Voor opbouwende kritiek sta ik altijd open, als je te arrogant wordt verlies je je eigen zwakheden uit het oog. Want zwakheden en tekortkomingen zijn er altijd, zelfs bij mij.quote:Op maandag 8 november 2010 12:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Altijd toch?![]()
Al moet je weer opletten voor de overmoed en blind worden voor opbouwende kritiek.
Zo te lezen is dat nog niet het geval.
Ik wilde het niet zeggen. Goed dat jij het voor me doet.quote:Op maandag 8 november 2010 12:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook veel te moeilijk.
Ik weet ook niet of langer er voor mij in zitquote:Op maandag 8 november 2010 12:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn record is een half jaar en dat vond ik al een eeuwigheid..
Ja we krijgen een dochtertje. En ze is precies zoals ik. Dus we konden meteen tussen dr benen kijken!quote:
We hebben een kenner!quote:Op maandag 8 november 2010 12:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook veel te moeilijk.
Ik heb nogal een korte aandachtspanne.quote:Op maandag 8 november 2010 12:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat 1 jaar best wel heel lang klinkt.
Leuk!quote:Op maandag 8 november 2010 12:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja we krijgen een dochtertje. En ze is precies zoals ik. Dus we konden meteen tussen dr benen kijken!
Hoi. Trouwen?quote:Op maandag 8 november 2010 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of langer er voor mij in zit
Ik sta er meestal voor open.quote:Op maandag 8 november 2010 12:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor opbouwende kritiek sta ik altijd open, als je te arrogant wordt verlies je je eigen zwakheden uit het oog. Want zwakheden en tekortkomingen zijn er altijd, zelfs bij mij.
Graag gedaan.quote:Op maandag 8 november 2010 12:08 schreef Q. het volgende:
Ik wilde het niet zeggen. Goed dat jij het voor me doet.
Jij hebt toch helemaal geen zwakheden?quote:Op maandag 8 november 2010 12:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik sta er meestal voor open.Hoop ik tenminste.
Lijkt me een goed ideequote:
ik kan niet tegen commentaarquote:Op maandag 8 november 2010 12:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik sta er meestal voor open.Hoop ik tenminste.
Leuk! En die appel valt niet ver van de boom dus.quote:Op maandag 8 november 2010 12:08 schreef Tally het volgende:
Ja we krijgen een dochtertje. En ze is precies zoals ik. Dus we konden meteen tussen dr benen kijken!
quote:Op maandag 8 november 2010 12:08 schreef Tally het volgende:
En dan zeker in gemeenschap van goederen zodat jij de helft van mijn spullen krijgt?quote:Op maandag 8 november 2010 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me een goed ideeLanger dan vijf maand houd jij het toch niet uit
Ik wel. Ik ben heel slecht in praten over gevoelens en dergelijkequote:
4 en halve maand.quote:
Nee dat stukje heeft ze al van mamaquote:Op maandag 8 november 2010 12:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Leuk! En die appel valt niet ver van de boom dus.
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 8 november 2010 12:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal geen zwakheden?
Ik ben een vrouw, maar zo gemeen nog net nietquote:Op maandag 8 november 2010 12:11 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan zeker in gemeenschap van goederen zodat jij de helft van mijn spullen krijgt?
quote:Op maandag 8 november 2010 12:08 schreef Tally het volgende:
[..]
begroeten heb je al gedaan en tvp-en is een knopje voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |