Zoals ik al schreef, je ideeen over MRI en de techniek die daar bij hoort zijn echt opmerkelijkquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:12 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De klant is koning bij Siemens, ik wil een MRI scanner die veel kan.
Trouwens, ik ben er echt van overtuigd, dat het meten van radioactiviteit bij een te scannen object door een door Siemens gemaakt medisch apparaat een kleine toevoeging is op een bestaande set van funkties; bijvoorbeeld bij zo'n MRI-scanner; klein geigertellertje erbij, geen al te grote moeite.
Snap ik niet; speciaal voor dit topic was jouw opmerking wel interessant over het scannen van beton, met of zonder radioactiviteitmetingen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef, je ideeen over MRI en de techniek die daar bij hoort zijn echt opmerkelijkErg beperkt vooral.
brokstukken???quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:59 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Snap ik niet; speciaal voor dit topic was jouw opmerking wel interessant over het scannen van beton, met of zonder radioactiviteitmetingen.
J0kkebr0k had het al een hele tijd over het vernietigen van bewijsmateriaal aangaande 09/11.
Al die brokstokken leken mij ideaal onderzoeksmateriaal w.b.t. de toedracht van 09/11.
Ik hoor vooral een luid geraas, geen explosie?quote:Op zondag 28 november 2010 22:57 schreef DarthHouse het volgende:
Is dit geluid van instorten of van uh explosiessssss...............
Dat inderdaad ja. Na de aanslag van 1993 zijn heel veel bedrijven verhuisd. De torens raakten in verval.quote:Op zondag 5 december 2010 23:11 schreef Flodder450 het volgende:
maar na '93 is er waarschijnlijk niet zoveel interesse meer geweest om in de Twin Towers een bedrijf te vestigen
Dus de torens waren eerst wel redelijk vol vóór 1993?quote:Op zondag 5 december 2010 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat inderdaad ja. Na de aanslag van 1993 zijn heel veel bedrijven verhuisd. De torens raakten in verval.
Eind 90'er jaren is er een onwaarschijnlijk grote hoeveelheid kantoorruimte verhuurd. Ik vermoed dat dit alleen op papier gebeurde.
Ja, maar er zijn voor die tijd ook periodes geweest dat er veel ruimte leegstond.quote:Op zondag 5 december 2010 23:25 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dus de torens waren eerst wel redelijk vol vóór 1993?
Een LIHOP dus.... maar dat wisten we alquote:At the highest levels in Washington, DC, someone knew what was going to happen.
They wanted a war so badly that they at least let it happen and most likely even helped it happen.
quote:Voltaire Network:
Last but not least: what will you do with your tapes?
Meneer heeft nog 22 uur materiaal liggen, je zou het ook zijn levensverzekering kunnen noemenquote:Kurt Sonnenfeld:
I am convinced that my tapes reveal many more anomalies than I am capable of recognizing given my limited qualifications. I will therefore cooperate in any way that I can with serious and reliable experts in a common endeavour to expose the truth.
Aan mij ligt het niet.....maar moet de beerput eigenlijk (economisch gezien) wel openquote:Op maandag 6 december 2010 16:53 schreef THEFXR het volgende:
we zijn al 9 jaar verder,wanneer gaat hij het nu eens doen?
nou, hij zegt het zelf steeds,vandaar mijn mening dat meneer eens actie moet ondernemen, zijn toch genoeg experts voorhanden.quote:Op maandag 6 december 2010 18:10 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Aan mij ligt het niet.....maar moet de beerput eigenlijk (economisch gezien) wel open
Het bewijs dat die meneer claimt te hebben zorgt er alleen maar meer voor dat men oneindig in cirkeltjes blijft ronddolen opzoek naar het ultieme antwoord.quote:Op maandag 6 december 2010 18:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou, hij zegt het zelf steeds,vandaar mijn mening dat meneer eens actie moet ondernemen, zijn toch genoeg experts voorhanden.
En een boek.....óók hij wil er kennelijk een slaatje uit slaan.....net als die RUS met z'n NUKESquote:Op maandag 6 december 2010 18:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het bewijs dat die meneer claimt te hebben zorgt er alleen maar meer voor dat men oneindig in cirkeltjes blijft ronddolen opzoek naar het ultieme antwoord.
Dat misschien ook, maar persoonlijk denk ik dat Kurt bedoeld is om mensen een spook te laten najagen met als doel ze op een dood spoor te zetten.quote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
En een boek.....óók hij wil er kennelijk een slaatje uit slaan.....net als die RUS met z'n NUKES
Heb je de pagina gelezen JOk.....mmmm, ik neig hem te geloven, niet zozeer om die 22 uur materiaal....maar! de rest, zijn verhaal enzo.. klinkt redelijk, niet schokkend en geloofwaardigquote:Op maandag 6 december 2010 20:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat misschien ook, maar persoonlijk denk ik dat Kurt bedoeld is om mensen een spook te laten najagen met als doel ze op een dood spoor te zetten.
Ja, die pagina heb ik het verleden ook nog eens gepost. Toen geloofde ik ook dat het waar was wat deze man beweert. Ben er inmiddels anders over gaan denken, waarmee ik niet impliceer dat ik gelijk hebquote:Op maandag 6 december 2010 20:39 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Heb je de pagina gelezen JOk.....mmmm, ik neig hem te geloven, niet zozeer om die 22 uur materiaal....maar! de rest, zijn verhaal enzo.. klinkt redelijk, niet schokkend en geloofwaardig
http://video.google.com/videoplay?docid=3211807290597119388#quote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
En een boek.....óók hij wil er kennelijk een slaatje uit slaan.....net als die RUS met z'n NUKES
Mmmm...Tritium, daar had ik al eens een PDF file van gevonden, die wilde ik al een keer posten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=3211807290597119388#
jammer dat het bij een trailer is gebleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |