abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88503869
Morgen ! c_/
pi_88503886
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 07:53 schreef DutchieBre het volgende:
Morgen ! c_/
Middag! :W
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_88503893
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 07:56 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Middag! :W
Morgen weer naar het fijne Nederland ?
pi_88503921
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 07:56 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Morgen weer naar het fijne Nederland ?
Yep! :Y Ik kijk er nog niet echt naar uit moet ik zeggen...

En je krijgt nog even een mailtje ;)
Fokhattrick.org!
pi_88503930
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 08:00 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Yep! :Y Ik kijk er nog niet echt naar uit moet ik zeggen...

En je krijgt nog even een mailtje ;)

haha, dat komt goed, heeft niet echt haast hoor :) .
pi_88504413
Aanstaande vrijdag eens sfeer proeven bij Borussia Dortmund - HSV .. ben benieuwd :D
pi_88504442
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 08:46 schreef DutchieBre het volgende:
Aanstaande vrijdag eens sfeer proeven bij Borussia Dortmund - HSV .. ben benieuwd :D
_O_
pi_88504445
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 08:46 schreef DutchieBre het volgende:
Zo, dat is een leuk potje! En een fantastisch stadion! :Y
Fokhattrick.org!
pi_88504466
Ja .. ben benieuwd of Ruud speelt, volgens mij is ie geblesseerd
pi_88504523
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 08:49 schreef DutchieBre het volgende:
Ja .. ben benieuwd of Ruud speelt, volgens mij is ie geblesseerd
Balt niet mee.. Ik denk dat je het vooral van de sfeer moet hebben, want HSV balt echt verschrikkelijk de laatste tijd :P
pi_88504601
Ja inderdaad. Zijn jullie wel eens bij buitenlandse wedstrijden geweest ? Ik ben eerder naar PSG - Lille geweest (Ok, toen woonde ik in Parijs) en naar Real Madrid - Ath. Bilbao ..

Toch voel je daar echt een andere sfeer als dat je dat hier doet (ik heb een SCC van NAC, die vaak in Nederland toch staat voor een redelijk sfeervolle ambiance).

Daar kan geen Hattrick potje tegenop !! (om maar ff on-topic te blijven ;))
pi_88504627
Nee eigenlijk nooit met voetbal. Ik heb wel in Amerika 2 NBA wedstrijden en 1 honkbal wedstrijd mogen meemaken. Geweldige ( nep soms ) sfeer :)
pi_88504669
Dat lijkt mij inderdaad ook niets, daarnaast duurt een honkbal wedstrijd ook tergend lang.
pi_88504691
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:00 schreef DutchieBre het volgende:
Dat lijkt mij inderdaad ook niets, daarnaast duurt een honkbal wedstrijd ook tergend lang.
Klopt, honkbal is vervelend. Daarom is het maar goed dat je er bier kan kopen :9 NBA daarin tegen is wel prachtig en kost eigenlijk geen drol daar ( 20 dollar ).

Hoeveel kost zo'n kaartje daar in Duitsland en is het kopen ervan makkelijk? Of weer gezeik met seizoenkaart houder etc..
pi_88504780
Supersimpel, je kunt gewoon via internet op de website van Dortmund een kaartje bestellen. Het probleem van Hooligans in de stadions in Duitsland is dan ook lang zo groot niet als dat dat hier is. Daar kun je als Schalke supporter voor het stadion van Dortmund lekker een pilsje drinken in Schalke outfit met je Dortmund maatje. Daar respecteert men elkaar gewoon, zoals het hier ook zou moeten.

kaartje is net iets onder de 50 euro, maar daar hebben we wel redelijk goede plaatsen voor.
pi_88504825
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:07 schreef DutchieBre het volgende:
Supersimpel, je kunt gewoon via internet op de website van Dortmund een kaartje bestellen. Het probleem van Hooligans in de stadions in Duitsland is dan ook lang zo groot niet als dat dat hier is. Daar kun je als Schalke supporter voor het stadion van Dortmund lekker een pilsje drinken in Schalke outfit met je Dortmund maatje. Daar respecteert men elkaar gewoon, zoals het hier ook zou moeten.

kaartje is net iets onder de 50 euro, maar daar hebben we wel redelijk goede plaatsen voor.
Ok dank... Misschien ooit eens, alhoewel als ik echt naar een pot wil gaan me Engeland nog meer aanspreekt.

Vanavond men mythische middenvelder kopen :)
pi_88504880
Wat betaal je daarvoor als ik vragen mag ? Wat is zijn extra skill ?

Wij waren vorig jaar naar Engeland voor een match van Newcastle Utd - Sunderland .. Een dag voordat we weggingen is de wedstrijd verplaatst naar een paar dagen later. Dus toen hebben we maar het hele weekend moeten drinken :N
pi_88504936
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:12 schreef DutchieBre het volgende:
Wat betaal je daarvoor als ik vragen mag ? Wat is zijn extra skill ?

Wij waren vorig jaar naar Engeland voor een match van Newcastle Utd - Sunderland .. Een dag voordat we weggingen is de wedstrijd verplaatst naar een paar dagen later. Dus toen hebben we maar het hele weekend moeten drinken :N

Nou die gast zelf gaat tussen de 1/2.4 miljoen kosten volgens de TV. Het " probleem " zit hem meer in zijn salaris dat ongeveer 75k zal gaan worden. Achja dat kan ik wel aan, omdat de rest van mijn spelers redelijk goedkoop zijn qua salaris. Hij heeft niet echt bijskills dus het is puur mijn middenveld boosten.

Heel je verblijf bier drinken, wat een ellende zeg ;)
pi_88505119
Dat is mijn probleem, als ik spelers zoek wil ik altijd dat hij naast de ene goede skill ook een andere goede skill heeft, vandaar dat ik echt nooit iets kan vinden binnen mijn budget
pi_88505188
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:22 schreef DutchieBre het volgende:
Dat is mijn probleem, als ik spelers zoek wil ik altijd dat hij naast de ene goede skill ook een andere goede skill heeft, vandaar dat ik echt nooit iets kan vinden binnen mijn budget
Goede training + sparen zullen dat straks verhelpen ;) Geduld is het belangrijkste.
pi_88505215
Ik moet inderdaad leren sparen. Zodra ik iets heb verkocht koop ik meteen weer iets anders. Ik moet dat afleren.
pi_88505285
Ben wel eens naar Borussia Dortmund - Wolfsburg geweest, ontzettend slechte wedstrijd(0-1). Maar wat was het toch gezellig vooraf in de biertuin met een broodje braadworst. Verder zaten wij op de middenlijn maar vanwege de ontzettend slechte pot zijn we eens richting de staantribune achter de goal gelopen, stonden we daar helemaal bovenin met een prachtig uitzicht over de supporters. Ook regelmatig naar Gladbach geweest.

Vorig jaar tevens in Engeland naar Millwall - Bristol Rovers. Wilde eigenlijk naar PL maar kwamen niet aan kaarten. Dit was de enige pot in Londen waarvoor we wel kaarten konden krijgen. 20 euro en je zat zo goed als op het veld. Dit jaar voor de herkansing, zijn nu bezig met kaarten voor Chelsea en/of Tottenham.
pi_88505377
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:22 schreef DutchieBre het volgende:
Je moet ook via je training je team opbouwen.
Ik ben een aantal seizoenen geleden overgestapt naar korte pass training.

In het begin kocht ik spelers met goede mainskill (wonderbaarlijk/wereldklasse/bovennatuurlijk) + zwak passen.
Deze spelers heb ik met briljant passen verkocht en nu koop ik spelers in met matig of hogere passen + eventuele bijskill.
Wat ik consequent blijf doen is specialiteiten kopen. Zonder specialiteit komen spelers niet binnen, met uitzondering van de verdedigers en keepers.
pi_88505422
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:27 schreef DutchieBre het volgende:
Ik moet inderdaad leren sparen. Zodra ik iets heb verkocht koop ik meteen weer iets anders. Ik moet dat afleren.
Ik verkoop eerst ook mijn spelers voordat ik nieuwe spelers koop.
Maar doordat mijn eisen best streng zijn geworden voldoen veel spelers niet aan die eisen. Dan duurt het ook even voordat ik de goede vervanger binnen heb.
pi_88505486
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:37 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Ik verkoop eerst ook mijn spelers voordat ik nieuwe spelers koop.
Maar doordat mijn eisen best streng zijn geworden voldoen veel spelers niet aan die eisen. Dan duurt het ook even voordat ik de goede vervanger binnen heb.
maar op die manier mis je soms toch sleutelspelers tijdens de competitie wedstrijden ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')