Ligt er aan. Als je een tien km zonder veel moeite kan doen zou ik nu een zes of zeven rustig doen. Als de tien veel voor je is zou ik voor een rustige vier of vijf gaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:47 schreef Spektor het volgende:
[..]
Heb nu dus 2 dagen rust gehad, voel het ook niet echt meer. Twijfel nog of ik een 5 km hard of een 10 km rustig ga lopen. Wat is, ook al omdat ik zondag een 10 km ga lopen, het verstandigst?
Ugh, die zit zeker ook onder je eeltlaag? Dan is er weinig aan te doen ben ik bang.quote:Op maandag 13 december 2010 08:41 schreef Spektor het volgende:
Ik heb een blaar onder m'n voet, gekregen na t beoefenen van een zaalsport, dus niet door het hardlopen. Iemand tips hoe ik daar z.s.m. weer vanaf kom of dat ik in ieder geval nog wel gewoon kan hardlopen?
Het was de afgelopen week zo glad dat het risico op vallen echt wel groot was. Afgelopen zondag was de stoep zelfs nog niet overal ijsvrij. Beter een week rust pakken dan een been breken.quote:Op maandag 13 december 2010 00:26 schreef Vronsky het volgende:
Maar hardlopen in de sneeuw is leuk.
Kan je niet met de gladheid gewoon in het bos gaan rennen, of op het gras blijven?
Ben zelf paar dagen terug ook op m'n bek gegaan vanwege het ijs, maar het is beter als je gewoon door blijft gaan ipv van binnen gaat zitten als je omgeving even niet mee zit
(Ben zelf niet echt meer een beginner.. maar toch)
Succes, ik ga toch ook maar zo. Stel het al de hele middag af en uitquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:11 schreef GotC het volgende:
Nou, ik ga ook maar weer effe kijken hoe het buiten is. Voor de zekerheid een reflecterend hesje aan, zon gaat over een half uurtje onder als het goed is.
Ik ga beginnen met week 4 van de Podrunner ( http://www.djsteveboy.com/mixes.html kies de 2e optie voor hardloopschema's), ben benieuwd. Evy werd ik stiekem toch een beetje zat, met name bepaalde nummers ('World! hold on.. etc)
Ik stelde t ook de hele tijd uit..maar was wel ok om te lopen qua weerquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:41 schreef Cudles het volgende:
[..]
Succes, ik ga toch ook maar zo. Stel het al de hele middag af en uit
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik stelde t ook de hele tijd uit..maar was wel ok om te lopen qua weerKraakhelder (lekker voor de rokerslongen
![]()
), na een paar minuutjes lopen niet meer koud.
Was overigens wel erg blij dat ik een muts op had!
Maargoed, resultaat is 3,5 km in 25 minuten. Ben wat eerder gestopt omdat het te donker werd (tsja, een meid die alleen loopt door Den Haag..).
Best tevreden, aangezien ik sinds de gebouwenloop niet meer heb gelopen.
Zow, dat is niet een klein beetje in de aanbieding ook, dat is voor minder dan de helft! Hoewel die originele prijs wel een beetje opgeblazen lijkt....quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:52 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zie net dat de Garmin forerunner 305 fijn in de aanbieding is bij Amazon. Nu ben ik best tevreden over lopen met mijn mobiel maar integratie met hartslagmeter is nog fijner natuurlijk. Alleen krijg ik niet helemaal duidelijk of je dan je runs een beetje lekker op Facebook kan delen, terwijl ik wel een heel motiverend clubje vrienden heb waarmee we elkaars runs delen. Heeft iemand hier ervaring met dat model?
Ze zijn te koop voor een tientje he?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft niemand hier toevallig een iPhone 3G(s) armhouder over voor een heel lief zacht prijsje?
Daar kwam ik tot mijn frustratie ook achter. Hoezo global markets?!quote:Op woensdag 15 december 2010 10:29 schreef Neelix het volgende:
[..]
Zow, dat is niet een klein beetje in de aanbieding ook, dat is voor minder dan de helft! Hoewel die originele prijs wel een beetje opgeblazen lijkt....
[edit]
Hmm, ik keek naar de VS versie, die natuurlijk weer niet naar Europa te shippen is. Gelukkig is ie bij de duitse amazon maar 1,5 keer zo duur
Voor een paar euro op Ebayquote:Op woensdag 15 december 2010 10:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft niemand hier toevallig een iPhone 3G(s) armhouder over voor een heel lief zacht prijsje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |