Kunstacademie... Ik hoop dat ze geen macosx heeft danquote:Op dinsdag 9 november 2010 06:49 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb zelf die Wacom Volito 2 tablet gekocht. Geeneens voor mezelf eigenlijk, maar als cadeautje voor een vriendin die overmorgen jarig is en aan een kunstacademie studeert. Toch wel origineel en tof cadeau.
heel tofquote:Op dinsdag 9 november 2010 06:49 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb zelf die Wacom Volito 2 tablet gekocht. Geeneens voor mezelf eigenlijk, maar als cadeautje voor een vriendin die overmorgen jarig is en aan een kunstacademie studeert. Toch wel origineel en tof cadeau.Plus ubercheap en hoef er nog geeneens de deur voor uit.
doe jij maar idealquote:Op dinsdag 9 november 2010 07:08 schreef exaCtly het volgende:
Even een vraagje:
Wat is de snelste betalingsmethode om je order te 'zetten'? Credit card of iDeal?
Ik heb namelijk geen zin om onnodige secondes te verspillen als ik weet dat ik mogelijk het product misloop
Zie he dagit linkje een paar posts hoger.quote:Op dinsdag 9 november 2010 07:18 schreef Berend. het volgende:
Dames en heren, ik heb het niet gevolgd. Zijn er nog leuke dingen langs gekomen?
Ik zie die tassen er niet bij staan voor de laptop die er net waren..quote:Op dinsdag 9 november 2010 06:52 schreef KayB het volgende:
http://www.daghit.nl/hunt/ zoo echt helemaal niks gemist in die 4 uur gelukkig maar:D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |