Toch maar even dat topic in de gaten houden. Vrienden van me weten nog niet of ze gaan, dus ik denk dat ik volgende week maar gewoon een kaartje bestel. Als zij dan niet gaan kan ik altijd nog kijken of er FOK!ers zijn waar ik mee op kan trekken (hoewel ik niemand hier echt ken..) of misschien met een ander groepje mee kan. Als 't echt niks wordt, kan ik het kaartje altijd weer voor de aankoopprijs verkopen, ik neem aan dat het toch wel uitverkocht raakt..quote:Op maandag 8 november 2010 17:13 schreef -Menn0- het volgende:
[22-01-2011] X-Qlusive D-Block en & S-te-fan!
Ik krijg hem niet gedownload, krijg steeds een 10 kb bestand en als ik het dan opnieuw probeer kan ik weer 20 minuten wachten steeds... waarom gebruik je geen zippyshare?quote:Op maandag 8 november 2010 13:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... Nieuwe Wake You From Your Boredom staat online op mijn site
Je komt toch uit limburg of niet?quote:Op maandag 8 november 2010 21:21 schreef nattermann het volgende:
Zaterdag HHZ hier letterlijk om de hoek
Gewoon een vraag (heb dr zelf ook mijn rootsquote:
Aah, op die manierquote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Gewoon een vraag (heb dr zelf ook mijn roots)
Omdat ik via speedyshare informatie kwijt kan bij mijn downloadlinkquote:Op maandag 8 november 2010 21:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik krijg hem niet gedownload, krijg steeds een 10 kb bestand en als ik het dan opnieuw probeer kan ik weer 20 minuten wachten steeds... waarom gebruik je geen zippyshare?
Thnx! Deze week maar weer ff me computer en downloadstores checken voor ander leuk spul. Mochten de mensen hier suggesties hebben...quote:Op maandag 8 november 2010 21:23 schreef T_Killer het volgende:
Ik ga nu nr 9 luisteren van M.I. en ik weet nu al dat het vet wordt (Plasmaravers - Bust a Move)
Sowieso al die super platen die je nooit op een feest hoort![]()
![]()
![]()
Btw ook nog complimenten voor nummer 8, was ook een feestje om naar te luisteren
Ik zou Equensu Ocha wel weer eens willen horen in een mixjequote:Op maandag 8 november 2010 22:04 schreef Mind.Illusion het volgende:
Mochten de mensen hier suggesties hebben...
Pithune - Party Musicquote:Op maandag 8 november 2010 22:04 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Thnx! Deze week maar weer ff me computer en downloadstores checken voor ander leuk spul. Mochten de mensen hier suggesties hebben...
Goeiequote:Op maandag 8 november 2010 22:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik zou Equensu Ocha wel weer eens willen horen in een mixjeen ik denk wel meer mensen hier...:P
Dat gaat hem denk niet wordenquote:
quote:
Ik kan nooit zo goed kiezen, zoveel suggesties heb ikquote:Op maandag 8 november 2010 22:04 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Thnx! Deze week maar weer ff me computer en downloadstores checken voor ander leuk spul. Mochten de mensen hier suggesties hebben...
Ring that shit!!quote:Op maandag 8 november 2010 22:28 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik kan nooit zo goed kiezen, zoveel suggesties heb ik![]()
Brainkicker vs. Bass Modulators - Ring that shit
Deepack - Here's Johnny
Josh & Wesz - Natte asbak
Dutch Master - Taste me
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
edit: gooi pleeease die nieuwe van crypsis erbij?![]()
hehequote:Op maandag 8 november 2010 22:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
GoeieVaak gedraaid ook, ben alleen geloof ik de enige die hem wel regelmatig draaid
![]()
[..]
Dat gaat hem denk niet worden
Dat is inderdaad een goeie, HHZ heeft zeker goeie platen gemaaktquote:Op maandag 8 november 2010 22:31 schreef Beach het volgende:
[..]
hehe
Een paar oudere HHZ tracks dan? Die hoor ik in geeneen setje meer.
Doe die maar.quote:Op maandag 8 november 2010 22:37 schreef Krulliewullie het volgende:
Last of the mohicans (die kick)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |