Kun je proberen uit te leggen hoe dat werkt dan? Ik ben oprecht benieuwd.quote:Op maandag 8 november 2010 12:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niet altijd natuurlijk, maar ik vind het nogal eens verwarrend ja.
Hoe kan dat nou, je hebt nog nooit een vriendin gehadquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 12:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij moet je gewoon dood met je kut plaatjes.
Erkenning is de eerste stap hequote:Op maandag 8 november 2010 12:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niet altijd natuurlijk, maar ik vind het nogal eens verwarrend ja.
quote:Op maandag 8 november 2010 12:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, je hebt nog nooit een vriendin gehad
Ik heb niet veel verstand ervan, maar dit was volgens mij geen kut maar een smiley.quote:Op maandag 8 november 2010 12:22 schreef Godtje het volgende:
dat wil ik wel, maar daar overnadenken brengt m'n kop alweer dermate in de knoop dat er niks uit komtquote:Op maandag 8 november 2010 12:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Kun je proberen uit te leggen hoe dat werkt dan? Ik ben oprecht benieuwd.
Dat sowieso.quote:Op maandag 8 november 2010 12:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat blijkt.quote:Op maandag 8 november 2010 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb niet veel verstand ervan,
Ik snap het probleem.quote:Op maandag 8 november 2010 12:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat wil ik wel, maar daar overnadenken brengt m'n kop alweer dermate in de knoop dat er niks uit komt
Echt?quote:Op maandag 8 november 2010 12:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Veel huilen en ijs eten, het wordt vanzelf beter.
quote:Op maandag 8 november 2010 12:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh... Eens uitproberen dan. IJs is lekkerquote:Op maandag 8 november 2010 12:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik hoop het, heel erg.
Heb jij liefdesverdriet dan?quote:
Geef 1 van die banen aan mij!quote:Op maandag 8 november 2010 12:29 schreef Yuki het volgende:
Major dilemma...
Aangenomen bij werkgever A. Volgende week maandag beginnen; eerst parttime want trainingen.
Sollicitatie aangeboden bij werkgever B. Salaris is beter dan bij A. Werkzaamheden zijn afwisselender dan bij A. Al met al trekt die functie me meer dan de functie bij A.
Ik dacht... Niet je oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt, dus A aanhouden en bij B solliciteren.
Maar here's the thing... Sollicitatiegesprek bij B is pas komende vrijdagmiddag. Ik kan het niet echt maken tegenover werkgever A om dan pas te laten weten of ik wel of niet ga beginnen, de maandag erop. Maar er blijft natuurlijk een kans dat ik niet aangenomen word bij B, en dan wil ik niet alsnog werkloos zijn.
What to do?
Uiteindelijk wordt het vanzelf beter. Maar huilen, slechte films, pizza, chocola en ijs helpen welquote:Op maandag 8 november 2010 12:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik hoop het, heel erg.
quote:Op maandag 8 november 2010 12:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Veel huilen en ijs eten, het wordt vanzelf beter.
Kan je B dit uitleggen en het gesprek naar voren halen?quote:Op maandag 8 november 2010 12:29 schreef Yuki het volgende:
Major dilemma...
Aangenomen bij werkgever A. Volgende week maandag beginnen; eerst parttime want trainingen.
Sollicitatie aangeboden bij werkgever B. Salaris is beter dan bij A. Werkzaamheden zijn afwisselender dan bij A. Al met al trekt die functie me meer dan de functie bij A.
Ik dacht... Niet je oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt, dus A aanhouden en bij B solliciteren.
Maar here's the thing... Sollicitatiegesprek bij B is pas komende vrijdagmiddag. Ik kan het niet echt maken tegenover werkgever A om dan pas te laten weten of ik wel of niet ga beginnen, de maandag erop. Maar er blijft natuurlijk een kans dat ik niet aangenomen word bij B, en dan wil ik niet alsnog werkloos zijn.
What to do?
Geprobeerd, maar ze hebben écht pas op vrijdag tijd. Ze willen alle gesprekken achter elkaar doen.quote:Op maandag 8 november 2010 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je B dit uitleggen en het gesprek naar voren halen?
Gelijk een mooi sellingpoint dat je echt enthousiast bent.
Lastig. Waarschijnlijk weet je vrijdag dus nog niets. En inderdaad geen oude weggooien voordat je nieuwe hebt. Zij kunnen jou net zo goed een week later weer ontslaan omdat ze het niet met je zien zitten.quote:Op maandag 8 november 2010 12:29 schreef Yuki het volgende:
Major dilemma...
What to do?
Dan krijg je vrijdag vermoedelijk inderdaad ook geen uitslag.quote:Op maandag 8 november 2010 12:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar ze hebben écht pas op vrijdag tijd. Ze willen alle gesprekken achter elkaar doen.
3 plekken, 4 sollicitanten. Dus ik maak wel grote kans, maar er blijft een risico dat ik niet aangenomen word...
Als ik aan de gang ga bij A maar snel weer wegga om te werken bij B, krijg ik een "boete" van 450 euro omdat ik de training niet af maak/ga gebruiken bij werkzaamheden. Dus starten bij A is er ook 3 maanden aan vast zitten...quote:Op maandag 8 november 2010 12:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lastig. Waarschijnlijk weet je vrijdag dus nog niets. En inderdaad geen oude weggooien voordat je nieuwe hebt. Zij kunnen jou net zo goed een week later weer ontslaan omdat ze het niet met je zien zitten.
Daar zou ik me dus geen zorgen om maken. Ja even een rotgevoel, maar als die andere baan je leuker lijkt...toch voor die andere gaan. Al hebben ze bij de ander wat tijd in je gestoken.
Ieder denkt aan zichzelf, toch? Dat bedrijf ook, waarom jij dan niet.
wat zei je vader ook alweer over die boete?quote:Op maandag 8 november 2010 12:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik aan de gang ga bij A maar snel weer wegga om te werken bij B, krijg ik een "boete" van 450 euro omdat ik de training niet af maak/ga gebruiken bij werkzaamheden. Dus starten bij A is er ook 3 maanden aan vast zitten...
Truequote:Op maandag 8 november 2010 12:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat zei je vader ook alweer over die boete?
O, dat is dan wel gelijk een extra dilemma inderdaad.quote:Op maandag 8 november 2010 12:33 schreef Yuki het volgende:
Als ik aan de gang ga bij A maar snel weer wegga om te werken bij B, krijg ik een "boete" van 450 euro omdat ik de training niet af maak/ga gebruiken bij werkzaamheden. Dus starten bij A is er ook 3 maanden aan vast zitten...
Het is niet weggooien. Je koopt er een andere baan voor.quote:Op maandag 8 november 2010 12:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
True
Maar ik vind 450 euro weggooien wel echt heel erg zonde.
Ten eerste vind je in no time weer werk bij een callcenter, maak je daar maar geen zorgen over. Ik zou voor baan B gaanquote:Op maandag 8 november 2010 12:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bedrijf A heeft al aangegeven zo snel mogelijk te willen horen hoe en wat. Ze moeten immers nog vervanging voor me zoeken en de training begint maandag (de 15e), dus als ik het ze vrijdag laat weten, is het voor hen eigenlijk al te laat.quote:Op maandag 8 november 2010 12:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O, dat is dan wel gelijk een extra dilemma inderdaad.Bedrijf van vrijdag kan je niet sneller uitslag geven zodat je vrijdag nog kan bellen met het ander bedrijf?
Er is genoeg werk bij callcenters inderdaad. Ligt er een beetje aan wat je wil, in of outbound.quote:Op maandag 8 november 2010 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ten eerste vind je in no time weer werk bij een callcenter, maak je daar maar geen zorgen over. Ik zou voor baan B gaan
ik stel niet veel eisen aan een baan, maar ik wil nooit meer voor een callcentre werken.. Wat een schijtwerk was dat zegquote:Op maandag 8 november 2010 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er is genoeg werk bij callcenters inderdaad. Ligt er een beetje aan wat je wil, in of outbound.
Ik wil dat idd ook nooit meer doenquote:Op maandag 8 november 2010 12:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik stel niet veel eisen aan een baan, maar ik wil nooit meer voor een callcentre werken.. Wat een schijtwerk was dat zeg
makkelijk veel geld verdienen was dat op mijn 16equote:Op maandag 8 november 2010 12:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik stel niet veel eisen aan een baan, maar ik wil nooit meer voor een callcentre werken.. Wat een schijtwerk was dat zeg
Dit is (was?) inbound.quote:Op maandag 8 november 2010 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er is genoeg werk bij callcenters inderdaad. Ligt er een beetje aan wat je wil, in of outbound.
ik heb 5 of 6 projecten gedaan waar ik er maar 1 leuk van vond, en die moest eruit omdat mn collega's niet scoordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |