quote:
Waar zit de vestiging.. Ik zal er wel even heen gaanquote:Op maandag 8 november 2010 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
MOEILIJK HE? EEN TELEFOON OPNEMEN....
Is toch zo.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is toch zo.Ik kan je niet eens aan.
Ze hebben er gewoon geen zin in.quote:Op maandag 8 november 2010 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
MOEILIJK HE? EEN TELEFOON OPNEMEN....
Dan blijf ik daar de hele nacht en dan de volgende ochtend, wacht ik ze op u_uquote:Op maandag 8 november 2010 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Den Haag![]()
Tegen de tijd dat je er bent, zijn ze alweer dicht.
met zen allen zo boos op Mouz reageren is fucking lamequote:
Kan ik me voorstellen.quote:
Tja als iemand zelf gewoon niet begrijpt waar de grenzen liggen.quote:Op maandag 8 november 2010 14:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
met zen allen zo boos op Mouz reageren is fucking lame
Het is dan ook gewoon een redelijk kansloze, domme en respectloze opmerking. Maar goed, het is maar internet he, dan hoef je geen rekening te houden met andermans gevoelens. Internetheld.quote:Op maandag 8 november 2010 14:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
met zen allen zo boos op Mouz reageren is fucking lame
Smooth.quote:Op maandag 8 november 2010 14:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan blijf ik daar de hele nacht en dan de volgende ochtend, wacht ik ze op u_u
Ik zal ze u_uquote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 8 november 2010 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een redelijk kansloze, domme en respectloze opmerking. Maar goed, het is maar internet he, dan hoef je geen rekening te houden met andermans gevoelens. Internetheld.
Hij s wel groot eh?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
quote:Op maandag 8 november 2010 14:34 schreef MouzurX het volgende:
Jullie hebben ook gewoon geen persoonlijkheid; lopen alleen maar elkaar achterna.We weten dat je t stiekem wel meent u_uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Klopt ook wel; das in elke SC.quote:Op maandag 8 november 2010 14:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
We weten dat je t stiekem wel meent u_u
Dat dus..quote:Op maandag 8 november 2010 14:37 schreef reetveter het volgende:
@mouzer ik loop alleen mijn piemol achterna
Dat wisten we toch allang?quote:Op maandag 8 november 2010 14:39 schreef Salatrel het volgende:
eigelijk is Dqod gewoon een soort lady gaga
"You wanna take a ride on my discostick"?quote:Op maandag 8 november 2010 14:39 schreef Salatrel het volgende:
Ik heb jou dat in vertrouwen verteldquote:Op maandag 8 november 2010 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat wisten we toch allang?
Nu weet de hele sc het sowieso.quote:Op maandag 8 november 2010 14:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb jou dat in vertrouwen verteld
quote:Op maandag 8 november 2010 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu weet de hele sc het sowieso.
Probeer je me op te geilen ofzoquote:Op maandag 8 november 2010 14:39 schreef Salatrel het volgende:
quote:Op maandag 8 november 2010 14:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Probeer je me op te geilen ofzo?
Doet hij dat niet al door hier te posten.quote:Op maandag 8 november 2010 14:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Betichting van homoseksualiteit, TR gedaan.quote:Op maandag 8 november 2010 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Doet hij dat niet al door hier te posten.
bicuriousityquote:Op maandag 8 november 2010 14:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Betichting van homoseksualiteit, TR gedaan.
haha goeiequote:Op maandag 8 november 2010 14:45 schreef MouzurX het volgende:
Pretty girls don't dance, they just pose to techno.
Haha Chris geilt op een hermafrodiet.quote:Op maandag 8 november 2010 14:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nou en?quote:Op maandag 8 november 2010 14:49 schreef Sok. het volgende:
[..]
Haha Chris geilt op een hermafrodiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |