Ik kom tenminste met normale argumenten en eigen ervaring. Jij kan nergens inhoudelijk op ingaan, juist omdat je van die Apple oogklepjes op hebt.quote:Op maandag 8 november 2010 22:08 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik zeg dat de iPhone beter is dan de Galaxy, jij zegt dat de Galaxy beter is dan de iPhone, dus jij doet precies hetzelfde als ik.
Alleen ik jank er niet over.
Alleen bij jou is het apple > alle andere merken.quote:Op maandag 8 november 2010 22:08 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik zeg dat de iPhone beter is dan de Galaxy, jij zegt dat de Galaxy beter is dan de iPhone, dus jij doet precies hetzelfde als ik.
Alleen ik jank er niet over.
Uiteindelijk komt het erop neer dat "het beste", persoonsgebonden is.quote:Op maandag 8 november 2010 22:09 schreef Markster het volgende:
[..]
Alleen bij jou is het apple > alle andere merken.
Wij kijken gewoon wat daadwerkelijk het beste is.
Welke argumenten dan? Het enige wat je doet is zeggen dat ík niet met argumenten kom. Dat is ook niet inhoudelijk meneer.quote:Op maandag 8 november 2010 22:09 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik kom tenminste met normale argumenten en eigen ervaring. Jij kan nergens inhoudelijk op ingaan, juist omdat je van die Apple oogklepjes op hebt.
Ja, maar ik bedoel dat wij gewoon verschillende merken kiezen, het is maar wat er op dat moment 'het beste' is.quote:Op maandag 8 november 2010 22:10 schreef Wing het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het erop neer dat "het beste", persoonsgebonden is.
Haal die plaat eens voor je kop weg, mafketelquote:Op maandag 8 november 2010 22:12 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Welke argumenten dan? Het enige wat je doet is zeggen dat ík niet met argumenten kom. Dat is ook niet inhoudelijk meneer.
Ja, wij van WC-eend kijken wat daadwerkelijk het beste is.quote:Op maandag 8 november 2010 22:09 schreef Markster het volgende:
[..]
Alleen bij jou is het apple > alle andere merken.
Wij kijken gewoon wat daadwerkelijk het beste is.
En deze ook nog erbij. Ook niet inhoudelijk.quote:Op maandag 8 november 2010 22:13 schreef nattermann het volgende:
[..]
Haal die plaat eens voor je kop weg, mafketel
En waar slaat dat nou weer opquote:Op maandag 8 november 2010 22:13 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ja, wij van WC-eend kijken wat daadwerkelijk het beste is.
En bij Markster is het nooit apple. Niets meer en niets minder.quote:Op maandag 8 november 2010 22:12 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dat wij gewoon verschillende merken kiezen, het is maar wat er op dat moment 'het beste' is.
Bij retorbapi is het altijd apple. Niets meer en niets minder.
En nu? Huilen?quote:Op maandag 8 november 2010 22:13 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En deze ook nog erbij. Ook niet inhoudelijk.
Er valt sowieso niet inhoudelijk met jou te discussiëren, zie alle eerdere topics van jou.quote:Op maandag 8 november 2010 22:12 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Welke argumenten dan? Het enige wat je doet is zeggen dat ík niet met argumenten kom. Dat is ook niet inhoudelijk meneer.
Het heeft bijzonder weinig betekenis om te melden dat jij zelf wel kijkt naar wat het beste is. Dat kan ik namelijk ook zeggen.quote:
Maar wel tig andere merken. Die meer waard voor je geld zijn.quote:Op maandag 8 november 2010 22:13 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En bij Markster is het nooit apple. Niets meer en niets minder.
En je doet nu weer precies hetzelfde. Je lijkt wel zo'n speelgoed robotje dat alleen 2 verschillende zinnen kan uitspreken.quote:Op maandag 8 november 2010 22:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Er valt sowieso niet inhoudelijk met jou te discussiëren, zie alle eerdere topics van jou.
Stel je eens niet zo aanquote:Op maandag 8 november 2010 22:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
En dan iemand anders verwijten niet inhoudelijk te reageren
Want jouw reactie die ik quotte was wel inhoudelijk? Geweldig.quote:Op maandag 8 november 2010 22:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
En dan iemand anders verwijten niet inhoudelijk te reageren
Ik probeer dan ook geen discussie aan te gaan, dat heb ik afgeleerd sinds ongeveer het 2e topic waar ik jou tegenkwam.quote:Op maandag 8 november 2010 22:17 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En je doet nu weer precies hetzelfde. Je lijkt wel zo'n speelgoed robotje dat alleen 2 verschillende zinnen kan uitspreken.
Wow. Ik wil niet opstoken, maar.. Wow.quote:Op maandag 8 november 2010 22:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik probeer dan ook geen discussie aan te gaan, dat heb ik afgeleerd sinds ongeveer het 2e topic waar ik jou tegenkwam.
Oké. Bedankt voor je topic, ik heb er weer van genoten. Nou, groetjes hè! Ga maar lekker met je iphone GSM spelen.quote:Op maandag 8 november 2010 22:17 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Want jouw reactie die ik quotte was wel inhoudelijk? Geweldig.
Speelgoed robotje? iPhone bedoel je.quote:Op maandag 8 november 2010 22:17 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En je doet nu weer precies hetzelfde. Je lijkt wel zo'n speelgoed robotje dat alleen 2 verschillende zinnen kan uitspreken.
http://www.gsmarena.com/s(...)one_4-review-500.phpquote:Op maandag 8 november 2010 22:19 schreef Dennis101 het volgende:
En om even serieus te reageren. Het prijsverschil tussen de iPhone en een Desire/Galaxy is gewoon te groot om rationeel voor de iPhone te kiezen.
Ik vind de term speelgoed robotje nog waardevoller dan iPhonequote:Op maandag 8 november 2010 22:20 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Speelgoed robotje? iPhone bedoel je.
Tja, als bezitter van iPhone 3G. Kan ik het hem niet kwalijk nemen. Persoonlijk denk ik dat iPhone 4 ook het best bij mij past op dit moment, maar ik moet eerlijk bekennen dat het scherm van SE Vivaz Pro scherper en helderder lijkt.quote:Op maandag 8 november 2010 22:12 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dat wij gewoon verschillende merken kiezen, het is maar wat er op dat moment 'het beste' is.
Bij retorbapi is het altijd apple. Niets meer en niets minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes by...
Oke ik zal het toegeven, maar dan geef jij toe dat je stiekem jaloers bent.quote:Op maandag 8 november 2010 22:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://www.gsmarena.com/s(...)one_4-review-500.php
En daarbij is de Galaxy even goed, zo niet beter. Maar dat wil er bij de meeste Apple mensen niet in.. laat ze dan gewoon toegeven dat ze hem kopen voor dat appeltje op de achterkant.
Zie hier hét probleem van de Apple geilers.quote:Op maandag 8 november 2010 22:22 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Oke ik zal het toegeven, maar dan geef jij toe dat je stiekem jaloers bent.
De achterkant is van glas...quote:Op maandag 8 november 2010 22:22 schreef nattermann het volgende:
Trouwens, waarom andere mobieltjes uitmaken voor plastic? Iets met iphone en een scheurende achterkant.
Hier doe je toch weer hetzelfde, is het dan zó moeilijk om inhoudelijk te reageren?quote:Op maandag 8 november 2010 22:22 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Oke ik zal het toegeven, maar dan geef jij toe dat je stiekem jaloers bent.
valt mee, zijn bijna even duur.quote:Op maandag 8 november 2010 22:21 schreef koekii het volgende:
Mensen die IPhone hebben laten alleen maar zien hoeveel geld je hebt, helaas is dat minder bij een SGS
Omdat de Galaxy S inderdaad niet zo stevig is. De iPhone 4 is veel degelijker vanwege metaaldelen.quote:Op maandag 8 november 2010 22:22 schreef nattermann het volgende:
Trouwens, waarom andere mobieltjes uitmaken voor plastic? Iets met iphone en een scheurende achterkant.
Zíjn probleem, ik ben niet degene die jaloers is hoor.quote:Op maandag 8 november 2010 22:23 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zie hier hét probleem van de Apple geilers.
Voor jou wel toch?quote:Op maandag 8 november 2010 22:23 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Hier doe je toch weer hetzelfde, is het dan zó moeilijk om inhoudelijk te reageren?
Typisch dan dat iedereen die ik ken met dat type toestel, zo'n dergelijke scheuren heeft. Plastic ding dus.quote:Op maandag 8 november 2010 22:25 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat is de vorige generatie. En dat gebeurt niet zomaar hoor, als je dat denkt.
Het probleem is dat figuren zoals jij denken dat mensen naar je opkijken je of interessanter vinden omdat je een iPhone hebt. Gast, het is een telefoon, denk even naquote:Op maandag 8 november 2010 22:24 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Zíjn probleem, ik ben niet degene die jaloers is hoor.
Als jij je daar goed bij voelt, be my guest!quote:Op maandag 8 november 2010 22:25 schreef nattermann het volgende:
[..]
Typisch dan dat iedereen die ik ken met dat type toestel, zo'n dergelijke scheuren heeft. Plastic ding dus.
quote:Op maandag 8 november 2010 22:27 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Als jij je daar goed bij voelt, be my guest!
Is goed, verlaat jij het topic?quote:Op maandag 8 november 2010 22:28 schreef retorbrapi het volgende:
Dames, ik zeg hier en nu, we redden dit topic en maken er een inhoudelijke discussie van. Wie durft?
En dan nóg kan je geen batterij wisselen...quote:Op maandag 8 november 2010 22:17 schreef yosander het volgende:
HTC!
Apple heeft de behuizing gewoon van de Legend afgekeken.
Op die van mij 0quote:Op maandag 8 november 2010 22:28 schreef Markster het volgende:
Hoeveel spermavlekken zitten er al op macbook?
quote:Op maandag 8 november 2010 22:28 schreef retorbrapi het volgende:
Dames, ik zeg hier en nu, we redden dit topic en maken er een inhoudelijke discussie van. Wie durft?
quote:Op maandag 8 november 2010 22:19 schreef Dennis101 het volgende:
En om even serieus te reageren. Het prijsverschil tussen de iPhone en een Desire/Galaxy is gewoon te groot om rationeel voor de iPhone te kiezen.
Dit hele topic is geen goede start. Je hebt je punt duidelijk gemaakt (net zoals in de vorige 600+ topics)quote:
De prijs zegt niks over welke beter is.. met die redenatie is een Kia ook altijd beter dan een Audi.quote:
Shall I?quote:Op maandag 8 november 2010 22:31 schreef Markster het volgende:
[..]
Dit hele topic is geen goede start. Je hebt je punt duidelijk gemaakt (net zoals in de vorige 600+ topics)
Jij wil apple, mensen met verstand nemen wat beters. Opgelost slotje.
Ik zeg toch ook niet wat beter is. De verschillen zijn klein en ik ben persoonlijk niet bereid om voor die paar verschillen 300 euro extra neer te leggen. Het gaat ook prijs/kwaliteit verhouding.quote:Op maandag 8 november 2010 22:31 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
De prijs zegt niks over welke beter is.. met die redenatie is een Kia ook altijd beter dan een Audi.
Prima, maar in een discussie over welke beter is, een beetje inhoudsloze opmerking..quote:Op maandag 8 november 2010 22:32 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet wat beter is. De verschillen zijn klein en ik ben persoonlijk niet bereid om voor die paar verschillen 300 euro extra neer te leggen. Het gaat ook prijs/kwaliteit verhouding.
Ik heb ook een Xboxquote:Op maandag 8 november 2010 22:33 schreef Markster het volgende:
Ik ga ff fable3 spelen, op de xbox van MICROSOFT.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |