Vooral die derde is tricky.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:19 schreef Cynic het volgende:
Zonet een leuk rekoefeningetje bedacht, misschien ook nog wel leuke toontjes om een keer iets mee te doen. Ik hou wel van brede grepen
[ code verwijderd ]
Nou, daar heb ik weer mooi een hele hoop witregels voor en achter gemaakt
Idd, hier.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:54 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
http://www.guitarhabits.c(...)-for-guitar-players/
Over die versterker: ik zou kijken of je een tweedehands Fender Blues Junior kan vinden, soms zie je ze wel eens voor 350 euro oid. Superversterkers, 15 watt buizen, heerlijk bluesgeluid. Ik wil er ook al jaren eentje.
quote:
ASHquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie ga je dan bellen?
Don't get it...quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie ga je dan bellen?
Omdat hij er nu uitziet als iets waar hij als Ghostbuster op jaagde?quote:
ahquote:Op woensdag 10 november 2010 00:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Omdat hij er nu uitziet als iets waar hij als Ghostbuster op jaagde?
quote:Op woensdag 10 november 2010 02:16 schreef -Menn0- het volgende:
Stone Sour was helemaal de shit!!!!
Wat een helden zijn dat toch!
quote:Op woensdag 10 november 2010 02:50 schreef The_Dean het volgende:
3 december staan we in Iduna!
En zo staan we op de site, lang niet slecht
Kramtried maakt traditionele Metal met wat Trash invloeden. Je zou ook de term Grunge aan kunnen aanhalen. De band heeft een stevig basis in de Walden van Friesland, hoogtijd dat ze op het Drachster podium komen te staan met 2 andere top Bands uit Friesland.
Ik vind dat jullie helemaal geen invloeden van vuilnis hebbenquote:Op woensdag 10 november 2010 02:50 schreef The_Dean het volgende:
3 december staan we in Iduna!
En zo staan we op de site, lang niet slecht
Kramtried maakt traditionele Metal met wat Trash invloeden. Je zou ook de term Grunge aan kunnen aanhalen. De band heeft een stevig basis in de Walden van Friesland, hoogtijd dat ze op het Drachster podium komen te staan met 2 andere top Bands uit Friesland.
Hoe heb je dat zo in een post gekregen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:19 schreef Cynic het volgende:
Zonet een leuk rekoefeningetje bedacht, misschien ook nog wel leuke toontjes om een keer iets mee te doen. Ik hou wel van brede grepen
[ code verwijderd ]
Nou, daar heb ik weer mooi een hele hoop witregels voor en achter gemaakt
Ach, als ik 120 miljoen platen kan verkopen doe ik ook wel lipgloss op en ga ik meezingers zingenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Iets met kwaliteit vs kwantiteit ...
handmatig quoten?quote:Op woensdag 10 november 2010 09:57 schreef Witchfynder het volgende:
Ja en op je werk doet de quoteknop het al helemaal niet. Wat moet ik nu met mijn pauzes?
Hehe ja, ik zag het. Misschien hebben ze wel gelijk.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie helemaal geen invloeden van vuilnis hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |