Ik heb laatst bij http://degalanterie.nl/ een aantal dingen besteld (wc-deurslot en handgrepen voor nog op te knappen badkamerkast) en ik herinner me dat ze daar ook deurbeslag en uitzetijzers etc verkopen. Had ook nog Weijntjes bij mijn favorieten staan, maar die had zo'n groot assortiment dat ik helemaal niet kon beslissenquote:
Het is een naar buitendraaiende deur, dus zitten de schanieren ook aan de buitenzijde. Maar ik neem aan dat deze voorzien zijn van dievenklauwen en hebben de kwaadwillenden weinig kans om toch zo binnen te komenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:14 schreef AnneX het volgende:
Het ziet er allemaal prachtig uit !!! Alle lof.
Alleen heb ik een vraagje: het lijkt of de scharnieren van de voordeur aan de buitenkant
van het huis zitten ?
Zeg even dat het níet zo is... ivm. inbraakveiligheid.
Klopt. Is ook voor tokkies.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:08 schreef sigme het volgende:
Ik vind het aanbod bij de meeste bouwmarken nogal eenvormig. En lelijkheid troef, helaas.
Wauw sigme, dat wordt echt heel erg mooi!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:22 schreef sigme het volgende:
Inmiddels wat catalogi bekeken. Mooi spul, maar ik vind kopen uit een catalogus zonder prijzen, mwah. Ik denk dat we maar via een combinatie van bouwmarkten, rommelmarkten en internetleveranciers langzamerhand een en ander bijeen sprokkelen.
Ondertussen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het bovenlichtje boven de deur komt er nog bij, ik heb het al wel gezien. Heel mooi, drie ruitjes.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat word wel een leuk huisje.
Maar het liefste zou ik een klein boerderijtje ergens achterop. Geen kutburen enzo.
quote:Een pied-à-terre (Frans voor voet aan de grond) is een buitenhuis of tweede woonhuis, meestal in een andere stad gelegen en doorgaans kleiner dan de primaire verblijfplaats.
Je kan toch uit een catalogus opschrijvan wat je wilt hebben met de aantallen en dan bij 3 dealers daarvoor een prijs opvragen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:22 schreef sigme het volgende:
Inmiddels wat catalogi bekeken. Mooi spul, maar ik vind kopen uit een catalogus zonder prijzen, mwah. Ik denk dat we maar via een combinatie van bouwmarkten, rommelmarkten en internetleveranciers langzamerhand een en ander bijeen sprokkelen.
Jawelquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:55 schreef Dinus het volgende:
Het wordt erg mooi!!![]()
Ik word nu ook wel nieuwsgierig naar jullie andere plekje, heb je daar ook foto's van misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |