Ik wil liever deze Samsung Galaxy S met iOS 4.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:19 schreef De_Hertog het volgende:
Via [TK] Air Phone 4, iPhone clone ¤100,-
Flashquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:46 schreef Pino112 het volgende:
Whehe, mijn Safari crasht steeds door Flash
Ga naar de 'Action'. Daar liggen ook simpele sleeves voor een paar euro's.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Flash
Bij iFactors durven ze 25 euro te vragen voor een simpele MacBook pro sleeve...
Dat hoef je niet af te wachten,MS verprutst al sedert 1995 een hoop.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
We zullen zien hoe M$ het in 2019 verprutst heeft.
helemaal waar.quote:
Maar waarom doet de rest het dan nog wel? Naja ik probeer het maar even.quote:Op maandag 15 november 2010 13:02 schreef eleusis het volgende:
169.254 is een "autoconfiguratie" IP-adres; het betekent dat hij de DHCP-server niet kan bereiken.
Als er verder niets is veranderd, zou ik even een andere kabel of een ander switchpoortje proberen.
probleem ligt dus bij de pc.quote:Op maandag 15 november 2010 13:52 schreef jakkop het volgende:
[..]
Maar waarom doet de rest het dan nog wel? Naja ik probeer het maar even.
4GSquote:Op maandag 15 november 2010 17:14 schreef Wasmachinu het volgende:
Iemand een idee'tje wat de grote aankondiging morgen gaat worden?
De iQ!quote:Op maandag 15 november 2010 16:53 schreef Aaargh! het volgende:
Grote aankondiging morgen (zie apple.com) ... benieuwd wat het is.
Hmm..quote:Apple heeft de voorpagina van haar website op wit gezet. Wie nu naar apple.nl surft, vindt daar de mededeling dat er morgen een spannende aankondiging te verwachten valt van iTunes. Het speculeren kan beginnen! Gaat Apple haar dataserver opstarten voor het massaal streamen jouw eigen muziek? Begint Apple haar eigen Spotify dienst? Welke iTunes aankondiging zou voor jou de dag van morgen onvergetelijk maken?
Maar waarom dan de aankondiging ook op NLse site?quote:Op maandag 15 november 2010 17:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Iets iTunes-store met video of Apple TV. De genoemde plaatsen hebben allemaal video in de Store. Normaal heb je bij zo'n tijdaankondiging ook Parijs/Berlijn. Of misschien hebben ze streaming audio voor die landen. Verwacht in elk geval maar niets in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |