quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:38 schreef Andyy het volgende:
Ik weet wel wie er morgen in de dagcijfers komen te staan
Nieuwe maken Peet, nieuwe maken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:39 schreef Peter het volgende:
M'n cola met een ijsblokje en een schijfje citroen is op
Ze doen het vrij random ja nu, bij eerdere hunts kon je berekenen hoeveel er waren en hoeveel er verkocht waren.quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:40 schreef JamFlava het volgende:
Klopt geen hol van die balk.. bij de pannen begint hij al te melden dat er iets verkocht is.. terwijl ik om de seconde vernieuw..
oh ja klopt, de cowon. nou ja, 1 keer is geen ramp.quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:40 schreef JamFlava het volgende:
mp3 speler is al wel geweest..
Box is al 2x geweest.
quote:
Weinig, weinig. Ik ren er zo af en toe nog eens langs. Jij ook niet he?quote:
IN FP-crew zelfs nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Weinig, weinig. Ik ren er zo af en toe nog eens langs. Jij ook niet he?
Ontopic: boeeeeee
Succes. En weltrusten geloof ik nog steeds nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:45 schreef Adames het volgende:
Maar ik ga nu toch maar eens, heb toch te weinig geld op dit moment en bovendien helaas nog steeds om half 9 natuurkunde tentamen.
Trusten en succes
quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:46 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Succes. En weltrusten geloof ik nog steeds niet
Voor mij idemquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:46 schreef JamFlava het volgende:
Ik blijf nog een kwartier.. dan ben ik weg.. moet er straks al om half 12 uit
wat voor werkquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:47 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Voor mij idemIs zo'n beetje m'n vaste slaapritme sinds ik 's avonds werk
Ik ben student.. ik heb geen slaapritmequote:Op dinsdag 9 november 2010 02:47 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Voor mij idemIs zo'n beetje m'n vaste slaapritme sinds ik 's avonds werk
Tja waarom elke dag om 10 uur gaan slapen als je toch niks hebt de volgende ochtendquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:48 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Ik ben student.. ik heb geen slaapritme
Ik moet sommige dagen om half 9 beginnen, morgen half 2.. soms half 11.. het wisselt per dag.. best vervelend..quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Tja waarom elke dag om 10 uur gaan slapen als je toch niks hebt de volgende ochtend
Ja als het elke dag wisselt is het neit fijn om elke keer aan te passen neequote:Op dinsdag 9 november 2010 02:50 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Ik moet sommige dagen om half 9 beginnen, morgen half 2.. soms half 11.. het wisselt per dag.. best vervelend..
Lekker zijn die hequote:Op dinsdag 9 november 2010 03:05 schreef JamFlava het volgende:
nog ff mijn magnetron-sloffen in de magnetron.. en dan ben ik weg..
Jawel, maar studenten zuipen de studiefinanciering in het weekend opquote:Op dinsdag 9 november 2010 03:08 schreef Peter het volgende:
Dacht ibood dat er soms andere mensen dan mannen/nerds/studenten online waren?
Die hebben geen vriendin of geen geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |