quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:38 schreef Andyy het volgende:
Ik weet wel wie er morgen in de dagcijfers komen te staan
Nieuwe maken Peet, nieuwe maken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:39 schreef Peter het volgende:
M'n cola met een ijsblokje en een schijfje citroen is op
Ze doen het vrij random ja nu, bij eerdere hunts kon je berekenen hoeveel er waren en hoeveel er verkocht waren.quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:40 schreef JamFlava het volgende:
Klopt geen hol van die balk.. bij de pannen begint hij al te melden dat er iets verkocht is.. terwijl ik om de seconde vernieuw..
oh ja klopt, de cowon. nou ja, 1 keer is geen ramp.quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:40 schreef JamFlava het volgende:
mp3 speler is al wel geweest..
Box is al 2x geweest.
quote:
Weinig, weinig. Ik ren er zo af en toe nog eens langs. Jij ook niet he?quote:
IN FP-crew zelfs nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Weinig, weinig. Ik ren er zo af en toe nog eens langs. Jij ook niet he?
Ontopic: boeeeeee
Succes. En weltrusten geloof ik nog steeds nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:45 schreef Adames het volgende:
Maar ik ga nu toch maar eens, heb toch te weinig geld op dit moment en bovendien helaas nog steeds om half 9 natuurkunde tentamen.
Trusten en succes
quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:46 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Succes. En weltrusten geloof ik nog steeds niet
Voor mij idemquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:46 schreef JamFlava het volgende:
Ik blijf nog een kwartier.. dan ben ik weg.. moet er straks al om half 12 uit
wat voor werkquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:47 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Voor mij idemIs zo'n beetje m'n vaste slaapritme sinds ik 's avonds werk
Ik ben student.. ik heb geen slaapritmequote:Op dinsdag 9 november 2010 02:47 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Voor mij idemIs zo'n beetje m'n vaste slaapritme sinds ik 's avonds werk
Tja waarom elke dag om 10 uur gaan slapen als je toch niks hebt de volgende ochtendquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:48 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Ik ben student.. ik heb geen slaapritme
Ik moet sommige dagen om half 9 beginnen, morgen half 2.. soms half 11.. het wisselt per dag.. best vervelend..quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Tja waarom elke dag om 10 uur gaan slapen als je toch niks hebt de volgende ochtend
Ja als het elke dag wisselt is het neit fijn om elke keer aan te passen neequote:Op dinsdag 9 november 2010 02:50 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Ik moet sommige dagen om half 9 beginnen, morgen half 2.. soms half 11.. het wisselt per dag.. best vervelend..
Lekker zijn die hequote:Op dinsdag 9 november 2010 03:05 schreef JamFlava het volgende:
nog ff mijn magnetron-sloffen in de magnetron.. en dan ben ik weg..
Jawel, maar studenten zuipen de studiefinanciering in het weekend opquote:Op dinsdag 9 november 2010 03:08 schreef Peter het volgende:
Dacht ibood dat er soms andere mensen dan mannen/nerds/studenten online waren?
Die hebben geen vriendin of geen geld
Heyquote:Op dinsdag 9 november 2010 03:26 schreef SP-AR-TA het volgende:
(toch een saai luchtje voor vrouwen...dus er kan even gerukt worden)
Yuk, nee! Dat vind ik wel zo'n enge glibber, *ril*quote:
bedankt! maar denk dat het me niet lukt iets te kopen..quote:Op dinsdag 9 november 2010 03:34 schreef minthy het volgende:
Korting tijdens de iBOOD Hunt? Gebruik snel deze code: QZ6WTZVH36480 en grijp de korting #eenmaliggeldig #ibood #hunt
Ik ook niet, maar vond het wel aardig van ze op de een of andere manierquote:Op dinsdag 9 november 2010 03:36 schreef jayb0n het volgende:
[..]
bedankt! maar denk dat het me niet lukt iets te kopen..
Lijken er veel minderquote:Op dinsdag 9 november 2010 03:45 schreef jayb0n het volgende:
meer dan 50 producten al...
http://www.daghit.nl/hunt/
14 rijen van 5, sowieso 70 dus! maar ik denk dat ik dexter ga kijken en ga slapen.. tenzij er hel snel iets nieuws komtquote:
yup, http://www.daghit.nl/hunt/quote:Op dinsdag 9 november 2010 04:05 schreef Marvelous het volgende:
Hallo allen,
ben pas net klaar met werken... zie dat ik al wat dingen heb gemist!
Ik wil een keer zo`n ibood doos, en voor me ouders zo`n 37 inch samsung scherm... hopen dat die tv nog terug komt! zelf heb ik alles wat me hartje begeertquote:
ik zie het nu pas, hou jij die site bij?quote:
yep maar begin wel moe te wordenquote:Op dinsdag 9 november 2010 04:14 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik zie het nu pas, hou jij die site bij?
Dat lijkt me heerlijk! ik kan tijdens mijn werk niet eens de tel opnemen... maar wel om 3.30 klaar om snel naar huis te gaan en de hunt mee te makenquote:Op dinsdag 9 november 2010 04:19 schreef Friek_ het volgende:
Zo'n baantje als nachtportier is toch ergens goed voor merk ik nu.
Dan weet je wel zeker dat alle voutjes er uit zijn!quote:
Best fijn baantje. Zit hier ook nu helemaal in m'n uppie te iBood'en. Hopend op een mooi productje.quote:
Ik koop nooit luchtjes zonder te ruiken, en deze ken ik niet.... jij wel?quote:Op dinsdag 9 november 2010 04:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Best fijn baantje. Zit hier ook nu helemaal in m'n uppie te iBood'en. Hopend op een mooi productje.
Voor die Calvin Klein eau de toilette was ik net te laat.
Kende hem toevallig en had 'm al eens vergeleken. Was m'n tweede keus toen in de winkel. Anders had ik het ook niet gedaan idd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 04:24 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik koop nooit luchtjes zonder te ruiken, en deze ken ik niet.... jij wel?
ja, gaat lang duren deze!quote:
nu al? 80 producten..quote:Op dinsdag 9 november 2010 04:44 schreef exaCtly het volgende:
Ik ben bang dat het afgelopen is als ik de sirenes zo zie
Volgens mij zij ze maar eenmalig geldig (1 user)quote:
Ik heb geen idee hoor. Maar ze begonnen de hunt met 'sirenes'. Verder las ik eerder bij een ander product (zaklantaarn) al dat dat de laatste product zou worden.. Beetje vreemdquote:
ja, want de logitech harmony werkt perfect!quote:Op dinsdag 9 november 2010 05:12 schreef denzeli het volgende:
@marvelous
je kan ook zappen zonder afstandsbediening.. moeten nu alle tv's zonder afstandsbediening verkocht worden?
Ga maar weer gerust slapen hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 06:14 schreef Maraca het volgende:
Hunt![]()
Ben blij dat ik ben gaan slapen, heb niks gemist
Maar.. dan kom ik te laat op mijn werkquote:Op dinsdag 9 november 2010 06:34 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Ga maar weer gerust slapen hoor... Je zal ook niks missen heb ik het idee. Als er iets leuks voorbij komt (box e.g.) is het weg binnen een seconde. Echt niet te doen!
Kunstacademie... Ik hoop dat ze geen macosx heeft danquote:Op dinsdag 9 november 2010 06:49 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb zelf die Wacom Volito 2 tablet gekocht. Geeneens voor mezelf eigenlijk, maar als cadeautje voor een vriendin die overmorgen jarig is en aan een kunstacademie studeert. Toch wel origineel en tof cadeau.
heel tofquote:Op dinsdag 9 november 2010 06:49 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb zelf die Wacom Volito 2 tablet gekocht. Geeneens voor mezelf eigenlijk, maar als cadeautje voor een vriendin die overmorgen jarig is en aan een kunstacademie studeert. Toch wel origineel en tof cadeau.Plus ubercheap en hoef er nog geeneens de deur voor uit.
doe jij maar idealquote:Op dinsdag 9 november 2010 07:08 schreef exaCtly het volgende:
Even een vraagje:
Wat is de snelste betalingsmethode om je order te 'zetten'? Credit card of iDeal?
Ik heb namelijk geen zin om onnodige secondes te verspillen als ik weet dat ik mogelijk het product misloop
Zie he dagit linkje een paar posts hoger.quote:Op dinsdag 9 november 2010 07:18 schreef Berend. het volgende:
Dames en heren, ik heb het niet gevolgd. Zijn er nog leuke dingen langs gekomen?
Ik zie die tassen er niet bij staan voor de laptop die er net waren..quote:Op dinsdag 9 november 2010 06:52 schreef KayB het volgende:
http://www.daghit.nl/hunt/ zoo echt helemaal niks gemist in die 4 uur gelukkig maar:D
Tot op heden geen problemen mee gehad. (iBood had wel 2x een probleempje met het tevoorschijn toveren van nieuwe producten, maar refreshen deed hij nog welquote:Op dinsdag 9 november 2010 08:08 schreef Mdrop het volgende:
Loopt dat verversen van de pagina nu goed?
Je hebt niet toevallig een opblaasboot nodigquote:Op dinsdag 9 november 2010 08:27 schreef Sjowhan het volgende:
Hunt.
Denk dat ik niets er tussen zal vinden, maar wie weet
Altijd handig! Voordat je het weet, vaar je naast Sinterklaas die hier binnenkort aankomtquote:Op dinsdag 9 november 2010 08:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je hebt niet toevallig een opblaasboot nodig?
Niet klagen, KOPEN ZUL JEquote:Op dinsdag 9 november 2010 08:32 schreef Sjowhan het volgende:
En nog de helft aan verzendkosten.
Da's dan wel weer een nadeel
quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:34 schreef exaCtly het volgende:
Ik moet eens gaan slapen. (en studeren)
Examen over 5 uurtjes en nada geslapen.
Uitverkocht!quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:48 schreef Haque het volgende:
Begin ging heel snel maar deze opblaasboot blijft wel lang staan
True. Heb je als consument trouwens (ook bij de 1-dagaanbiedingen websites) het recht om het terug te sturen en je geld terug te krijgen? (Binnen 2 weken?)quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:55 schreef Haque het volgende:
Ook dat maar ook moeilijk kopen zonder te passen. En het is winter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |