Ga anders naar Deftones/Coheed op 24 novquote:
Nou en, hij moet weg nu. Naar jou. Nu. Nu.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je bent toch nog lang geen 18 man
Je hals is vet krom!quote:Op maandag 8 november 2010 22:40 schreef KaMo het volgende:
[..]
Was bij mij een kwestie van midden op de foto rechts klikken![]()
Familiefoto:
[ afbeelding ]
Oh god ja, die komen ook nog...quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ga anders naar Deftones/Coheed op 24 nov
Afgelopen zondag.quote:
quote:
Maar, het is toch helemaal niet handig om achteraf afspraken te maken?quote:
Dat kun je wel zeggen ja!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:09 schreef TeleluvR het volgende:
Mijn gitaarfoto's aan het opruimen, leuk spul gehad en toch iets te snel weggedaan!
[ afbeelding ]
Lucillequote:Op dinsdag 9 november 2010 19:09 schreef TeleluvR het volgende:
Mijn gitaarfoto's aan het opruimen, leuk spul gehad en toch iets te snel weggedaan!
[ afbeelding ]
Iets met kwaliteit vs kwantiteit ...quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:01 schreef --H-I-M-- het volgende:
[ afbeelding ]
Niet te hard lachen: deze mannen hebben 120 miljoen geluidsdragers verkocht!
Je kunt niet alles bewaren... Tussen mij en mijn broer 101 items door de jaren heen... Niet alleen gitaren...quote:
Ook dat kan ik me voorstellen. Thinlinesquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je kunt niet alles bewaren... Tussen mij en mijn broer 101 items door de jaren heen... Niet alleen gitaren...
Deze mis ik stiekem wel een beetje:
[ afbeelding ]
Spijt is natuurlijk een groot woord, ik heb er een hoop moois voor terug.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ook dat kan ik me voorstellen. Thinlines![]()
En precies waarom ik eigenlijk nog nooit een gitaar met emotionele waarde heb verkocht. Alleen een keer een Squier Telecaster uit Indonesië, wat toch een stuk waaiboomhout was.
Ik twijfel wel af en toe of ik mijn Les Paul of mijn LTD zal verkopen, aangezien ik meer en meer een Fender-liefhebber word, maar toch doe ik het niet.
Alhoewel, Fender-man...voor de opbrengst daarvan zou ik of een fijne Gretsch, of een fijne Gibson ES355 kopen.![]()
Maar ja. Bang dat ik spijt krijg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |