Dit !quote:
Haha, wat de fuck?quote:Op maandag 8 november 2010 20:50 schreef Lienekien het volgende:
Leuk.
Curieuze plek voor een kattenluikje, trouwens.
JA!quote:Op maandag 8 november 2010 21:15 schreef Oblivion het volgende:
Doe je wel weer kleine raampjes in de grote voorramen?
Ja hè? ZEG JA!
quote:Op maandag 8 november 2010 21:19 schreef sigme het volgende:
[..]
JA!
Natuurlijk, er is toch geen alternatief? Nieuwe kozijnen lijkt me wel echt geweldig fijn; er kan nu niets open (behalve de deur). En het moeten mooie kozijnen zijn, met een kraaltje denk ik.
Katapultquote:Op maandag 8 november 2010 23:14 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Ik ben toch benieuwd hoe dat katttenluikje werkte.....
Zowel binnen als buiten was er aansluitinging op. In het halletje een plank boven de kapstok, in de kamer een plank langs de muur waar de katten via de trap op kwamen. En buiten zat een klein afdakje met een schuine plank naar beneden.quote:Op maandag 8 november 2010 23:14 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Ik ben toch benieuwd hoe dat katttenluikje werkte.....
Hahaquote:Op donderdag 11 november 2010 11:18 schreef Gurb het volgende:
Wat een leuk project.
Is dit ook het huis waar je die finoven hebt staan, of is dat ergens anders?
Eergister is er een aannemer komen kijken.quote:Op maandag 8 november 2010 17:48 schreef sigme het volgende:
En het grote plan is:
<knip>
Nieuwe voorgevel aan buitenzijde isoleren (piepschuim & stuclaag)
<knip>
Hoe komt het nu binnen dan? Paaltje afgetapt wietkwekerijstijl?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:40 schreef sigme het volgende:
De electriciteit moet helemaal opnieuw, dat komt nu op zeer discutabele wijze het huis binnen, dat moet gewoon normaal ergens door de grond en door de voorgevel worden.
Je hebt dus twee huizenquote:Op donderdag 11 november 2010 18:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Haha. Nee, die finoven staat niet in dit huisje, het huis zou zowat vol zijn gelijk.
We hebben een pied-à-terre; dit huisje dus, en een hutje op de hei met finoven.
Zoietsquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe komt het nu binnen dan? Paaltje afgetapt wietkwekerijstijl?
Nah, het is een stadshuisje, dus het zal niet ver graven zijn. En bovenstaande situatie gaat weliswaar al decennia goed, maar het moet anders. Dan maar ten koste van een paar centen.quote:Zit het ver weg van iets anders, want netjes laten aanleggen en opengraven zijn vaak dure grappen.
Een ex-kraker met twee huizenquote:
Een kraker voor 3 dagenquote:
Oh, ik werk natuurlijk nogal wisselend, dan weer hier en dan weer daar. Gezien de beestenboel moeten we in de praktijk altijd minstens vía het hutje op de hei.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:11 schreef Claudia_x het volgende:
Wauw, wat een klus! Ik volg de vorderingen ook graag.
Waar gebruik je deze woning trouwens voor? Ik heb altijd begrepen dat je vanuit jullie hut op de heide naar je werk ging. En trekt de hond het er?
En offerte twee is ook binnen, iets onder de 15duizend.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:33 schreef sigme het volgende:
De eerste offerte is binnen. Wow. Iets boven de twintigduizend.
Als we met deze aannemer in zee gaan, zullen we hem minder moeten laten doen dan hij nu voorstelt.
Ik denk dat het aanleggen van een kabel door het energiebedrijf best in de papieren gaat lopen; ben wel benieuwd naar dat kostenplaatjequote:Op vrijdag 12 november 2010 11:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Zoiets. Het wordt ergens een paar huizen verderop afgetapt, en dan via een snoer achter betimmeringen door een paar huizen heen via onze zolder naar de stoppenkast geleid.
En daar zit dan een gemeentestop en een paar groepen - maar dat moet dus allemaal door dat ene snoertje, en daar kan de stroom niet afgehaald worden..
[..]
Nah, het is een stadshuisje, dus het zal niet ver graven zijn. En bovenstaande situatie gaat weliswaar al decennia goed, maar het moet anders. Dan maar ten koste van een paar centen.
De aannemer zei dat het meestal rond de drieduizend kost. We hebben ons aangemeld bij www.aansluitingen.nl, zodat het als gecoördineerde actie van alle nutsbedrijven kan worden uitgevoerd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:02 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat het aanleggen van een kabel door het energiebedrijf best in de papieren gaat lopen; ben wel benieuwd naar dat kostenplaatje
Het was even zoeken en het is dan ook een oud foto'tje:quote:Op donderdag 9 december 2010 19:39 schreef R2R het volgende:
Heb je ook een plaatje van de buitenkant? Ik ben wel benieuwd.
Ik meen dat de stelpost die de aannemer had opgenomen ¤ 600 is. We hebben besloten een boerendeur te willen; zo eentje waarvan je de onderste helft dicht kan doen en de bovenste helft open. Er komt géén halletje ofzo achter, dus het glas moet isolatieglas zijn. En vanwege de breedte (smalte) zal het toch wel maatwerk worden, dus misschien wordt het wel meer dan die stelpost. Maar ja, bezuinigen op de deur is ook zo wat.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:09 schreef WRH het volgende:
wat schattig!
enig idee wat die deuren kosten? heb zelf wel eens naar nieuwe voordeur gekeken op Ebay, leken mij goedkoper en evengoed gewoon nieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |