Gouden florijnen zijn wel iets meer waard lijkt mequote:Op maandag 8 november 2010 20:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[ afbeelding ]
en gvd man wat is de friettent duur geworden. 2.75 voor een grote friet zonder en 1.80 voor een mexicano. Vroeger betaalde ik nog geen 2.5 gouden florijn voor een grote friet.
Mogen we nog wel over velgen en interieurlijsten praten?quote:Op maandag 8 november 2010 20:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nieuw spel in dit topic: Het woord band of wiel mag niet meer genoemd worden!
Ik ook niet, heb ook spijt dat ik toch alles gelezen heb voor het geval er nog iets anders in stondquote:Op maandag 8 november 2010 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik snap van dat verhaal van IB en Mikkie geen zak!
En over 4 jaar denk je, goh maar goed dat ik me toch ingeschreven had toenquote:Op maandag 8 november 2010 20:57 schreef LastRequest het volgende:
Overigens willen 'wij' dus ook volgend jaar ofzo iets gaan zoeken, al betwijfel ik of het erg veel zin heeft.. We staan allebei niet ingeschreven, nu nog inschrijven gaat al helemaal niks opleveren
Ja dat vraag ik me dus af. We willen op zich wel in Nijmegen blijven waarschijnlijk, maar je weet nooit.. Over een jaar of 3 zijn we qua studie allebei klaar, dus ik weet niet of het dan de moeite nog is?quote:Op maandag 8 november 2010 20:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En over 4 jaar denk je, goh maar goed dat ik me toch ingeschreven had toen
Wat kost inschrijven ?quote:Op maandag 8 november 2010 20:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me dus af. We willen op zich wel in Nijmegen blijven waarschijnlijk, maar je weet nooit.. Over een jaar of 3 zijn we qua studie allebei klaar, dus ik weet niet of het dan de moeite nog is?
Geen idee, kan het niet vinden op de site (bij Entree dan).quote:
Combinatie van achternaam en geboortedatum is al bekend in het register...quote:Op maandag 8 november 2010 21:02 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Geen idee, kan het niet vinden op de site (bij Entree dan).
Zie nu Moblo's post, dan is het sowieso prima om het maar gewoon te doen
Toch jammer dat we beiden direct een kamer hadden toen we hier kwamen, waar we voor onbepaalde tijd konden blijven zitten.. Waardoor we allebei niet ingeschreven hebben.
Dan kan ie net zo goed zijn servies daar neerzetten!quote:
Ah, daar wil ook nog wel even over zeiken! Bij Ugala op het Ivensplein zijn de prijzen pas ook omhoog gegaan. Betaal je voor alle snacks opeens 1.50 in plaats van 1.20/1.30quote:Op maandag 8 november 2010 20:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[ afbeelding ]
en gvd man wat is de friettent duur geworden. 2.75 voor een grote friet zonder en 1.80 voor een mexicano. Vroeger betaalde ik nog geen 2.5 gouden florijn voor een grote friet.
eens! 2 weken geleden daar gehaald (mijn "1 keer in het halfjaar patatje speciaal en broodje kaassouffle met mayo"quote:Op maandag 8 november 2010 21:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Snackbar Groenen in Hatert blijft ultiemmooie prijzen, mooie porties,
oneens!quote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef vogelkooi het volgende:
De snackbar bij olround (bowlingbaan) is ook prima te doen.
Ja dat had ik ook ergens gelezen, maar dat rechtvaardigt nog niet de hoge prijs voor snacks die niks met aardappels te maken hebbenquote:Op maandag 8 november 2010 21:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een tijd geleden was al bekend geworden dat de aardappeloogst tegen is gevallen en de voorraden laag en dat deze stijging doorberekend zou worden in bepaalde producten, waaronder de friet.![]()
RTL Z, de hele dag aan en je leert nog wat!
En dan maar even voor de mensen die geen nieuws volgen!quote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef Stefka het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook ergens gelezen, maar dat rechtvaardigt nog niet de hoge prijs voor snacks die niks met aardappels te maken hebbenEn het jammere is ook dat als de oogst volgend jaar weer goed is de prijzen niet meer omlaag gaan.
quote:laatst gewijzigd: 08-11-2010 12:45
De prijzen van sinaasappelsap en appelsap gaan stijgen wegens tegenvallende oogsten in landen waar sinaasappels en appels worden geteeld.
http://www.rtl.nl/(/finan(...)appelsap_duurder.xml
Ja! Dat van de appels las ik dus ook vandaag!quote:Op maandag 8 november 2010 21:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan maar even voor de mensen die geen nieuws volgen!![]()
![]()
![]()
[..]
Honouredquote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef vogelkooi het volgende:
Hoi, begon mudkip al te missen in de topic's.
Wtf? Succes he!quote:
Die is alleen tijdens winkeltijden open, heb je dus weinig aan. Maar als je in het centrum je friet haalt moet je sowieso naar Vuurens of De Burcht en verder nietsquote:Op maandag 8 november 2010 21:37 schreef vogelkooi het volgende:
En jojo's?
Edit: de snackbar naast de burgerking.
Cicek op de Groenestraat is ook baas, vooral omdat ze tot twee uur 's nachts door heel Nijmegen bezorgenquote:Op maandag 8 november 2010 21:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Snackbar Groenen in Hatert blijft ultiemmooie prijzen, mooie porties,
Ha, toch fijn om te merken dat ik niet de enige benquote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef vogelkooi het volgende:
Hoi, begon mudkip al te missen in de topic's.
Ja da's wel klote. Ik zou het gewoon proberen, vooral als het niet gecheckt wordt kun je het gewoon invoeren. Toch makkelijk een paar tientjes verdienen t.o.v. Nederlandquote:Op maandag 8 november 2010 21:03 schreef IrishBastard het volgende:
Wel schraal dat je voor die banden in Duitsland een adres in Duitsland op moet gevenAlhoewel er geen check zit op de postcode/straat/plaats. Twijfel dus om gewoon te bestellen met de plaats Lent, maar postcode Kleef (dan geeft hij de partner voor het monteren aan
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:06 schreef IrishBastard het volgende:
Hé, is het vandaag niet de verjaardag van Ali Baba?
Gefeliciteerd Ali
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:17 schreef Californium het volgende:
hello
Is dat niet wat vroeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoorquote:
Hé, de cycloop....daar mag ik nog met korting een cursus komen volgenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:48 schreef vogelkooi het volgende:
Vanavond borrel cycloop in Piecken, hoorde wat eerder in de Nijmegen reeks dat mensen interesse hadden in de cycloop. Dus bij deze kun je eens komen kijken als je wil.
Volgens mij was ik dat onder anderequote:Op dinsdag 9 november 2010 11:48 schreef vogelkooi het volgende:
Vanavond borrel cycloop in Piecken, hoorde wat eerder in de Nijmegen reeks dat mensen interesse hadden in de cycloop. Dus bij deze kun je eens komen kijken als je wil.
Gezellig... Ik slaap vanavond gelukkig niet thuisquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:48 schreef vogelkooi het volgende:
Goed dat je het zegt, ik spreek 'm tegenwoordig alleen hier nog maar.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:06 schreef IrishBastard het volgende:
Hé, is het vandaag niet de verjaardag van Ali Baba?
Gefeliciteerd Ali
Wathijzegt!quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik spreek 'm tegenwoordig alleen hier nog maar.
Ali, proficiat
Nee, ik heb ook geen idee waar ze het over hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:45 schreef LastRequest het volgende:
Ben ik nou de enige die niet doorheeft wie ali baba hier is?
Door jouw bericht moest ik eraan denken dat ik eigenlijk ook al een hele tijd niet op controle ben geweest. Ik dus mail checken, blijkt dat ze me 14 september een herinneringsmail hadden gestuurdquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:35 schreef Dupje het volgende:
Tandjes laten controleren vandaag, helemaal goed!
C.P's voor al uw C.V's & thermostaten?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mobli iemand heeft je UI gejat![]()
Fotoboek van User
Jawel maar die staat en op m'n oude mail, en ik heb dat soort mailtjes uit staanquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dacht btw al dat je niet aan het ouwehoeren was maar was even om mezelf in te dekken
Heb je geen hyves meer? ik had vanochtend nog een mailtje gehad
jonge ik ben van alle markten thuis.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
C.P's voor al uw C.V's & thermostaten?
Lekker wijf.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wie gaat er even klagen bij de RU
[Video's] Ancilla Tilia te sexy voor Radboud Universiteit
Mijn vriend heeft bij Vos stage gelopen, op de Heijendaalseweg. Daar was hij heel tevreden over!quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:40 schreef AMDB het volgende:
Maar eens op zoek naar een afstudeerstage, iemand nog ideeën voor logistieke bedrijven in regio Arnhem/Nijmegen?
Oeh die is echt heel leuk!!quote:Op woensdag 10 november 2010 10:07 schreef Dupje het volgende:
MorningIdd vies weer, bahbah. Gister trouwens ook nog nieuwe jas gekocht!
[ afbeelding ]
Dankje!quote:
Aha, ik heb de klacht voor gelegd bij de baas met de baard! Maar die zei dikke pech!quote:
Ik heb er toch ook niet voor gekozen dat het herfst isquote:Op woensdag 10 november 2010 12:33 schreef vogelkooi het volgende:
Dat hoort bij de herfst, face it.
Regent ook echt niet hard hoor.
maar goed dat je niet vanuit je oude werk naar de appie in de stad bent gelopenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
zo, ook eindelijk thuis.. Vanochtend afgezet door IB maar kan toch beter fietsen voortaan
Via werk naar de Ah in het oude postkantoor gelopen, en vanuit daar weer naar de busstaan wachten en vanaf de bushalte weer naar huis gelopen
quote:
krijg er nog studiepunten voor ookquote:
MDF, Styrofoam, ABS plastic, afgelakt met epoxyhars en daarna gespoten met zijdeglanszwarte lakquote:Op woensdag 10 november 2010 20:04 schreef IrishBastard het volgende:
Tof manHeb je dat van plastic gemaakt?
Redelijkquote:Op woensdag 10 november 2010 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
jij zit wel op je plek op 't moment, nietwaar CP?
jij kan nog geen ikea kast in elkaar zetten zonder handleidingquote:Op woensdag 10 november 2010 20:40 schreef swarmahoer het volgende:
iedere zichzelfrespecterende baas weet dat je die shit ook met ducktape en tiewraps op kan lossen
je hebt mijn kast hier gezien man, snotneusquote:Op woensdag 10 november 2010 20:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
jij kan nog geen ikea kast in elkaar zetten zonder handleiding
Zie PIquote:Op woensdag 10 november 2010 20:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt mijn kast hier gezien man, snotneus
Dat gesprek is dinsdag al geweest hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 08:08 schreef motorbloempje het volgende:
hé, geen regen!
en succes met 't gesprek vandaag IB!
Zhe confusion!quote:Op donderdag 11 november 2010 06:37 schreef swarmahoer het volgende:
even speciaal om mikkie in de war te brengen, ik sta alwéér op nu, ipv naar bed te gaan
Dude, je levert een Getz in, wat verwacht je?quote:Op donderdag 11 november 2010 08:18 schreef swarmahoer het volgende:
ik moest de auto naar de garage brengen, wat een gedrocht krijg ik mee als ''leenauto''
kutlui
Ik ben jaloers! Niet op je ziek zijn van gisteravond, maar ik ging om twee uur slapen en was voor achten al wakker terwijl ik helemaal nog niet op hoefde te staanquote:Op donderdag 11 november 2010 08:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo
Gister om half 9 al op bed gaan liggen omdat ik echt super misselijk enzo was, toen toch maar even gaan overgeven en daarna ging dat al een stuk beter, maar vanaf kwart voor 10 ofzo echt gaan slapen, damn wat wordt je dan nu uitgerust wakker als de wekker gaat om half 9
Als het goed is ga ik vanavond. En da's best vreemd, want ik ben al zeker anderhalf jaar niet meer echt wezen 'stappen'. Maar ook vanavond valt nog maar te bezien, misschien blijft het wel bij een simpel cafeetjequote:Op woensdag 10 november 2010 20:18 schreef Editeur het volgende:
Vet man!
Vanavond iemand de stad in? Als je zin hebt om het carnaval al te proeven: Stretto feestje
Oh, dat had ik dinsdag al gehad. Korte uitleg, de kerel is een vieze nazi die niet te overtuigen is, en je heel erg de indruk geeft dat hij je niet gelooft. Vervelend genoeg op zich, maar ik heb de opdracht wel gewoon gemaakt en voel me een beetje in mijn eer aangetast. Ga sowieso bezwaar aantekenen, al is het maar om mijn verweer in het dossier te hebben en me er niet zomaar bij neer te leggenquote:Op donderdag 11 november 2010 08:08 schreef motorbloempje het volgende:
hé, geen regen!
en succes met 't gesprek vandaag IB!
Op weer.nl zie ik idd een huge wolk hangen.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb vandaag pas om half 4 college, hoop wel dat het dan nog droog is.. Het begon zo mooi vandaagMaar er is blijkbaar een storm op komst ofzo.. Naja als het echt kut weer is dan heeft het college mooi pech want heb de uitwerkingen hier toch al liggen..
Ja en verder helpt het ook niet dat IB een beetje een rotzooimaker is, en ik ben ook niet super netjesquote:Op donderdag 11 november 2010 10:45 schreef vogelkooi het volgende:
Okee ik snap het, stof is vervelend om op te ruimen.
En de keuken, ze weten dat je hem met 11 man deelt dus echt schoon hoeft dat niet, toch?
Zodra je de eerste 1000 euro hebt overgemaakt.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:49 schreef vogelkooi het volgende:
Mooi wanneer kom je langs, heb hier nog een keukenoperatiekamer die schoon moet.
Knorretje IB ligt lekker in de modder te draaien op jullie zwijnenstal?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja en verder helpt het ook niet dat IB een beetje een rotzooimaker is, en ik ben ook niet super netjes
Hopen dat je 'm op tijd afkrijgtquote:Op donderdag 11 november 2010 13:18 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en waarschijnlijk een bachelorscriptie bij de NS
Ja het zou vervelend zijn als je vertraging op zou lopenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hopen dat je 'm op tijd afkrijgt.
Nais! Ga je verder met de S4B casus?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:18 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en waarschijnlijk een bachelorscriptie bij de NS
Ja jij welquote:
En ik weet niet eens wat ik ga doen zal wel uitslapen worden en vervelen.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja jij welIk heb morgen nog.
7.37 de bus nemen,quote:Op donderdag 11 november 2010 19:07 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
En ik weet niet eens wat ik ga doen zal wel uitslapen worden en vervelen.
Ja hoor! Hij hoeft op het moment namelijk alleen maar op tafel te liggenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
IB doet de thermostaat zen werk een beetje?
Beidequote:Op donderdag 11 november 2010 19:51 schreef vogelkooi het volgende:
heb je al grote hoeveelheid ijs en vloeibaar eten in huis?
Me zus heeft hetzelfde gehad, en kon een tijdje niks meer. Sucses.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:15 schreef morgane het volgende:
[..]
Beidezit ook steeds met zo'n icepack op mn smoel. En heb vanavond al voorzichtig wat stamppot gegeten naar binnen laten glijden, dus komt wel goed.
quote:Hey Sander,
[..]
The image that triggered this email (found below) is uploaded fine. However, you might get weird errors in the future. Please make a note of it.
Regards,
ye olde images.nder.be robot
Random nutteloos mailtje dusquote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef Sander het volgende:
Ok, even iets briljant nerdigs tussendoor.
Ik heb een site waar ik al mijn plaatjes op host. Leuke plaatjes, flauwe plaatjes, foto's, NSFW dingen, echt alles. Zelf geprogrammeerd en alles
Die site zit vol met waarschuwingsdingen voor als de HD vol raakt, of als er dingen fout gaan, of wat dan ook. Ik heb ooit in een melige bui hele bendes emailtjes geschreven die die site automatisch naar me toe mailt als er iets gebeurt.
De inhoud van die mailtjes was ik allang weer vergeten tot ik er vandaag eentje kreeg
[..]
Mikkie ouwe relnicht dat je er bentquote:Op vrijdag 12 november 2010 04:39 schreef Mikkie het volgende:
Even een side-note: ik heb vanavond uitgevonden waarom ik nooit meer ga stappen. Staan er van die achttienjarige mennekes in de kroeg tof te doen naar grietjes (scoringsdrift?) door grappen te maken over anderen, maar als je ze ter verantwoording roept, zijn ze ineens heel hypocriet, deden ze niets en kijken ze wanhopig naar de 'beveiliging' die in de buurt staat (die feitelijk een autoriteit van nul hebben
_!). Prima als je grappen maakt over anderen, maar heb dan ook het lef om een ander te woord te staan.
Of mensen die na een stapavond buiten de kroeg staan te ouwehoeren, een flauwe grap maken over een ander, maar die een bounce-back grap over zichzelf zo slecht kunnen waarderen dat ze direct (mede door de invloed van alcohol) over de pis gaan en neigen naar vechten/agressie. Echt. Te slecht. Blijf dan thuis of leer jezelf te beheersen. Kaatsen, bal verwachten, enzo...
Het hele verhaal is gelukkig niet (auto)biografisch
Wel toeval: voor de eerste keer in anderhalf jaar dat ik ben gaan 'stappen', meteen een minimeet gehad
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:37 schreef morgane het volgende:
Ik voel me nu echt een nerd...kwam toevallig http://www.thinkgeek.com tegen en ik heb nu al een enorme wishlist. Moblo, had jij niet een 1up-muts?
ik heb 'm nog welquote:Op vrijdag 12 november 2010 07:44 schreef Sander het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die foto van ons nergens meer
Eens even ergens in jouw hyves zoeken dan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:28 schreef motorbloempje het volgende:
zit inmiddels op 't werk, máár, volgens mij staat hij gewoon 'ergens' in m'n Hyves?
Ook evenveel PK?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:53 schreef Sander het volgende:
Dat had ik met de auto van mijn moeder. Maar dat autootje weegt ook zoiets
Ja, ik zit op het moment ook in mijn duikpak want het staat hier 50 cm onder waterquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:17 schreef vogelkooi het volgende:
Is het al tijd voor permanente dijkbewaking?
Is de waalkade al afgesloten door hoog water?
Kun je hem niet skypen/msnen/twitteren/hyven/facebooken/emailen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, IB is zijn telefoon vergetenmaar dat kan ik hem nu natuurlijk niet vertellen, want hij is hem vergeten
Jouw Username geeft me altijd een glimlachquote:
Protip: ga voor een duif, die zijn minder snel afgeleidquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee want hij zit nu in college en zijn laptop is ook hier.. Misschien dat ik een uil kan sturen
Vanwaar dat?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jouw Username geeft me altijd een glimlach
Jup, daar ken ik het althans van. Plus zo'n beetje mijn favoriete film alle tijden. Hence: Glimlachquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:30 schreef xibalba het volgende:
[..]
A ja, the Fountain...daar komt Xibalba ook in voor
Erg goede film inderdaad (Aronofsky sowieso).quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup, daar ken ik het althans van. Plus zo'n beetje mijn favoriete film alle tijden. Hence: Glimlach
quote:Op vrijdag 12 november 2010 06:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mikkie ouwe relnicht dat je er bent
Booh gek vannacht ook joh! Stond bijna stil op een paar momenten. Straks mooi met de auto naar de uniquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:50 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, dikke workout gehad vanochtend in de vorm van powerfietsen.Als het zo hard waait dat ik met mijn 350Kilo schoon aan de haak bijna omwaai dan weet je dat er een goede bries staat
Wel cool van je dat je dan gewoon zo rustig blijft fokken en niet compleet stressed-out bent.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, ik zit op het moment ook in mijn duikpak want het staat hier 50 cm onder water
Wattisservanavondquote:
Waar parkeer je dan je auto? Gratis in Brakkenstein?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Booh gek vannacht ook joh! Stond bijna stil op een paar momenten. Straks mooi met de auto naar de uni.
[..]
Wel cool van je dat je dan gewoon zo rustig blijft fokken en niet compleet stressed-out bent.
[..]
Wattisservanavond
Leuk een mimimeet! Komen er ook bekende fokkers?quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vanavond is er een minimeet
iig sander gaat er zijn, Moblo, IB en ik ook want ik ben ook begunstiger sinds een poosje
Oftewel lustrumfeest van de studievereniging
En Mikkie, tsjah het is maar een beetje water he
Neuh, ik ben lui. Die paar keer per maand die ik op de uni ben zet ik 'm gewoon daar op het parkeerterrein en betaal ik die twee en een halve euro parkeergeld wel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar parkeer je dan je auto? Gratis in Brakkenstein?
Volgens mij alleen buiten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
Vanavond trouwens naar Doornroosje, ben ik ook al in geen jaren geweest. Mag je er uberhaupt roken ergens of hoe zit dat?
Kan me herinneren dat er toen kuddes voor de deur stonden om te roken. Maar dat was in het begin van het anti-rokers gebeuren. Hoe dat nu is dat zou ik niet weten, maar ik denk nog steeds roken doe je maar buiten.quote:
Ja, probeer met deze wind maar eens een kankerstokkie aan te stekenquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
O, dat hadden ze niet eens de laatste keer dat ik daar was!
Of dat kan ik me niet meer herinneren!
Maar das mooi Hosti! Lekker droog paffen!
ik was ook op stap gister, stonden met n groep collega's komt er ineens zon kerel ertussendoor beuken met n arrogante kop of ik problemen hadquote:Op vrijdag 12 november 2010 04:39 schreef Mikkie het volgende:
Even een side-note: ik heb vanavond uitgevonden waarom ik nooit meer ga stappen. Staan er van die achttienjarige mennekes in de kroeg tof te doen naar grietjes (scoringsdrift?) door grappen te maken over anderen, maar als je ze ter verantwoording roept, zijn ze ineens heel hypocriet, deden ze niets en kijken ze wanhopig naar de 'beveiliging' die in de buurt staat (die feitelijk een autoriteit van nul hebben
_!). Prima als je grappen maakt over anderen, maar heb dan ook het lef om een ander te woord te staan.
Of mensen die na een stapavond buiten de kroeg staan te ouwehoeren, een flauwe grap maken over een ander, maar die een bounce-back grap over zichzelf zo slecht kunnen waarderen dat ze direct (mede door de invloed van alcohol) over de pis gaan en neigen naar vechten/agressie. Echt. Te slecht. Blijf dan thuis of leer jezelf te beheersen. Kaatsen, bal verwachten, enzo...
Het hele verhaal is gelukkig niet (auto)biografisch
Wel toeval: voor de eerste keer in anderhalf jaar dat ik ben gaan 'stappen', meteen een minimeet gehad
Bij Van Buren? Daar moet de portier me aan mijn nekvel naar binnen halen!quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik was ook op stap gister, stonden met n groep collega's komt er ineens zon kerel ertussendoor beuken met n arrogante kop of ik problemen had
nee hoor, jij wel nu
de portier liep langs toevallig, die kijkt me aan met zo'n blik van is die lastig? ik knik ja, wordt die bij zn nekvel naar buiten geflikkerd
sukkel
Office Suply? De Chinese variant van office supply? Weet je zeker dat het een echte Samsung Galaxy was? Volgens mij was het een Sumsang Gelexy!quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:34 schreef HostiMeister het volgende:
Komt de baas net binnen met een tas van de office suply en zegt tegen mij, 'de mijne is lekker groter dan de jouwe'. Pleurt ie een doos met een samsung galaxy tab op mijn bureau. Naar aanleiding van een gesprek vanochtend dat die dingen 'wel eens handig' konden zijn
Dat klinkt allemaal goed! Bijna buurman!quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
een 8.0 voor men project terug gekregen
Gaat goed zo... maandag de laatste 2 punten geloof ik.
Over bijna buurman gesproken. Waar gaan jullie nou wonen? Ik wil weten of ik langs jullie huisie kom als ik naar de stad fiets. Kan ik namelijk een andere route gaan plannenquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal goed! Bijna buurman!
Lekkerquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:34 schreef HostiMeister het volgende:
Komt de baas net binnen met een tas van de office suply en zegt tegen mij, 'de mijne is lekker groter dan de jouwe'. Pleurt ie een doos met een samsung galaxy tab op mijn bureau. Naar aanleiding van een gesprek vanochtend dat die dingen 'wel eens handig' konden zijn
We draaien best aardig ja, voor een bedrijf met maar 9 medewerkersquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lekker. Hebben ze daar geld teveel ofzo?
Heerlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:21 schreef IrishBastard het volgende:
Als je wilt roken hoef je in dat hok trouwens geen sigaretten/shag mee te nemen, je kunt er ook gewoon in gaan staan en normaal ademen
Tuurlijk wel, eerst pre-party in de doornroosje, is meestal toch rond middernacht klaarquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:23 schreef Californium het volgende:
Ga je niet naare... die huisparty vanavond?
Wil eigenlijk wel, maar morgen werken en had vandaag de hele dag college; ben beetje gaar...quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, eerst pre-party in de doornroosje, is meestal toch rond middernacht klaar
Jij?
Ik zit al de hele dag op werk, heb vannacht 3 uurtjes geslapen en moet eerst nog naar Jack Parow vanavond in het doornroosje alvorens ik naar het feestje ga, dan moet ik morgen ook nog om half 11 in Venlo zijn. En ik ga ook. Niet miepen, gewoon komenquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Wil eigenlijk wel, maar morgen werken en had vandaag de hele dag college; ben beetje gaar...
jah maar, jah maarquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zit al de hele dag op werk, heb vannacht 3 uurtjes geslapen en moet eerst nog naar Jack Parow vanavond in het doornroosje alvorens ik naar het feestje ga, dan moet ik morgen ook nog om half 11 in Venlo zijn. En ik ga ook. Niet miepen, gewoon komen
Toffe peer, nu maar hopen dat ik een beetje versta wat ie zegtquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:39 schreef vogelkooi het volgende:
Is jack parow in doornroosje?
Wat leuk, heb hem gezien op Lowlands, kon echt niemand meer bij.
Klopt! Je kan er een blind date houden, je ziet elkaar pas als je er weer uitstaptquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:21 schreef IrishBastard het volgende:
Bij Doornroosje is overigens ook een binnen rookhok. Zit naast de ingang, tussen die bar/kleine zaal zegmaar
quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Tromgeroffel![]()
De volgende kandidaat op mijn cijferlijst is een 9.7 voor CAD
Ik niks, ze hebben zich bij de buren binnen gelaten (lees: ruit ingetikt), en wilden weten wie de eigenaren waren. Eerst eigenarencheck trouwens.quote:
Wat is Elst toch crimineel, ben blij dat ik er weg ben.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik niks, ze hebben zich bij de buren binnen gelaten (lees: ruit ingetikt), en wilden weten wie de eigenaren waren. Eerst eigenarencheck trouwens.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik niks, ze hebben zich bij de buren binnen gelaten (lees: ruit ingetikt), en wilden weten wie de eigenaren waren. Eerst eigenarencheck trouwens.
DW woon je in Elst? Ben ik toch wel een beetje benieuwd waarquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:40 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Wat is Elst toch crimineel, ben blij dat ik er weg ben.
Dat tweede.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Over bijna buurman gesproken. Waar gaan jullie nou wonen? Ik wil weten of ik langs jullie huisie kom als ik naar de stad fiets. Kan ik namelijk een andere route gaan plannen
Ach man, kut rijkeluisdorpquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:40 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Wat is Elst toch crimineel, ben blij dat ik er weg ben.
Ik woon in Elst ja.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
[..]
DW woon je in Elst? Ben ik toch wel een beetje benieuwd waarZelf 6 jaar gewoond en vanaf eind december ook weer
Dus je buurman is een witteboordencrimineel?quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach man, kut rijkeluisdorp
[..]
Ik woon in Elst ja.
Weet ik veel. Ken m niet. Woon hier ook pas 3 maandenquote:Op zaterdag 13 november 2010 01:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dus je buurman is een witteboordencrimineel?
De echte is nu op tvquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:42 schreef IrishBastard het volgende:
Sinterklaas komt vandaag aan in NijmegenHeel de Waalkade staat vol
IBtje wordt een beetje druk van de spanning!quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB loopt hier helemaal in Bert en Ernie stijl "Owjaaaah dat moet hem wel zijn want ze spelen zie ginds komt de stoomboot, owjaah dat moet hem wel zijn"
rustig lief, het komt wel goedquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:05 schreef IrishBastard het volgende:
Misschien kunnen we straks helemaal geen Sinterklaas vieren want er is een babypiet en als Sinterklaas daarachter komt dan gaat hij direct terug naar Spanje en dan neemt hij alle cadeautjes weer mee en dan kunnen we geen Sinterklaas vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |