Deary maar t klonk als dairyquote:Op maandag 15 november 2010 21:06 schreef laplonga het volgende:
Zei ze nou That's why I'm here Jerry?
deary volgens mijquote:Op maandag 15 november 2010 21:06 schreef laplonga het volgende:
Zei ze nou That's why I'm here Jerry?
neuhquote:
Jeetje ik zie GTST, SYTYCDquote:Op maandag 15 november 2010 21:05 schreef Maartel het volgende:
[..]
Contractueel verplicht om er te zitten
jij ook al?quote:Op maandag 15 november 2010 21:08 schreef MissJ het volgende:
Ik vond Nigel altijd een lekker ding, maar nu ik hem ineens zo zie vind ik hem een engerd ofzo
quote:
lol, jij ook?quote:
ik mis alleen dat handje nog dat zo wazig zwaait..quote:Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef Day het volgende:
Nigel had zooo gelijk wat Renee betreft. Dat kind staat continue toneel te spelen.
dat ja. Ik hoop echt dat zij als 1e gaat afvallen.quote:Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef Day het volgende:
Nigel had zooo gelijk wat Renee betreft. Dat kind staat continue toneel te spelen.
hoop het ook, vrees dat het iemand anders wordtquote:Op maandag 15 november 2010 21:12 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat ja. Ik hoop echt dat zij als 1e gaat afvallen.
Melissa kan niet anders dan winnen.quote:Op maandag 15 november 2010 21:12 schreef Maartel het volgende:
Ja hoor, het is echt de Melissa show vanavond.
Ik heb plaatsvervangende schaamte als ik dit spektakel door Janice's ogen bekijk
Ik ookquote:Op maandag 15 november 2010 21:12 schreef Maartel het volgende:
Ja hoor, het is echt de Melissa show vanavond.
Ik heb plaatsvervangende schaamte als ik dit spektakel door Janice's ogen bekijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |