Fuck yeah!quote:Op woensdag 10 november 2010 09:12 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ach, als ik 120 miljoen platen kan verkopen doe ik ook wel lipgloss op en ga ik meezingers zingen
Kan heel leuk worden lijkt me, alleen moet er dan nog wel een en ander bijgeslepen worden. Nu is het pianowerk wat lomp, de overgang te plotseling en het gitaarwerk niet in lijn met het pianodeel.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:21 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www10.speedyshare.(...)Everchangingstuk.mp3
Ideetje voor nieuw nummer. Wat vinden we ervan ?
De piano intro gaat waarschijnlijk ook een tokkel gitaar stukje worden aangezien we live toch niet met piano gaan werken. En de overgangen zijn idd nu heel kut slaat in 1 keer open, maar wederom idd voor het ideequote:Op woensdag 10 november 2010 18:48 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Kan heel leuk worden lijkt me, alleen moet er dan nog wel een en ander bijgeslepen worden. Nu is het pianowerk wat lomp, de overgang te plotseling en het gitaarwerk niet in lijn met het pianodeel.
Ja tokkelgitaar lijkt me ook wat mooier eigenlijk, dan past het ook wat meer bij de rest van jullie repertoirequote:Op woensdag 10 november 2010 18:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
De piano intro gaat waarschijnlijk ook een tokkel gitaar stukje worden aangezien we live toch niet met piano gaan werken. En de overgangen zijn idd nu heel kut slaat in 1 keer open, maar wederom idd voor het idee
Maar bedankt voor het luisteren!
Repertoir loopt nog redelijk uiteenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:55 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja tokkelgitaar lijkt me ook wat mooier eigenlijk, dan past het ook wat meer bij de rest van jullie repertoire
Ja khad al wat andere nummers van je geluisterd, maar dat was allemaal wel anders dan dat nummer dat je zonet posttequote:Op woensdag 10 november 2010 18:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Repertoir loopt nog redelijk uiteen![]()
http://www.speedyshare.com/files/25122099/01_Two.wma
Dit is een beetje het rustigste wat het gaat worden, tot een stuk stevigere snellere nummers
Ja het blijft nog een beetje zoeken naar een bepaalde stijl in het begin, lastig is dat welquote:Op woensdag 10 november 2010 19:02 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja khad al wat andere nummers van je geluisterd, maar dat was allemaal wel anders dan dat nummer dat je zonet postte
piano in het begin had van mij wat meer honkytonk gemogen, maar dat is miss. persoonlijk, of idd gitaartokkel. De gitaar klonk erg nep, kweet niet waarmee het opgenomen is? als de balans in het 'heavy' gedeelte goed is denk ik dat ik het wel een leuk liedje vind!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:21 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www10.speedyshare.(...)Everchangingstuk.mp3
Ideetje voor nieuw nummer. Wat vinden we ervan ?
Ja de kwaliteit moet je echt niet op letten, dat is puur even snel via de computer de ideeen opnemen om met elkaar uit te wisselenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:43 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
piano in het begin had van mij wat meer honkytonk gemogen, maar dat is miss. persoonlijk, of idd gitaartokkel. De gitaar klonk erg nep, kweet niet waarmee het opgenomen is? als de balans in het 'heavy' gedeelte goed is denk ik dat ik het wel een leuk liedje vind!
WTF jij bent allsystemhalt? Zag ik in een van de studiotopics. Lol. Berlin wall of sound nu jaartje terug!quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:21 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
WTF jij bent allsystemhalt? Zag ik in een van de studiotopics. Lol. Berlin wall of sound nu jaartje terug!
Hoeveel heb je over voor gitaar amp, ik heb een Hughes & Kettner Vortex top die ik amper gebruik.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand nog goedkoop een drumstel,basversterker en gitaarversterker over?
Bedankt nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |