Het probleem is dat figuren zoals jij denken dat mensen naar je opkijken je of interessanter vinden omdat je een iPhone hebt. Gast, het is een telefoon, denk even naquote:Op maandag 8 november 2010 22:24 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Zíjn probleem, ik ben niet degene die jaloers is hoor.
Als jij je daar goed bij voelt, be my guest!quote:Op maandag 8 november 2010 22:25 schreef nattermann het volgende:
[..]
Typisch dan dat iedereen die ik ken met dat type toestel, zo'n dergelijke scheuren heeft. Plastic ding dus.
quote:Op maandag 8 november 2010 22:27 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Als jij je daar goed bij voelt, be my guest!
Is goed, verlaat jij het topic?quote:Op maandag 8 november 2010 22:28 schreef retorbrapi het volgende:
Dames, ik zeg hier en nu, we redden dit topic en maken er een inhoudelijke discussie van. Wie durft?
En dan nóg kan je geen batterij wisselen...quote:Op maandag 8 november 2010 22:17 schreef yosander het volgende:
HTC!
Apple heeft de behuizing gewoon van de Legend afgekeken.
Op die van mij 0quote:Op maandag 8 november 2010 22:28 schreef Markster het volgende:
Hoeveel spermavlekken zitten er al op macbook?
quote:Op maandag 8 november 2010 22:28 schreef retorbrapi het volgende:
Dames, ik zeg hier en nu, we redden dit topic en maken er een inhoudelijke discussie van. Wie durft?
quote:Op maandag 8 november 2010 22:19 schreef Dennis101 het volgende:
En om even serieus te reageren. Het prijsverschil tussen de iPhone en een Desire/Galaxy is gewoon te groot om rationeel voor de iPhone te kiezen.
Dit hele topic is geen goede start. Je hebt je punt duidelijk gemaakt (net zoals in de vorige 600+ topics)quote:
De prijs zegt niks over welke beter is.. met die redenatie is een Kia ook altijd beter dan een Audi.quote:
Shall I?quote:Op maandag 8 november 2010 22:31 schreef Markster het volgende:
[..]
Dit hele topic is geen goede start. Je hebt je punt duidelijk gemaakt (net zoals in de vorige 600+ topics)
Jij wil apple, mensen met verstand nemen wat beters. Opgelost slotje.
Ik zeg toch ook niet wat beter is. De verschillen zijn klein en ik ben persoonlijk niet bereid om voor die paar verschillen 300 euro extra neer te leggen. Het gaat ook prijs/kwaliteit verhouding.quote:Op maandag 8 november 2010 22:31 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
De prijs zegt niks over welke beter is.. met die redenatie is een Kia ook altijd beter dan een Audi.
Prima, maar in een discussie over welke beter is, een beetje inhoudsloze opmerking..quote:Op maandag 8 november 2010 22:32 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet wat beter is. De verschillen zijn klein en ik ben persoonlijk niet bereid om voor die paar verschillen 300 euro extra neer te leggen. Het gaat ook prijs/kwaliteit verhouding.
Ik heb ook een Xboxquote:Op maandag 8 november 2010 22:33 schreef Markster het volgende:
Ik ga ff fable3 spelen, op de xbox van MICROSOFT.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |