Gouden florijnen zijn wel iets meer waard lijkt mequote:Op maandag 8 november 2010 20:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[ afbeelding ]
en gvd man wat is de friettent duur geworden. 2.75 voor een grote friet zonder en 1.80 voor een mexicano. Vroeger betaalde ik nog geen 2.5 gouden florijn voor een grote friet.
Mogen we nog wel over velgen en interieurlijsten praten?quote:Op maandag 8 november 2010 20:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nieuw spel in dit topic: Het woord band of wiel mag niet meer genoemd worden!
Ik ook niet, heb ook spijt dat ik toch alles gelezen heb voor het geval er nog iets anders in stondquote:Op maandag 8 november 2010 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik snap van dat verhaal van IB en Mikkie geen zak!
En over 4 jaar denk je, goh maar goed dat ik me toch ingeschreven had toenquote:Op maandag 8 november 2010 20:57 schreef LastRequest het volgende:
Overigens willen 'wij' dus ook volgend jaar ofzo iets gaan zoeken, al betwijfel ik of het erg veel zin heeft.. We staan allebei niet ingeschreven, nu nog inschrijven gaat al helemaal niks opleveren
Ja dat vraag ik me dus af. We willen op zich wel in Nijmegen blijven waarschijnlijk, maar je weet nooit.. Over een jaar of 3 zijn we qua studie allebei klaar, dus ik weet niet of het dan de moeite nog is?quote:Op maandag 8 november 2010 20:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En over 4 jaar denk je, goh maar goed dat ik me toch ingeschreven had toen
Wat kost inschrijven ?quote:Op maandag 8 november 2010 20:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me dus af. We willen op zich wel in Nijmegen blijven waarschijnlijk, maar je weet nooit.. Over een jaar of 3 zijn we qua studie allebei klaar, dus ik weet niet of het dan de moeite nog is?
Geen idee, kan het niet vinden op de site (bij Entree dan).quote:
Combinatie van achternaam en geboortedatum is al bekend in het register...quote:Op maandag 8 november 2010 21:02 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Geen idee, kan het niet vinden op de site (bij Entree dan).
Zie nu Moblo's post, dan is het sowieso prima om het maar gewoon te doen
Toch jammer dat we beiden direct een kamer hadden toen we hier kwamen, waar we voor onbepaalde tijd konden blijven zitten.. Waardoor we allebei niet ingeschreven hebben.
Dan kan ie net zo goed zijn servies daar neerzetten!quote:
Ah, daar wil ook nog wel even over zeiken! Bij Ugala op het Ivensplein zijn de prijzen pas ook omhoog gegaan. Betaal je voor alle snacks opeens 1.50 in plaats van 1.20/1.30quote:Op maandag 8 november 2010 20:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[ afbeelding ]
en gvd man wat is de friettent duur geworden. 2.75 voor een grote friet zonder en 1.80 voor een mexicano. Vroeger betaalde ik nog geen 2.5 gouden florijn voor een grote friet.
eens! 2 weken geleden daar gehaald (mijn "1 keer in het halfjaar patatje speciaal en broodje kaassouffle met mayo"quote:Op maandag 8 november 2010 21:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Snackbar Groenen in Hatert blijft ultiemmooie prijzen, mooie porties,
oneens!quote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef vogelkooi het volgende:
De snackbar bij olround (bowlingbaan) is ook prima te doen.
Ja dat had ik ook ergens gelezen, maar dat rechtvaardigt nog niet de hoge prijs voor snacks die niks met aardappels te maken hebbenquote:Op maandag 8 november 2010 21:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een tijd geleden was al bekend geworden dat de aardappeloogst tegen is gevallen en de voorraden laag en dat deze stijging doorberekend zou worden in bepaalde producten, waaronder de friet.![]()
RTL Z, de hele dag aan en je leert nog wat!
En dan maar even voor de mensen die geen nieuws volgen!quote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef Stefka het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook ergens gelezen, maar dat rechtvaardigt nog niet de hoge prijs voor snacks die niks met aardappels te maken hebbenEn het jammere is ook dat als de oogst volgend jaar weer goed is de prijzen niet meer omlaag gaan.
quote:laatst gewijzigd: 08-11-2010 12:45
De prijzen van sinaasappelsap en appelsap gaan stijgen wegens tegenvallende oogsten in landen waar sinaasappels en appels worden geteeld.
http://www.rtl.nl/(/finan(...)appelsap_duurder.xml
Ja! Dat van de appels las ik dus ook vandaag!quote:Op maandag 8 november 2010 21:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan maar even voor de mensen die geen nieuws volgen!![]()
![]()
![]()
[..]
Honouredquote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef vogelkooi het volgende:
Hoi, begon mudkip al te missen in de topic's.
Wtf? Succes he!quote:
Die is alleen tijdens winkeltijden open, heb je dus weinig aan. Maar als je in het centrum je friet haalt moet je sowieso naar Vuurens of De Burcht en verder nietsquote:Op maandag 8 november 2010 21:37 schreef vogelkooi het volgende:
En jojo's?
Edit: de snackbar naast de burgerking.
Cicek op de Groenestraat is ook baas, vooral omdat ze tot twee uur 's nachts door heel Nijmegen bezorgenquote:Op maandag 8 november 2010 21:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Snackbar Groenen in Hatert blijft ultiemmooie prijzen, mooie porties,
Ha, toch fijn om te merken dat ik niet de enige benquote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef vogelkooi het volgende:
Hoi, begon mudkip al te missen in de topic's.
Ja da's wel klote. Ik zou het gewoon proberen, vooral als het niet gecheckt wordt kun je het gewoon invoeren. Toch makkelijk een paar tientjes verdienen t.o.v. Nederlandquote:Op maandag 8 november 2010 21:03 schreef IrishBastard het volgende:
Wel schraal dat je voor die banden in Duitsland een adres in Duitsland op moet gevenAlhoewel er geen check zit op de postcode/straat/plaats. Twijfel dus om gewoon te bestellen met de plaats Lent, maar postcode Kleef (dan geeft hij de partner voor het monteren aan
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:06 schreef IrishBastard het volgende:
Hé, is het vandaag niet de verjaardag van Ali Baba?
Gefeliciteerd Ali
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:17 schreef Californium het volgende:
hello
Is dat niet wat vroeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoorquote:
Hé, de cycloop....daar mag ik nog met korting een cursus komen volgenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:48 schreef vogelkooi het volgende:
Vanavond borrel cycloop in Piecken, hoorde wat eerder in de Nijmegen reeks dat mensen interesse hadden in de cycloop. Dus bij deze kun je eens komen kijken als je wil.
Volgens mij was ik dat onder anderequote:Op dinsdag 9 november 2010 11:48 schreef vogelkooi het volgende:
Vanavond borrel cycloop in Piecken, hoorde wat eerder in de Nijmegen reeks dat mensen interesse hadden in de cycloop. Dus bij deze kun je eens komen kijken als je wil.
Gezellig... Ik slaap vanavond gelukkig niet thuisquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:48 schreef vogelkooi het volgende:
Goed dat je het zegt, ik spreek 'm tegenwoordig alleen hier nog maar.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:06 schreef IrishBastard het volgende:
Hé, is het vandaag niet de verjaardag van Ali Baba?
Gefeliciteerd Ali
Wathijzegt!quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik spreek 'm tegenwoordig alleen hier nog maar.
Ali, proficiat
Nee, ik heb ook geen idee waar ze het over hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:45 schreef LastRequest het volgende:
Ben ik nou de enige die niet doorheeft wie ali baba hier is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |