Hier ook, in Enkhuizen.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:54 schreef Kings het volgende:
Volgens mij heette de Super (voordat het samenging met 'de boer') daarvoor de Vezo.
Maar die is amper terug te vinden op google
in Hulst werd de Torro eerst Edah, daarna Konmar en nu is het Emtéquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:32 schreef Disavowed het volgende:
Toro herinner ik me nog vaag. Konmar kwam daarvoor in de plaats als ik me niet vergis.
Haha, Basismarkt op Kanaleneiland (Utr) geloof ik, altijd boodschappend oen met moeder, op de woensdagmiddagquote:
Bij ons , Edah , toen Golf voor een half jaar en toen de Em-te.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:00 schreef Asskicker14 het volgende:
De Edah blijft mij nog het sterkst bij, daar ging ik als kind altijd naartoe als er boodschappen gedaan moest worden.
Tevens ook Jan Linders, maar dat bestaat helaas nog steeds.
Hoe kun je daar nu blij mee zijn? Er zit een Spar bij mij op de hoek, maar ik rij liever enkele kilometers meer om bij een fatsoenlijke supermarkt boodschappen te doen. Spar.quote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
Yup, Spar bestaat ook nog gewoon, vooral in 't buitenland zie je ze veel, godzijdank
Was dat niet de Miro?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:55 schreef GunBee... het volgende:
de MICRO vroeger i n zutphen...... supermarkt van MACRO
Begrijp jij de formule van Spar niet ofzo?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:09 schreef ACRyan het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nu blij mee zijn? Er zit een Spar bij mij op de hoek, maar ik rij liever enkele kilometers meer om bij een fatsoenlijke supermarkt boodschappen te doen. Spar.Ze hebben niets, en als ze iets hebben is het veel te duur, als ze iets in de aanbieding doen is het nog steeds even duur als bij andere supermarkten zonder aanbieding.
De MIRO had je vroeger nog in Heerhugowaard ook. Ze verkochten echt van alles. Is allemaal opgegaan aan de AH`s Toch zie je veel trends van toen terug in het huidige winkelbeeld. Verkoop van kleding en apparatuur bijvoorbeeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |