Ik speel met een ruime selectie:quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:39 schreef DutchieBre het volgende:
maar op die manier mis je soms toch sleutelspelers tijdens de competitie wedstrijden ?
Die goede oude tijd. Soms mis ik het wel om 330 hatstats te halen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:44 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik speel met een ruime selectie:
2x keepers (wereldklasse/briljant)
4x verdedigers (3x wereldklasse + 1x uitmuntend)
6x middenvelders (4x bovennatuurlijk + 2x wereldklasse)
1 vleugel (wereldklasse)
4 aanvallers (bovennatuurlijk, wereldklasse, 2x wonderbaarlijk)
Alle spelers hebben bijskills + specialiteiten.
Mijn hoogste is nu 286..quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Die goede oude tijd. Soms mis ik het wel om 330 hatstats te halen.
Allereerst weiger ik in principe de telegraaf te lezenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:42 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Heb jij iets uit te leggen meneer FrituurVetPet ??
Een andere betekenis voor "met de pet rondgaan" zekerquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Allereerst weiger ik in principe de telegraaf te lezen![]()
Ten tweede doet mijn fiets helaas geen biodiesel.
Vanavond gaan we los als ik die bidwar op Ferdi heb gewonnenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:08 schreef DutchieBre het volgende:
Wat een rustig dagje op het Fok! Hattrick forum
Ik ben studentquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:16 schreef DutchieBre het volgende:
We shall see.. Wat doe je eigenlijk voor werk ?
Totdat het je zelf treftquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:31 schreef Drassss het volgende:
Blijf het jammer vinden dat blessures naar een max van 4 weken zijn gegaan.. Tevens dat een rode kaart maar 1 wedstrijd schorsing is.. Toch veel realistischer wanneer het meer kan zijn.
Ach, het kan soms mee, maar ook tegen zittenquote:
Ja, mijnheerquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
Stelletje luie donders. Ga werken of huiswerk maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
feli... ziet eruit als een leuke versterking..quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:09 schreef Drassss het volgende:
Bidwars
Deadline: 09-11-2010 21:17 (0m)
Vraagprijs: 0 ¤
Hoogste bod: 1 579 000 ¤ door De Gekleurde Prent
Het bieden is geëindigd!
Dank, dat denk ik ook!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
feli... ziet eruit als een leuke versterking..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |