Dankjewel Brighteyes!quote:Op maandag 8 november 2010 19:54 schreef Brighteyes het volgende:
Caatje. Gefeliciteerd en welkom. Je staat er bij!
Wij zeggen: 'dood aan alle varkens'quote:Op maandag 8 november 2010 19:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Amen.Of whatever they say in het arabisch
hahahahahaquote:Op maandag 8 november 2010 19:59 schreef Basboussa het volgende:
Over wondertjes gesproken, in ,zeg, 1850 was zwanger worden eigenlijk het gevaarlijkste wat een vrouw kon doen. Er stierven toen zoveel vrouwen in en rond het 'kraambed', was 'normaal', en dat had vaak enkel en alleen met hygiene te maken. Kraamvrouwenkoorts, bijvoorbeeld, was de doodsoorzaak van vele vrouwen, in sommige klinieken liep het sterftecijfer van kraamvrouwen op tot wel 25% tot 40%.
Die hadden misschien wel beter thuis kunnen bevallen, zou je dan denken
[..]
Wij zeggen: 'dood aan alle varkens'
ehm...
Amen, dus...
Nog iemand voor juli in de lijst van wachtenden. Leuk en jij ook gefeliciteerd!quote:Op maandag 8 november 2010 19:58 schreef Aventura het volgende:
Welkom Caatje
Ik ga morgen toch maar eens de huisarts bellen. Eens overleggen hoe nu verder! Ik vermoed dat hij me naar een gyn gaat verwijzen. Hopelijk weet ik dan ook meer over de zwangerschapsduur. Ik heb nu 13 juli uitgerekenddie datum mag van mij wel in de op!
En dat heeft dus niets met thuisbevallingen te maken.... maar als jij je gelukkig voelt te geloven dat het er wel mee te maken heeft, vooral blijven doen en fijn in het ziekenhuis bevallen, maar doe niet alsof het per definitie veiliger is in het ziekenhuis te bevallen, want dat geldt alleen maar voor de probleemgevallen.quote:Op maandag 8 november 2010 19:08 schreef DJMO het volgende:
ik reageerde op rocka's woorden: "Als ik dat zo lees vind ik het nog steeds verbazingwekkend hoe vaak een bevalling kantje-boord is hier in NL." Dus niet specifiek op de bevalling van hobbesje of haar eigen bevallingen ...
en nu is het aan mij om te zeggen: Amen!quote:Op maandag 8 november 2010 20:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat heeft dus niets met thuisbevallingen te maken.... maar als jij je gelukkig voelt te geloven dat het er wel mee te maken heeft, vooral blijven doen en fijn in het ziekenhuis bevallen, maar doe niet alsof het per definitie veiliger is in het ziekenhuis te bevallen, want dat geldt alleen maar voor de probleemgevallen.
Doe ik ook hoor, maar begreep nu dus dat ik de 42 weken niet zou moeten halen..quote:Op maandag 8 november 2010 20:54 schreef mefke79 het volgende:
Ik ga voor het gemak maar weer uit van 42 weken. Lijkt me handig. Kan het niet tegenvallen.
Ja! en dood aan de varkens!quote:Op maandag 8 november 2010 20:53 schreef mefke79 het volgende:
[..]
en nu is het aan mij om te zeggen: Amen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |