Ik zag z'n kop en koppelde 'm aan Bart... weet ff niet welke Bart eigenlijkquote:Op maandag 15 november 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke Bart? Ik weet even niet wie je bedoelt.
Ik weet aleen Bart van BB.quote:Op maandag 15 november 2010 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zag z'n kop en koppelde 'm aan Bart... weet ff niet welke Bart eigenlijk
ik mis de helftquote:Op maandag 15 november 2010 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond haar helemaal niet slecht anders.
Dat wordt uitzending gemist, duurt het programma ook opeens 1/3 korter.quote:Op maandag 15 november 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik mis de helft
Telefoon en forumissues...
Ik bedoelde niet perse voor haar, maar gewoon algemeenquote:Op maandag 15 november 2010 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond haar helemaal niet slecht anders.
ik ga morgen inderdaad maar ff terugkijkenquote:Op maandag 15 november 2010 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wordt uitzending gemist, duurt het programma ook opeens 1/3 korter.
Zeker niet slecht, maar iedereen lijkt zo ontzettend nerveus, zal wel iets met het publiek te maken hebben.quote:
Er zitten wel een paar redelijke tussen vind ik, ik denk dat de liveshows wel goed gaan worden eigenlijk.quote:Op maandag 15 november 2010 22:11 schreef MissJ het volgende:
zoooo en nu meld ik me hier, net BNTM gekeken.
Hoe is Popstars tot nu toe?
quote:Op maandag 15 november 2010 22:33 schreef Cee het volgende:
Een totaalpakket is dit? Wat voor een pakket, zo'n pakket dat je in huis moet halen als de sirene klinkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |