Idd, neem die mee, dubbeldate.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:55 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ja Sil. En neem die griet van gisteren mee. Lachen man!
Hahahaha.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:55 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ja Sil. En neem die griet van gisteren mee. Lachen man!
Waar een gezamenlijke "kennis" al niet tot toe kan leidenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hahahaha.Ik ga trouwens met haar daten over 1,5 week. Ben benieuwd of ik mezelf tegenkom op het station.
Helaas, andere plannen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je me tof vindt!
Q. Morgen biertje in het dorp doen?
Als dit goed gaat met dit meisje zullen we vaak in Utrecht af gaan spreken, dan moet ik Silenus met zijn hosselskills wel een keer tegenkomen, kan ik de meester live aan het werk zien.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:56 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Waar een gezamenlijke "kennis" al niet tot toe kan leiden
Huid. Verkopen. Beer. Geschoten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als dit goed gaat met dit meisje zullen we vaak in Utrecht af gaan spreken, dan moet ik Silenus met zijn hosselskills wel een keer tegenkomen, kan ik de meester live aan het werk zien.
Het neude op woensdag middag...quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:07 schreef Silenus het volgende:
Ze is psychologe en een feestbeest. Wat kan er misgaan?
quote:
HOMOquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:14 schreef Q. het volgende:
Note to self: morgenmiddag rondje over de Neude lopen.
Doen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:14 schreef Q. het volgende:
Note to self: morgenmiddag rondje over de Neude lopen.
Als ze al komt opdagen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Doen.
Dan foto's nemen van haar verveelde gezicht.
Paiq is achteraf toch een beetje crap, er zitten volgens mij maar iets van 3000 vrouwen op, waarvan 2800 lelijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:59 schreef Dale. het volgende:
Praat ik net met een meid op paiq, reageert ze niet meer... ik roep maar iets anders interessants... nog geen reactie... na 5-10min maar bedankt en verwijderd... blijkt ze op het moment dat die popup op de chat staat nog wat gezegd te hebben dat ze eten aan het maken waszeg dat dan snol
2 zelfs, en 1 heb ik al gedate, die heb je gezien, de ander zie ik morgen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:24 schreef Silenus het volgende:
Uit 200 mooie vrouwen is vast een leuke te vinden.
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:48 schreef After_Dark het volgende:
Volgens mij zijn de overige 200 nep profielen van Silenus.
Ik ben bijna altijd on-topic, kan ik er wat aan doen dat ze het leuk vinden om mij af te zeiken.quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:53 schreef picardmike het volgende:
Op paiq hoef je helemaal niet zo moelijk te doen, je kan gewoon de foto's beoordelen en als er een leuke foto tussenzit stuur je diegene gewoon een bericht. Als ze bij je in buurt woont en bij je matches past kost het 5 credits ofzo. Is veel beter dan telkens aan die oerlelijke dames gekoppelt worden.
let niet op mijquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:52 schreef Silenus het volgende:
Jezus man, hier is 30 delen nonstop over stroopwafels en oploskoffie geleuterd en dat is allemaal prima, en nu we het gewoon daadwerkelijk over internetdates hebben moeten we een room nemen.
Heb ik 1 keer gedaan, maar omdat ik niet meteen terugreageerde had ze meteen geen interesse meer.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:53 schreef picardmike het volgende:
Op paiq hoef je helemaal niet zo moelijk te doen, je kan gewoon de foto's beoordelen en als er een leuke foto tussenzit stuur je diegene gewoon een bericht. Als ze bij je in buurt woont en bij je matches past kost het 5 credits ofzo.
Inderdaad, het nadeel is alleen dat de écht mooie vrouwen altijd al 'teveel ongelezen oneliners' hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:53 schreef picardmike het volgende:
Op paiq hoef je helemaal niet zo moelijk te doen, je kan gewoon de foto's beoordelen en als er een leuke foto tussenzit stuur je diegene gewoon een bericht. Als ze bij je in buurt woont en bij je matches past kost het 5 credits ofzo.
Maar ze zou dan weer niet de eerste zijn die zich binnen een uur uit de voeten maakt bij "Hee Kusje!" Lamonquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze zou de eerste zijn die niet kwam, maar ik zal het afkloppen.
Die date duurde 4 uur, de laatste date van zaterdag was binnen 1 uur voorbij, ja.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Maar ze zou dan weer niet de eerste zijn die zich binnen een uur uit de voeten maakt bij "Hee Kusje!" Lamon
Kreeg net een 37-jarig besje met een mailtje of ik interesse had, ik heb dan toch weer een aardige mail geschreven om haar vriendelijk af te wijzen, soms vind ik het wel jammer dat vrouwen niet dezelfde ridderlijkheid bezitten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:58 schreef Q. het volgende:
Het is weer eens tijd om mijn RP-profiel te updaten.
Wat is er allemaal veranderd dan, behalve dat je stiekem toch homoseksueel bent geworden?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:58 schreef Q. het volgende:
Het is weer eens tijd om mijn RP-profiel te updaten.
Wat nou, "stiekem"?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:01 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat is er allemaal veranderd dan, behalve dat je stiekem toch homoseksueel bent geworden?
Het ergste is nog dat het ze helemaal niks kan bommen dat je die mail schrijft had dan niks gezegd, want ze zouden het zelf ook niet doen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kreeg net een 37-jarig besje met een mailtje of ik interesse had, ik heb dan toch weer een aardige mail geschreven om haar vriendelijk af te wijzen, soms vind ik het wel jammer dat vrouwen niet dezelfde ridderlijkheid bezitten.
Zolang je je ridderlijkheid behoudt maakt dat niets uit, picardmike.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:06 schreef picardmike het volgende:
Het ergste is nog dat het ze helemaal niks kan bommen dat je die mail schrijft had dan niks gezegd, want ze zouden het zelf ook niet doen.
Ik leer ze ooit wel eens manieren.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:06 schreef picardmike het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat het ze helemaal niks kan bommen dat je die mail schrijft had dan niks gezegd, want ze zouden het zelf ook niet doen.
Ben je eindelijk uit de kast? Sorry - had ik gemist, volg niet alle topics.quote:
Q. is ook onnavolgbaarquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Ben je eindelijk uit de kast? Sorry - had ik gemist, volg niet alle topics.
Duim!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb even geen tijd om te fokken en ik mis weer vanalles zie ik.....
ik doel op belangrijke dingen als veranderingen in geaardheid en zulksquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Duim!![]()
dat kan in een paar uur al
Neuh, veuls te koud, ik blijf er nog lekker even in zitten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Ben je eindelijk uit de kast? Sorry - had ik gemist, volg niet alle topics.
Vrees niet, die van mij zal niet snel veranderen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik doel op belangrijke dingen als veranderingen in geaardheid en zulks
hoe gaat het met JB?
het is Q, het is fok... wat dacht je zelf?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik doel op belangrijke dingen als veranderingen in geaardheid en zulks
hoe gaat het met JB?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |