stond 5 - 2 voor in de 3e setquote:Op maandag 17 januari 2011 11:06 schreef Komakie het volgende:
Wel jammer, want het was wel close (aan de stand te zien)
Ik begreep dat hij geblesseerd wasquote:Op maandag 17 januari 2011 14:27 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
spelers die choken winnen nooit grandslam
monfils ook hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 14:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij geblesseerd was
Lijkt me een beetje slap excuus, aangezien hij die game na 7x deuce nog mooi wist te winnen.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:38 schreef Tim86 het volgende:
Pulled my groin at 41 in the third! Sick of it
about 5 hours ago via Twitter for BlackBerry®
hier heeft hij wel eens eerder last van gehad! wat betekent het eigenlijk "pulled my groin" ?quote:Pulled my groin at 41 in the third! Sick of it
about 5 hours ago via Twitter for BlackBerry®
Groin = liesquote:Op maandag 17 januari 2011 18:21 schreef Outlined het volgende:
[..]
hier heeft hij wel eens eerder last van gehad! wat betekent het eigenlijk "pulled my groin" ?
Hij moet in Rotterdam toch echt wel eens wat wedstrijden winnen,quote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Groin = lies
Dus verrekte zijn lies waarschijnlijk.
Kan hij niet nu een challenger ofzo spelen volgende week?
Zelfs als je een lies niet heel erg belast kan hij nog afleidend zijn. Als jij pijn voelt, kan dat slecht zijn voor de concentratie. Ik ga het niet goed praten, maar daar zou ik me iets bij kunnen voorstellen. Ik heb het zelf ook wel eens gehad.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet of het die lies was hoor... hij mistte op 5-2 een hoop punten die je ook met een geblesseerde lies gewoon moet maken... maar wellicht zat die blessure al tussen zijn oren en dan ben je gewoon weg....
Dat bedoelde ik ook te zeggen, op het moment dat je het voelt is je concentratie weg en denk je waarschijnlijk alleen maar daar aan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zelfs als je een lies niet heel erg belast kan hij nog afleidend zijn. Als jij pijn voelt, kan dat slecht zijn voor de concentratie. Ik ga het niet goed praten, maar daar zou ik me iets bij kunnen voorstellen. Ik heb het zelf ook wel eens gehad.
Desondanks is het wel erg jammer dat hij op deze manier verliest.
Ik denk ook dat als je er echt zo'n last van hebt je beter kunt opgeven. Zeker als je merkt dat je er daarna zo dik af gaat als hij nu ging. Al is het maar om een ergere blessure te voorkomen.
Dat klinkt misschien zwak, maar het is ook een stukje risico management.
quote:Op maandag 8 november 2010 18:07 schreef Szura het volgende:
Godverdomme, wéér een TT-faal van mijn kant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |