idd.. ik ga proberen het niet te weten te komenquote:Op maandag 15 november 2010 20:36 schreef Maartel het volgende:
Wel heel suf dat belgie de live finale later krijgt.. alsof ze daar dan nog niet gehoord hebben wie er heeft gewonnen..
dan hebben wij toch een ander referentiekaderquote:Op maandag 15 november 2010 20:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Mager is ze zeker niet. Wel slank, maar iets te chubby voor de catwalk.
En ja, maat 36 is voor een model een te grote maat. Dan pas je de sample sizes simpelweg niet.
quote:Op maandag 15 november 2010 20:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Nu weet ik wel waarom alles zo schraal is. Tweederde van het budget ging op aan Janice Dickinsons honorarium...
Neui, Janice houden ze gewoon nog ff achter zodat wij er naar 'uitkijken'.quote:
Waarschijnlijk wel het leukste stuk van deze uitzendingquote:Op maandag 15 november 2010 20:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Nu weet ik wel waarom alles zo schraal is. Tweederde van het budget ging op aan Janice Dickinsons honorarium...
Ja, met dr nieuwe behaatjequote:Op maandag 15 november 2010 20:56 schreef ouderejongere het volgende:
Ik lette ff niet op, zat Daph nou in die reclame?
Dat is wel heel sneu...quote:
zeg dat welquote:Op maandag 15 november 2010 20:57 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dat belooft wat, ik ga kijken.
Succes.quote:Op maandag 15 november 2010 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
idd.. ik ga proberen het niet te weten te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |