Er staat in dit topic woensdag, en vannacht (na twaalven is het dinsdag lieverd, mocht dat de verwarring geven) zei ik ook nog dat het morgen was, wel wakker blijven.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Mórgen? Je had toch vandáág die date?
Kom ook langs, stel ik je voor.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:51 schreef Silenus het volgende:
Woensdagmiddag is het ook altijd dikke party in de kroegen op het Neude.
Idd, neem die mee, dubbeldate.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:55 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ja Sil. En neem die griet van gisteren mee. Lachen man!
Hahahaha.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:55 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ja Sil. En neem die griet van gisteren mee. Lachen man!
Waar een gezamenlijke "kennis" al niet tot toe kan leidenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hahahaha.Ik ga trouwens met haar daten over 1,5 week. Ben benieuwd of ik mezelf tegenkom op het station.
Helaas, andere plannen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je me tof vindt!
Q. Morgen biertje in het dorp doen?
Als dit goed gaat met dit meisje zullen we vaak in Utrecht af gaan spreken, dan moet ik Silenus met zijn hosselskills wel een keer tegenkomen, kan ik de meester live aan het werk zien.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:56 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Waar een gezamenlijke "kennis" al niet tot toe kan leiden
Huid. Verkopen. Beer. Geschoten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als dit goed gaat met dit meisje zullen we vaak in Utrecht af gaan spreken, dan moet ik Silenus met zijn hosselskills wel een keer tegenkomen, kan ik de meester live aan het werk zien.
Het neude op woensdag middag...quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:07 schreef Silenus het volgende:
Ze is psychologe en een feestbeest. Wat kan er misgaan?
quote:
HOMOquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:14 schreef Q. het volgende:
Note to self: morgenmiddag rondje over de Neude lopen.
Doen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:14 schreef Q. het volgende:
Note to self: morgenmiddag rondje over de Neude lopen.
Als ze al komt opdagen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Doen.
Dan foto's nemen van haar verveelde gezicht.
Paiq is achteraf toch een beetje crap, er zitten volgens mij maar iets van 3000 vrouwen op, waarvan 2800 lelijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:59 schreef Dale. het volgende:
Praat ik net met een meid op paiq, reageert ze niet meer... ik roep maar iets anders interessants... nog geen reactie... na 5-10min maar bedankt en verwijderd... blijkt ze op het moment dat die popup op de chat staat nog wat gezegd te hebben dat ze eten aan het maken waszeg dat dan snol
2 zelfs, en 1 heb ik al gedate, die heb je gezien, de ander zie ik morgen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:24 schreef Silenus het volgende:
Uit 200 mooie vrouwen is vast een leuke te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |