Middag!quote:
Yep!quote:Op dinsdag 9 november 2010 07:56 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Morgen weer naar het fijne Nederland ?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Yep!Ik kijk er nog niet echt naar uit moet ik zeggen...
En je krijgt nog even een mailtje
quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:46 schreef DutchieBre het volgende:
Aanstaande vrijdag eens sfeer proeven bij Borussia Dortmund - HSV .. ben benieuwd
Zo, dat is een leuk potje! En een fantastisch stadion!quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:46 schreef DutchieBre het volgende:
Aanstaande vrijdag eens sfeer proeven bij Borussia Dortmund - HSV .. ben benieuwd
Balt niet mee.. Ik denk dat je het vooral van de sfeer moet hebben, want HSV balt echt verschrikkelijk de laatste tijdquote:Op dinsdag 9 november 2010 08:49 schreef DutchieBre het volgende:
Ja .. ben benieuwd of Ruud speelt, volgens mij is ie geblesseerd
Klopt, honkbal is vervelend. Daarom is het maar goed dat je er bier kan kopenquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:00 schreef DutchieBre het volgende:
Dat lijkt mij inderdaad ook niets, daarnaast duurt een honkbal wedstrijd ook tergend lang.
Ok dank... Misschien ooit eens, alhoewel als ik echt naar een pot wil gaan me Engeland nog meer aanspreekt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:07 schreef DutchieBre het volgende:
Supersimpel, je kunt gewoon via internet op de website van Dortmund een kaartje bestellen. Het probleem van Hooligans in de stadions in Duitsland is dan ook lang zo groot niet als dat dat hier is. Daar kun je als Schalke supporter voor het stadion van Dortmund lekker een pilsje drinken in Schalke outfit met je Dortmund maatje. Daar respecteert men elkaar gewoon, zoals het hier ook zou moeten.
kaartje is net iets onder de 50 euro, maar daar hebben we wel redelijk goede plaatsen voor.
Nou die gast zelf gaat tussen de 1/2.4 miljoen kosten volgens de TV. Het " probleem " zit hem meer in zijn salaris dat ongeveer 75k zal gaan worden. Achja dat kan ik wel aan, omdat de rest van mijn spelers redelijk goedkoop zijn qua salaris. Hij heeft niet echt bijskills dus het is puur mijn middenveld boosten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:12 schreef DutchieBre het volgende:
Wat betaal je daarvoor als ik vragen mag ? Wat is zijn extra skill ?
Wij waren vorig jaar naar Engeland voor een match van Newcastle Utd - Sunderland .. Een dag voordat we weggingen is de wedstrijd verplaatst naar een paar dagen later. Dus toen hebben we maar het hele weekend moeten drinken![]()
Goede training + sparen zullen dat straks verhelpenquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:22 schreef DutchieBre het volgende:
Dat is mijn probleem, als ik spelers zoek wil ik altijd dat hij naast de ene goede skill ook een andere goede skill heeft, vandaar dat ik echt nooit iets kan vinden binnen mijn budget
Je moet ook via je training je team opbouwen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:22 schreef DutchieBre het volgende:
Dat is mijn probleem, als ik spelers zoek wil ik altijd dat hij naast de ene goede skill ook een andere goede skill heeft, vandaar dat ik echt nooit iets kan vinden binnen mijn budget
Ik verkoop eerst ook mijn spelers voordat ik nieuwe spelers koop.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:27 schreef DutchieBre het volgende:
Ik moet inderdaad leren sparen. Zodra ik iets heb verkocht koop ik meteen weer iets anders. Ik moet dat afleren.
maar op die manier mis je soms toch sleutelspelers tijdens de competitie wedstrijden ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:37 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik verkoop eerst ook mijn spelers voordat ik nieuwe spelers koop.
Maar doordat mijn eisen best streng zijn geworden voldoen veel spelers niet aan die eisen. Dan duurt het ook even voordat ik de goede vervanger binnen heb.
Ik speel met een ruime selectie:quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:39 schreef DutchieBre het volgende:
maar op die manier mis je soms toch sleutelspelers tijdens de competitie wedstrijden ?
Die goede oude tijd. Soms mis ik het wel om 330 hatstats te halen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:44 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik speel met een ruime selectie:
2x keepers (wereldklasse/briljant)
4x verdedigers (3x wereldklasse + 1x uitmuntend)
6x middenvelders (4x bovennatuurlijk + 2x wereldklasse)
1 vleugel (wereldklasse)
4 aanvallers (bovennatuurlijk, wereldklasse, 2x wonderbaarlijk)
Alle spelers hebben bijskills + specialiteiten.
Mijn hoogste is nu 286..quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Die goede oude tijd. Soms mis ik het wel om 330 hatstats te halen.
Allereerst weiger ik in principe de telegraaf te lezenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:42 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Heb jij iets uit te leggen meneer FrituurVetPet ??
Een andere betekenis voor "met de pet rondgaan" zekerquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Allereerst weiger ik in principe de telegraaf te lezen![]()
Ten tweede doet mijn fiets helaas geen biodiesel.
Vanavond gaan we los als ik die bidwar op Ferdi heb gewonnenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:08 schreef DutchieBre het volgende:
Wat een rustig dagje op het Fok! Hattrick forum
Ik ben studentquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:16 schreef DutchieBre het volgende:
We shall see.. Wat doe je eigenlijk voor werk ?
Totdat het je zelf treftquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:31 schreef Drassss het volgende:
Blijf het jammer vinden dat blessures naar een max van 4 weken zijn gegaan.. Tevens dat een rode kaart maar 1 wedstrijd schorsing is.. Toch veel realistischer wanneer het meer kan zijn.
Ach, het kan soms mee, maar ook tegen zittenquote:
Ja, mijnheerquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
Stelletje luie donders. Ga werken of huiswerk maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
feli... ziet eruit als een leuke versterking..quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:09 schreef Drassss het volgende:
Bidwars
Deadline: 09-11-2010 21:17 (0m)
Vraagprijs: 0 ¤
Hoogste bod: 1 579 000 ¤ door De Gekleurde Prent
Het bieden is geëindigd!
Dank, dat denk ik ook!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
feli... ziet eruit als een leuke versterking..
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
feli... ziet eruit als een leuke versterking..
Hij krijgt als het goed is geen voorgrondvorm verandering. Maar de achtergrondvorm kan wel veranderen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:53 schreef Drassss het volgende:
Ahhh oke, dank
Vraagje, bij een gekochte speler. Wanneer hij zondag al gebald heeft krijgt hij dan ook een vorm training? Of moet hij ook hiervoor bij jou gespeeld hebben.
Ah oke. Dan mag hij morgen toch even meeballen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij krijgt als het goed is geen voorgrondvorm verandering. Maar de achtergrondvorm kan wel veranderen.
oeh dat klinkt als een erg leuk middenveld..quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dank, dat denk ik ook!
Ik vraag me af wat voor middenveld ik haal met deze mythische gast + 2 reusachtige mids die ieder 45 min ballen ( dus een wissel in de 46ste min )?
klopt.. de rest heb ik gelukkig alquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:32 schreef Drassss het volgende:
Tja rustig afwachten ze komen vanzelf wel. Je hebt gelukkig ook nog wat weken, dat scheelt.
Ja hoor. Kan je gewoon doen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:42 schreef Swennus het volgende:
Ik lees zo af en toe dat er managers zijn die hun team passen training geven na de competitie. Heeft dit ook al nut wanneer je pas net bent begonnen? of moet je je in het begin vooral richtten op de main skill van een trainee?
Dat zul je zelf moeten inplannen. Veel managers doen het bijvoorbeeld pas in de week dat er geen 2 wedstrijden zijn. Anderen willen liever iets meer passen training geven en beginnen eerder, of eindigen later.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:06 schreef Swennus het volgende:
Zou je aanraden dit te doen? en zoja wanneer? meteen na zondag?
Ik begin zoals Frituur zegt, pas in de week wanneer ik 1 wedstrijd bal. Oke ik ga spelhervatten trainen, maar het principe is hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:06 schreef Swennus het volgende:
Zou je aanraden dit te doen? en zoja wanneer? meteen na zondag?
Zo, dat is en mooi debuut van mijn nieuwe middenvelderquote:44:07
René Manhart ging hevig tekeer tegen de scheidsrechter nadat deze opnieuw tegen hem gefloten had. De scheidsrechter pikte de beledigingen niet en stuurde de speler van Breda met twee keer geel naar de catacomben.
Middagquote:
quote:Ferdi Prent van PRT moest per brancard van het veld en keerde niet meer terug. Zijn vervanger was Harmen Prent.
Die ben je dus wel even kwijt.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lekker begin van Ferdi... ongelofelijk
quote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Björn Rombouts.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer waardeloos zijn. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' matig op het gebied van Verdedigen!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Hij had ook nog een pleisterquote:Op woensdag 10 november 2010 12:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die ben je dus wel even kwijt.
quote:Toen Kalimbek Altynbekov voor de ogen van de grensrechter zomaar een tegenstander onderuit schoffelde, deelde de scheids zonder aarzelen een rode kaart uit aan deze Shalkars-speler.
De wedstrijd werd steeds grimmiger. Shalkars-speler Vitaly Danilov kreeg in de 31e minuut zijn tweede gele kaart en kon vertrekken.
In Argentinië zijn ze inderdaad een stuk vriendelijker.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij had ook nog een pleisterdat zal ook helpen.
Smerige trappers trouwens daar in Kazachstan:
[..]
Ik zou bijna overwegen...... nahquote:Op woensdag 10 november 2010 12:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In Argentinië zijn ze inderdaad een stuk vriendelijker.
Hoop dat ze dat ook zijn in Peru, daar speel ik vannacht om 02:15.!quote:Op woensdag 10 november 2010 12:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In Argentinië zijn ze inderdaad een stuk vriendelijker.
quote:Zonder enige twijfel was Gied Scheurwater de beste speler van Elsloo. Jerôme Moeleker was de slechtste en mag daarom voor straf een week niet op Hyves.
kan nog altijd hequote:Op maandag 8 november 2010 16:09 schreef Drassss het volgende:
Xummon, jammer dat er nog 1 week gebald moet worden. Anders zat ik volgend seizoen bij jou in de competitie
Geen idee of ze dan net zo aardig zijn als bij mij. Ik speel pas om 03.00.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:02 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Hoop dat ze dat ook zijn in Peru, daar speel ik vannacht om 02:15.!
Deze is wel leuk. En zijn TV geeft ongeveer de openingsprijs aan (200k meer). Zou het nog wat opleveren om die een seizoen of 2/3 op passen te trainen?quote:12. Kent Grundhall (258561354)
20 jaar en 95 dagen, volgende verjaardag: 27-11-2010
"Im a star and one of the best wingers in my age throughout the world"
Sweden
matig in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.
Maakt deel uit van het U-20 Sverige-team!
Eigenaar: Lokomotiv Chokladsås
(sinds 08-09-2009 (1/40), 3s 13w 1d)
Total Skill Index (TSI): 82 140
Loon: 25 810 ¤/week
412 960 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Laden... Laden...
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Zet op hotlist Herinneringen
Deadline: 11-11-2010 22:34 (1 dag 8u 59m)
Vraagprijs: 5 500 000 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 17/20 mythisch
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 3/20 slecht
Persoonlijk zou ik liever wat positiespel zien bij zon speler, maar ik geloof dat het een vrij unieke speler is, dus moeilijk te zeggen wat passen zou doen voor zijn TVquote:Op woensdag 10 november 2010 13:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Deze is wel leuk. En zijn TV geeft ongeveer de openingsprijs aan (200k meer). Zou het nog wat opleveren om die een seizoen of 2/3 op passen te trainen?
Volgens mij ga je er amper winst opmaken? Zo niet verlies?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Deze is wel leuk. En zijn TV geeft ongeveer de openingsprijs aan (200k meer). Zou het nog wat opleveren om die een seizoen of 2/3 op passen te trainen?
Misschien een keepertje?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:43 schreef klootzzz het volgende:
2de scout van 3, heb hem maar genomen omdat ik al weken bagger krijg van 17+ !
[..]
Hmm inderdaad daar had ik nog niet bij stil gestaan! Speel zo me laatste wedstrijd in de jeugdcomp, zal hem in de 85ste minuut op de keeper plek zetten! Staat nu als vleugelverdediger opgesteld.quote:
Geen dankl!quote:Op woensdag 10 november 2010 14:21 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Hmm inderdaad daar had ik nog niet bij stil gestaan! Speel zo me laatste wedstrijd in de jeugdcomp, zal hem in de 85ste minuut op de keeper plek zetten! Staat nu als vleugelverdediger opgesteld.
Dank!
quote:Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. Waarschijnlijk zijn de werkzaamheden afgerond op 21-11-2010.
Staanplaatsen: 2845
Gewone zitplaatsen: 1090
Overdekte zitplaatsen: 950
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 115
Ik heb besloten om te wachten. Ik wilde t 2 weken geleden doen omdat mn stadion bijna vol zat maar dan zou hij nooit klaar zijn voor mn laatste thuis wedstrijd afgelopen zondag. Aangezien t seizoen bijna is afgelopen en mn stadion aan t begin van het seizoen mn stadion bij lange na niet vol zit wacht ik het voorlopig nog af.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:40 schreef MrMoon het volgende:
Zo, mn stadion maar even in de stijgers gezet.. ik ga nu van 25k naar 30k...
[..]
mijn stadion zat afgelopen zondag voor ongeveer 90% vol.. dus ik vond het wel tijd voor een uitbreiding.. van de bekerinkomsten begin volgend seizoen wil ik een uitbreiding van nog eens 5k betalen.. zodat ik dan op 35k zit..quote:Op woensdag 10 november 2010 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb besloten om te wachten. Ik wilde t 2 weken geleden doen omdat mn stadion bijna vol zat maar dan zou hij nooit klaar zijn voor mn laatste thuis wedstrijd afgelopen zondag. Aangezien t seizoen bijna is afgelopen en mn stadion aan t begin van het seizoen mn stadion bij lange na niet vol zit wacht ik het voorlopig nog af.
Ik had 39431 toeschouwers terwijl er 46391 in kunnen in een wedstrijd die ging om t kampioenschap dus ik wacht voorlopig nog wel even.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mijn stadion zat afgelopen zondag voor ongeveer 90% vol.. dus ik vond het wel tijd voor een uitbreiding.. van de bekerinkomsten begin volgend seizoen wil ik een uitbreiding van nog eens 5k betalen.. zodat ik dan op 35k zit..
Bah, morgen eerste 'werk'dag
dan kan je idd nog wel even wachten...quote:Op woensdag 10 november 2010 23:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had 39431 toeschouwers terwijl er 46391 in kunnen in een wedstrijd die ging om t kampioenschap dus ik wacht voorlopig nog wel even.
dat is waarquote:Ach denk maar zo t is al weer bijna weekend!!![]()
Mja t was wel raar 2 weken daarvoor zaten er 43451 in mn stadion...quote:Op donderdag 11 november 2010 00:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan kan je idd nog wel even wachten...
[..]
dat is waar
quote:Laurent Ikkersheim (304535873)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 03-03-2011
Netherlands
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: TeamKoekje
(sinds 11-11-2010 (14/43), 0d)
Total Skill Index (TSI): 790
Loon: 410 ¤/week
6 560 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 7/20 goed
Positiespel: 5/20 matig