Vooral die derde is tricky.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:19 schreef Cynic het volgende:
Zonet een leuk rekoefeningetje bedacht, misschien ook nog wel leuke toontjes om een keer iets mee te doen. Ik hou wel van brede grepen
[ code verwijderd ]
Nou, daar heb ik weer mooi een hele hoop witregels voor en achter gemaakt
Idd, hier.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:54 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
http://www.guitarhabits.c(...)-for-guitar-players/
Over die versterker: ik zou kijken of je een tweedehands Fender Blues Junior kan vinden, soms zie je ze wel eens voor 350 euro oid. Superversterkers, 15 watt buizen, heerlijk bluesgeluid. Ik wil er ook al jaren eentje.
quote:
ASHquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie ga je dan bellen?
Don't get it...quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie ga je dan bellen?
Omdat hij er nu uitziet als iets waar hij als Ghostbuster op jaagde?quote:
ahquote:Op woensdag 10 november 2010 00:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Omdat hij er nu uitziet als iets waar hij als Ghostbuster op jaagde?
quote:Op woensdag 10 november 2010 02:16 schreef -Menn0- het volgende:
Stone Sour was helemaal de shit!!!!
Wat een helden zijn dat toch!
quote:Op woensdag 10 november 2010 02:50 schreef The_Dean het volgende:
3 december staan we in Iduna!
En zo staan we op de site, lang niet slecht
Kramtried maakt traditionele Metal met wat Trash invloeden. Je zou ook de term Grunge aan kunnen aanhalen. De band heeft een stevig basis in de Walden van Friesland, hoogtijd dat ze op het Drachster podium komen te staan met 2 andere top Bands uit Friesland.
Ik vind dat jullie helemaal geen invloeden van vuilnis hebbenquote:Op woensdag 10 november 2010 02:50 schreef The_Dean het volgende:
3 december staan we in Iduna!
En zo staan we op de site, lang niet slecht
Kramtried maakt traditionele Metal met wat Trash invloeden. Je zou ook de term Grunge aan kunnen aanhalen. De band heeft een stevig basis in de Walden van Friesland, hoogtijd dat ze op het Drachster podium komen te staan met 2 andere top Bands uit Friesland.
Hoe heb je dat zo in een post gekregen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:19 schreef Cynic het volgende:
Zonet een leuk rekoefeningetje bedacht, misschien ook nog wel leuke toontjes om een keer iets mee te doen. Ik hou wel van brede grepen
[ code verwijderd ]
Nou, daar heb ik weer mooi een hele hoop witregels voor en achter gemaakt
Ach, als ik 120 miljoen platen kan verkopen doe ik ook wel lipgloss op en ga ik meezingers zingenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Iets met kwaliteit vs kwantiteit ...
handmatig quoten?quote:Op woensdag 10 november 2010 09:57 schreef Witchfynder het volgende:
Ja en op je werk doet de quoteknop het al helemaal niet. Wat moet ik nu met mijn pauzes?
Hehe ja, ik zag het. Misschien hebben ze wel gelijk.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie helemaal geen invloeden van vuilnis hebben.
Fuck yeah!quote:Op woensdag 10 november 2010 09:12 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ach, als ik 120 miljoen platen kan verkopen doe ik ook wel lipgloss op en ga ik meezingers zingen
Kan heel leuk worden lijkt me, alleen moet er dan nog wel een en ander bijgeslepen worden. Nu is het pianowerk wat lomp, de overgang te plotseling en het gitaarwerk niet in lijn met het pianodeel.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:21 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www10.speedyshare.(...)Everchangingstuk.mp3
Ideetje voor nieuw nummer. Wat vinden we ervan ?
De piano intro gaat waarschijnlijk ook een tokkel gitaar stukje worden aangezien we live toch niet met piano gaan werken. En de overgangen zijn idd nu heel kut slaat in 1 keer open, maar wederom idd voor het ideequote:Op woensdag 10 november 2010 18:48 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Kan heel leuk worden lijkt me, alleen moet er dan nog wel een en ander bijgeslepen worden. Nu is het pianowerk wat lomp, de overgang te plotseling en het gitaarwerk niet in lijn met het pianodeel.
Ja tokkelgitaar lijkt me ook wat mooier eigenlijk, dan past het ook wat meer bij de rest van jullie repertoirequote:Op woensdag 10 november 2010 18:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
De piano intro gaat waarschijnlijk ook een tokkel gitaar stukje worden aangezien we live toch niet met piano gaan werken. En de overgangen zijn idd nu heel kut slaat in 1 keer open, maar wederom idd voor het idee
Maar bedankt voor het luisteren!
Repertoir loopt nog redelijk uiteenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:55 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja tokkelgitaar lijkt me ook wat mooier eigenlijk, dan past het ook wat meer bij de rest van jullie repertoire
Ja khad al wat andere nummers van je geluisterd, maar dat was allemaal wel anders dan dat nummer dat je zonet posttequote:Op woensdag 10 november 2010 18:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Repertoir loopt nog redelijk uiteen![]()
http://www.speedyshare.com/files/25122099/01_Two.wma
Dit is een beetje het rustigste wat het gaat worden, tot een stuk stevigere snellere nummers
Ja het blijft nog een beetje zoeken naar een bepaalde stijl in het begin, lastig is dat welquote:Op woensdag 10 november 2010 19:02 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja khad al wat andere nummers van je geluisterd, maar dat was allemaal wel anders dan dat nummer dat je zonet postte
piano in het begin had van mij wat meer honkytonk gemogen, maar dat is miss. persoonlijk, of idd gitaartokkel. De gitaar klonk erg nep, kweet niet waarmee het opgenomen is? als de balans in het 'heavy' gedeelte goed is denk ik dat ik het wel een leuk liedje vind!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:21 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www10.speedyshare.(...)Everchangingstuk.mp3
Ideetje voor nieuw nummer. Wat vinden we ervan ?
Ja de kwaliteit moet je echt niet op letten, dat is puur even snel via de computer de ideeen opnemen om met elkaar uit te wisselenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:43 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
piano in het begin had van mij wat meer honkytonk gemogen, maar dat is miss. persoonlijk, of idd gitaartokkel. De gitaar klonk erg nep, kweet niet waarmee het opgenomen is? als de balans in het 'heavy' gedeelte goed is denk ik dat ik het wel een leuk liedje vind!
WTF jij bent allsystemhalt? Zag ik in een van de studiotopics. Lol. Berlin wall of sound nu jaartje terug!quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:21 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
WTF jij bent allsystemhalt? Zag ik in een van de studiotopics. Lol. Berlin wall of sound nu jaartje terug!
Hoeveel heb je over voor gitaar amp, ik heb een Hughes & Kettner Vortex top die ik amper gebruik.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand nog goedkoop een drumstel,basversterker en gitaarversterker over?
Bedankt nogquote:
Maar daar kom ik nooitquote:Op donderdag 11 november 2010 07:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wel grappig dat er tegelijk 2 te koop zijn, ook één in R'dam.
Voor die prijs ligt 'ie ook gewoon bij de Media Marktquote:Op donderdag 11 november 2010 00:37 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]http://www.ibood.com/nl/nl
Liever combo, heb iets goedkoops nodig voor repeteren, denk dat het gewoon een Valvestate (oude) wordt.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hoeveel heb je over voor gitaar amp, ik heb een Hughes & Kettner Vortex top die ik amper gebruik.
Duur!quote:
Inderdaad. Nieuw zijn ze maar 2 tientjes duurder.quote:
heb ik ook 2 vanquote:
okidoki.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:51 schreef Braddie het volgende:
Brian May gitaar mag weg voor 700euro inclusief Versterker en Tas...
Heeft vandaag een afstelbeurt gehad op m`n werk!
wel mooi gedaan, met name de bloem, lijkt me wel pijnlijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:58 schreef genakt het volgende:
owja en gister pijn geleden
[ afbeelding ]
sleeve nu bijna af
van alles deed de bloem het minst pijnquote:Op donderdag 11 november 2010 18:08 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
wel mooi gedaan, met name de bloem, lijkt me wel pijnlijk.
Dry kill logic zegt me niks, vond ook geen leuk liedje, zo standaard
Maar da's dan ook niet echt de bedoeling van het pedaal.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:43 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
heb ik ook 2 van, vrij goed pedaal om mijn vox voor heavy dingen te gebruiken. Verder klinkt het natuurlijk niet écht als een marshallversterker.
wat wil je er dan mee doen?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar da's dan ook niet echt de bedoeling van het pedaal.
Niet dat hij klinkt als een marshall versterker bedoel ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:13 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
wat wil je er dan mee doen?
Neem aan dat het voor bandrepetitie is? Bovenstaande kan wel meekomen denk ik...quote:Op woensdag 10 november 2010 20:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand nog goedkoop een drumstel,basversterker en gitaarversterker over?
Uiteraard ken ik die nogquote:
Niemand weet het, maar zo'n bubbelbad heb ik thuis ook. Ligt alleen zo vol gitaren dat er niemand meer bij kanquote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef TeleluvR het volgende:
http://www.een.be/programmas/volt/aldi-rocks
oh op die manierquote:Op donderdag 11 november 2010 18:29 schreef Cynic het volgende:
[..]
Niet dat hij klinkt als een marshall versterker bedoel ik.
En ze hebben nog veel betere nummers gemaaktquote:
Ik vind dit wel 1 van de betere eigenlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 22:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
En ze hebben nog veel betere nummers gemaakt
Is CS Groningen te doen met het OV?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:26 schreef Daantke het volgende:
[..]
Neem aan dat het voor bandrepetitie is? Bovenstaande kan wel meekomen denk ik...voor fokgitaristen mag er uiteraard wat van de prijs af
Niet vanuit Lelystad. Dat is 2,5 uur met de interliner. (of hoe dat tegenwoordig ook maar heet)quote:Op donderdag 11 november 2010 22:27 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Is CS Groningen te doen met het OV?
En daarom verschillen meningenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:25 schreef brother52 het volgende:
Ik kan er zo een stuk of 10 opnoemen die ik beter vind.
Gelukkig wel.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En daarom verschillen meningen
Ook dat is een mening.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:04 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Gitaristen zijn homo's die nog in de kast zitten
Ga jij me vertellen dat leren broeken fijn zitten?quote:
Ik zou het niet weten. Nooit zo'n ding aan gehad.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:08 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ga jij me vertellen dat leren broeken fijn zitten?
Maar gitaristen hebben toch altijd zo'n broek aan?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Nooit zo'n ding aan gehad.
Ik kan dan ook voor geen meter gitaar spelen.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:10 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Maar gitaristen hebben toch altijd zo'n broek aan?
Hmm dacht ik. Ik ook niet overigens. Misschien toch maar eens kijken naar zo'n broekiequote:Op donderdag 11 november 2010 23:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kan dan ook voor geen meter gitaar spelen.
Wie niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:30 schreef The_Dean het volgende:
Maar dat is Ross, die houd van Dino's.
Zag het ook al, net nu ik ws vervoer hadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |