abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 januari 2011 @ 14:13:30 #41
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_91461767
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 11:06 schreef Komakie het volgende:
Wel jammer, want het was wel close (aan de stand te zien)
stond 5 - 2 voor in de 3e set
0 - 40 in de service game van Gael in de 5e set

:N
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_91462441
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:43 schreef Norrage het volgende:
Ach hij wint de AO straks gewoon ^O^
spelers die choken winnen nooit grandslam
  maandag 17 januari 2011 @ 14:28:42 #43
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91462495
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:27 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

spelers die choken winnen nooit grandslam
Ik begreep dat hij geblesseerd was :?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 17 januari 2011 @ 14:29:57 #44
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_91462568
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:28 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik begreep dat hij geblesseerd was :?
monfils ook hoor
pi_91469147
Pulled my groin at 41 in the third! Sick of it
about 5 hours ago via Twitter for BlackBerry®
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 17 januari 2011 @ 17:57:42 #46
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_91473286
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:38 schreef Tim86 het volgende:
Lijkt me een beetje slap excuus, aangezien hij die game na 7x deuce nog mooi wist te winnen.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_91473328
Ja, dat heb ik ook..hij bewoon daarna ook gewoon goed maar liet zijn koppie hangen..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 17 januari 2011 @ 18:21:34 #48
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_91474320
quote:
hier heeft hij wel eens eerder last van gehad! wat betekent het eigenlijk "pulled my groin" ?
  maandag 17 januari 2011 @ 20:59:40 #49
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91484957
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:21 schreef Outlined het volgende:

[..]

hier heeft hij wel eens eerder last van gehad! wat betekent het eigenlijk "pulled my groin" ?
Groin = lies

Dus verrekte zijn lies waarschijnlijk.

Kan hij niet nu een challenger ofzo spelen volgende week?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_91485243
Tsja ik heb het niet gezien, maar als ik de reacties moet geloven was het gewoon echt een choke met ongekende missers en zo...en hij heeft dat wel eens vaker gehad, dat ie zijn koppie laat hangen....jammer..Ach..elke rijzende ster heeft meestal het 2e jaar dat ie speelt een enorme dip, om vervolgens er ineens bovenop te komen..Laten we hopen dat dat voor Thiemo ook zo is!
Hopelijk geeft het gravelseizoen hem straks weer hernieuwd vertrouwen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_91492861
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

Groin = lies

Dus verrekte zijn lies waarschijnlijk.

Kan hij niet nu een challenger ofzo spelen volgende week?
Hij moet in Rotterdam toch echt wel eens wat wedstrijden winnen,
hoop wel dat ie een goeie loting heeft anders wordt het heel sneu allemaal.

Als ie nu nog een challenger speelt riskeert ie wel oververmoeiing (zeker met die lies).
Is er nog wel een in Duitsland dus het is een optie.
pi_91494659
Ik weet niet of het die lies was hoor... hij mistte op 5-2 een hoop punten die je ook met een geblesseerde lies gewoon moet maken... maar wellicht zat die blessure al tussen zijn oren en dan ben je gewoon weg....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 08:56:55 #53
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91502627
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet of het die lies was hoor... hij mistte op 5-2 een hoop punten die je ook met een geblesseerde lies gewoon moet maken... maar wellicht zat die blessure al tussen zijn oren en dan ben je gewoon weg....
Zelfs als je een lies niet heel erg belast kan hij nog afleidend zijn. Als jij pijn voelt, kan dat slecht zijn voor de concentratie. Ik ga het niet goed praten, maar daar zou ik me iets bij kunnen voorstellen. Ik heb het zelf ook wel eens gehad.
Desondanks is het wel erg jammer dat hij op deze manier verliest.

Ik denk ook dat als je er echt zo'n last van hebt je beter kunt opgeven. Zeker als je merkt dat je er daarna zo dik af gaat als hij nu ging. Al is het maar om een ergere blessure te voorkomen.
Dat klinkt misschien zwak, maar het is ook een stukje risico management.
pi_91502830
Ja en je voelt natuurlijk nog extra druk. Ik heb het ook wel eens gehad, als je aan het winnen bent ineens een pijntje voelen en dan het gevoel krijgen dat je nu wel de komende games MOET winnen anders is het gedaan...en dan vervolgens nog heftiger choken...

Ik kan me er ook wel in vinden dat ie echt geblesseerd was hoor. Blijft heel zuur.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_91506735
De Bakker afgemaakt in media
MELBOURNE - De veelbesproken nederlaag van Thiemo de Bakker tegen Gaël Monfils in de eerste ronde van de Australian Open is voer voor discussie in de Australische kranten. Vooral de wijze waarop de Nederlander zich in de vierde en vijfde set gewillig naar de slachtbank liet leiden, roept veel vraagtekens op.

'Tanking Slur' kopt de Herald Sun boven een pagina-groot artikel waarin De Bakker wordt beschuldigd van het in de tennissport strafbare fenomeen 'tanken'. Daarmee wordt het opzettelijk weggeven van punten bedoeld. Overwinnaar Gaël Monfils wordt uitvoerig aangehaald in het artikel. "Ik wist dat Thiemo de vierde set zou tanken, aldus de Fransman. "Op die manier wilde hij energie sparen voor de vijfde set.

Monfils laat het niet bij die ene opmerking. "Ik ken Thiemo een beetje en weet dat er bij hem in zijn hoofd soms iets 'knapt'. Dat is een zwakte van hem en daar probeer je mee te spelen. Voor aanvang van het duel had Roger (Roger Rasheed, de coach van Monfils, red.) me al verteld dat Thiemo niet altijd 'a big believer' is.

Ook de Sydney Morning Herald besteedt opvallend veel aandacht aan het bizarre verloop van het duel tussen De Bakker en zijn Franse overwinnaar. 'Monfils beschuldigt De Bakker van tanken', luidt de kop boven een verhaal waarin de Nederlander 'voer voor sport-psychologen' wordt genoemd. 'Het leek alsof De Bakker in de vierde set zijn interesse in de partij kwijt was', zo meldt de krant.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 11:30:24 #56
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91506835
Echt triest van Monfils om op die manier over je tegenstander te praten.
Maar zoals ik al eerder gezegd heb, is Monfils gewoon een lachwekkend schijtkind. :r
pi_91506872
:(

Thiemo heeft overigens zelf ook gezegd dat ie de 4e set weggetankt had, dat dan weer wel. Maar er zijn zoveel spelers die dat doen...
  dinsdag 18 januari 2011 @ 12:46:56 #58
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_91509853
als hij getanked zou hebben, dan blijkt maar weer eens dat dat geen verstandige beslissing is, zeker niet tegen een goeie speler.

Hij kwam in de 5e set op 1 - 0 voor en had daarna 3 BPs op rij op monfils zijn service. Weet het niet hoor van die blessure.

Mijn Aus Open is wel enigszins verpest hierdoor. :(
"Geen big believer", mooi uitgedrukt. Tenzij je tegen roger of rafa moet je er altijd in geloven vind ik. iig wel als top 50 speler.
pi_91511078
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 08:56 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zelfs als je een lies niet heel erg belast kan hij nog afleidend zijn. Als jij pijn voelt, kan dat slecht zijn voor de concentratie. Ik ga het niet goed praten, maar daar zou ik me iets bij kunnen voorstellen. Ik heb het zelf ook wel eens gehad.
Desondanks is het wel erg jammer dat hij op deze manier verliest.

Ik denk ook dat als je er echt zo'n last van hebt je beter kunt opgeven. Zeker als je merkt dat je er daarna zo dik af gaat als hij nu ging. Al is het maar om een ergere blessure te voorkomen.
Dat klinkt misschien zwak, maar het is ook een stukje risico management.
Dat bedoelde ik ook te zeggen, op het moment dat je het voelt is je concentratie weg en denk je waarschijnlijk alleen maar daar aan.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 30 januari 2011 @ 22:09:47 #60
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_92102634
quote:
8s.gif Op maandag 8 november 2010 18:07 schreef Szura het volgende:
Godverdomme, wéér een TT-faal van mijn kant
_O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')