Klassiekertjequote:Op maandag 8 november 2010 22:47 schreef T-Force het volgende:
Atlantic Wave - The Creation (Giada Remix)
quote:
Ik ben zwaar Abject-fan maar kende deze nietquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 22:47 schreef T-Force het volgende:
Atlantic Wave - The Creation (Giada Remix)
Abject - Feel so good
AVIO - Trauma
Haha, moeilijk he om op te houdenquote:Op maandag 8 november 2010 22:57 schreef Koepert het volgende:
Ok nu hou ik op.. Nostalgische gevoelens maken zich van mij meester.. dit vraagt om bier, anders blijf ik t topic volspammen met mijn vergeten classics...
dan ben je ook geen ekte ekte fanquote:Op maandag 8 november 2010 22:54 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik ben zwaar Abject-fan maar kende deze niet![]()
WAT een dikke plaat
![]()
BassT.ORM, wie kent 'm nog?quote:Op maandag 8 november 2010 23:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Speedwave - Mescal
BassT.ORM - Caveman
ACTI & VORTI - RAW
volgens mij hebben Alpha Twins daar ooit nog eens hun set op Qlimax mee afgeslotenquote:Op maandag 8 november 2010 23:04 schreef Krulliewullie het volgende:
Misschien gaat het wel over metaallikkers, aangezien ik hiermee af ga sluiten:
hier kan ik het alleen maar mee eens zijn, wat een platenquote:Op maandag 8 november 2010 22:28 schreef Krulliewullie het volgende:
Brainkicker vs. Bass Modulators - Ring that shit
Deepack - Here's Johnny
Josh & Wesz - Natte asbak
Dutch Master - Taste me
earlyquote:Op maandag 8 november 2010 22:38 schreef Koepert het volgende:
Isaac - On the Edge
Pavo & Zany - 99.Nine
ZX- Scream
Dejected rammelt echt zo hard in de auto, niet te gleuv'nquote:Op maandag 8 november 2010 22:43 schreef Koepert het volgende:
Southstylers - Pounding Senses ( edit )
Scope DJ - Lockdown
Abject - Dejected
Interdope, die heb ik echt al zoooooo lang niet meer gehoordquote:Op maandag 8 november 2010 22:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Grandmaster Q - Interdope
Acti & Vorti - Raw
The Hose - Magma
hell yeahquote:Op maandag 8 november 2010 22:47 schreef T-Force het volgende:
Abject - Feel so good
Bad Elements - DJ Revolution (Kayem Remix)
Klone - Revisit the liar
Equensu Ochaquote:Op maandag 8 november 2010 22:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik zou Equensu Ocha wel weer eens willen horen in een mixjeen ik denk wel meer mensen hier...:P
Dan weet je ook vast wel wanneer ie voor het plebs beschikbaar komt?quote:Op maandag 8 november 2010 22:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
Overigens vanavond Crypsis & Chain Reaction - Furious binnen gekregen. Damn wat een track en een zieke kicks in die track
Niet gevoetbald, wel gevlagd, was nog een beetje 'geblesseerd'quote:Op maandag 8 november 2010 11:46 schreef de_huig het volgende:
[..]
jongen, ik ben zelf de tel kwijtgeraakt op een gegeven moment
[..]
diep respect, of was het voetbal kijken in plaats van zelf doen? in dat geval iets minder diep respect, maar nog steeds redelijk diep.
Ik dacht dat ik ik een van de weinige die Lost Soul en Last of the Mohicans vet vond .. Toch nietquote:Op maandag 8 november 2010 22:37 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goeie, HHZ heeft zeker goeie platen gemaaktIk noem even A new day, Rock Civilization, The lost soul, Last of the mohicans (die kick
), The sacrifice, End of my existence...
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:36 schreef de_huig het volgende:
haha zo kun je je feest ook aankondigen jadit is ZO slecht, ik moet er een beetje van huilen.
en nog een paar van mijn alltime favorieten:quote:Op dinsdag 9 november 2010 07:18 schreef Mind.Illusion het volgende:
Lees veel goeie dingen!Zonde dat je 99,9% nooit meer hoort...
Schandalig eigenlijk...
eens!quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
Alpha Twins vs Seizure - Drop The Beats Out
Alpha Twins vs Seizure - Sick MF
Ow en doe dan ook gelijk Walt - Let the music play
boh, wat een plaat blijft dat tochquote:
Soms hebben toch wel dezelfde smaakquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:24 schreef ElDani het volgende:
Als iedereen toch zoveel suggesties doet:
Gius - Scrubs (The KGB's remix)
Gius - Nerve (Original Mix)
Alpha Twins & Mindhunterz - No Mercy (Mindhunterz Mix)
Stephanie - Love Dub
Technoboy - Rage (The Mediterraneo Dub)
Pavo & Zany - Orgasmo
quote:
Meheh kansloosquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:36 schreef de_huig het volgende:
haha zo kun je je feest ook aankondigen jadit is ZO slecht, ik moet er een beetje van huilen.
godverdomme wat slechtquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:36 schreef de_huig het volgende:
Zou ik er 1 kiezen van bassevents. Die vind ik vetterquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:37 schreef 16meter het volgende:
In het kader van een presentatie die ik moet geven... wat is nou de vetste/meest indrukwekkende aftermovie ooit? Vind zelf Defqon 2009 wel aardig.
Defqon 2009 is een erg vette aftermovie ja, helaas Crap Attack op de achtergrond... + Hij duurt wellicht wat lang om te laten zien tijdens presentatie. Die van Bassevents zijn ook altijd top!quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:37 schreef 16meter het volgende:
In het kader van een presentatie die ik moet geven... wat is nou de vetste/meest indrukwekkende aftermovie ooit? Vind zelf Defqon 2009 wel aardig.
Enneuh.. met welke track kun je early hardstyle het beste weergeven/samenvatten? Zenith DJ - Scream leek me wel een optie.
[..]
godverdomme wat slecht
GMTAquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:37 schreef 16meter het volgende:
Antifact - Path of Righteousness
The Prophet - Outburst
Zanza Labs - Zanzarismo
Noisecontrollers - We are the Noisecontrollers
Showtek - Seid ihr bereid
Wildstylez - Clubbin'
Donkey Rollers - Silver Bullet
Headhunterz - Speakafreak
Alpha Twins - The Darkside
Weet niet wat de doelgroep is maar anders is een world of hardstyle filmpje van lip dj misschien ook wel aardig.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:37 schreef 16meter het volgende:
Inderdaad een aardigequote:Op dinsdag 9 november 2010 12:37 schreef 16meter het volgende:
Enneuh.. met welke track kun je early hardstyle het beste weergeven/samenvatten? Zenith DJ - Scream leek me wel een hele aardige.
GMTA, as always.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:49 schreef NLS04 het volgende:
[..]
GMTAIn toevoeging hieraan ouwe deepack shit zoals down low, x2x remix, kick this mutha of 100%. Over gasten die een XQ verdienen gesproken..
![]()
Nu ik Silver bullet trouwes zie staan. De Toneshifterz hadden daar zaterdag een soort van remix/edit van. Zat in ieder geval die wolfsound in en ook die stuiterende kicks in aanloop naar de 2e climax.
[..]
Weet niet wat de doelgroep is maar anders is een world of hardstyle filmpje van lip dj misschien ook wel aardig.
[..]
Inderdaad een aardigealternatief kan Julian DJ & Davide Sonar - Go Go Go zijn of wreck thiz place van de hardheadz
DJ Act - QT13quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:37 schreef 16meter het volgende:
Enneuh.. met welke track kun je early hardstyle het beste weergeven/samenvatten? Zenith DJ - Scream leek me wel een optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |