Coolquote:Op maandag 8 november 2010 12:08 schreef Tally het volgende:
Ja we krijgen een dochtertje. En ze is precies zoals ik. Dus we konden meteen tussen dr benen kijken!
Zeik tegen een ander vandaag, wil je.quote:Op maandag 8 november 2010 12:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
begroeten heb je al gedaan en tvp-en is een knopje voor
Jaquote:
definieer "slecht". ik denk dat ik win namelijkquote:Op maandag 8 november 2010 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ben heel slecht in praten over gevoelens en dergelijke
Alle meningen die anders zijn dan jouw mening zijn toch abnormaal?quote:Op maandag 8 november 2010 12:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Maar ik sta zo open dat zelfs mensen met een abnormale mening hun zegje mogen doen.
Hij kan slecht tegen commentaar.quote:Op maandag 8 november 2010 12:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Zeik tegen een ander vandaag, wil je.
Kuisheidsgordeltje staat al in bestelling en de ketting word gemaakt (voor in de keuken)quote:Op maandag 8 november 2010 12:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
haha nou dat belooft nog wat dan!
Maar leuk man, gefeliciteerd!!!
Yepquote:Op maandag 8 november 2010 12:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle meningen die anders zijn dan jouw mening zijn toch abnormaal?
Slecht als in helemaal nietquote:Op maandag 8 november 2010 12:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
definieer "slecht". ik denk dat ik win namelijk
quote:
Hij heeft wel een puntquote:Op maandag 8 november 2010 12:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Zeik tegen een ander vandaag, wil je.
Met elektrische schokjes voor als ze niet wil luisteren?quote:Op maandag 8 november 2010 12:13 schreef Tally het volgende:
Kuisheidsgordeltje staat al in bestelling en de ketting word gemaakt (voor in de keuken)
ah, ok. ik winquote:
Zweepje! Heeft ze langer last vanquote:Op maandag 8 november 2010 12:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met elektrische schokjes voor als ze niet wil luisteren?
om over gevoelens te kunnen praten moet je eerst weten wat je voelt. da's vaak al het 1e probleemquote:
Ben geen single, dus geen kusje.quote:Op maandag 8 november 2010 12:16 schreef Watertornado het volgende:
Hm. De grote döner roept mij. Tijd om dit pand te verlaten. Kus aan alle vrouwelijke singles.![]()
Jij weet niet wat je voelt?quote:Op maandag 8 november 2010 12:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
om over gevoelens te kunnen praten moet je eerst weten wat je voelt. da's vaak al het 1e probleem
O ja maar ik heb wel iets voor dr over!quote:Op maandag 8 november 2010 12:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar dan moet je telkens opstaan. Schokjes kunnen vanaf de bank met de afstandsbediening.
Ga jij hier even onzedelijk gedrag aanmoedigen.quote:Op maandag 8 november 2010 12:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hehe, een man die begrijpt dat ook zo wel een kusje kan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |