Dat het als ongewenst wordt beoordeeld, natuurlijk.quote:Op maandag 8 november 2010 09:31 schreef karr-1 het volgende:
Ik vraag me af of die mensen echt niets beters te doen hebben. Tot twee keer aan toe is die poster beoordeeld door de RCC en goed bevonden, wat willen ze nog meer?
+1quote:Op maandag 8 november 2010 09:31 schreef karr-1 het volgende:
Ik vraag me af of die mensen echt niets beters te doen hebben. Tot twee keer aan toe is die poster beoordeeld door de RCC en goed bevonden, wat willen ze nog meer?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:35 schreef Prutzenberg het volgende:
Mijn kleine meid is banger voor de echte Sint dan voor die poster.
En zo hoort het ook...
Clowns zijn gewoon kut, dus niet alleen de filmposter van 'It', maar clowns in zijn geheel moeten uit onze samenleving verbannen worden!quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:06 schreef Gia het volgende:
Mocht een filmposter van 'It' dan ook niet? Kinderen kunnen zomaar bang worden van clowns.
[ afbeelding ]
Misschien waren ouders in 1990 niet zo'n zeikerds?
Hier vertelden we de kinderen, vroeger, altijd eind oktober al dat de snuffelpieten vooruit waren gereisd om te kijken welke kinderen lief waren en welke niet. Die van ons waren tot aan 6 december voorbeeldig.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:35 schreef Prutzenberg het volgende:
Mijn kleine meid is banger voor de echte Sint dan voor die poster.
En zo hoort het ook...
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:40 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Clowns zijn gewoon kut, dus niet alleen de filmposter van 'It', maar clowns in zijn geheel moeten uit onze samenleving verbannen worden!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Hier vertelden we de kinderen, vroeger, altijd eind oktober al dat de snuffelpieten vooruit waren gereisd om te kijken welke kinderen lief waren en welke niet. Die van ons waren tot aan 6 december voorbeeldig.![]()
Mijn neefje vroeg van de week of er al snuffelpieten waren. Ik zei dat die er zeker al waren.
"Oh, dan kan ik ook mijn schoen al zetten!"
Ik: "Nee, want de snoep en kadootjes komen pas met de boot van Sinterklaas"
IT is een tv film he..... zal in weinig bioscopen hebben gehangen :-Pquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:06 schreef Gia het volgende:
Mocht een filmposter van 'It' dan ook niet? Kinderen kunnen zomaar bang worden van clowns.
[ afbeelding ]
Misschien waren ouders in 1990 niet zo'n zeikerds?
Dit.quote:Op maandag 8 november 2010 09:35 schreef iwulff het volgende:
Misschien moeten ouders eens ophouden met het liegen tegen hun kinderen...
Dat zeiden ze vroeger tegen mij ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Hier vertelden we de kinderen, vroeger, altijd eind oktober al dat de snuffelpieten vooruit waren gereisd om te kijken welke kinderen lief waren en welke niet. Die van ons waren tot aan 6 december voorbeeldig.![]()
Mijn neefje vroeg van de week of er al snuffelpieten waren. Ik zei dat die er zeker al waren.
"Oh, dan kan ik ook mijn schoen al zetten!"
Ik: "Nee, want de snoep en kadootjes komen pas met de boot van Sinterklaas"
Ze beslissen dan ook niet of anderen die poster wel of niet mogen zien. Ze maken een lijst met bioscopen waar de poster hangt, zodat mensen die niet willen dat hun kind die poster ziet die bioscopen kunnen mijden.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De jouwe ook niet. En waarom willen zij beslissen of anderen die poster wel of niet mogen zien? De poster is getoetst aan de algemene opvatting voor goede smaak en is daarmee niet in strijd.
Als zij iets niet vinden kunnen dat normaal wordt geacht in onze samenleving, dan gaan ze maar ergens anders wonen.
Ik geloof ook niet dat ik het over mijn eigen mening had in mijn post. Dus ik begrijp niet helemaal waar dit op slaat.
Heb ik ook al geprobeerd uit te leggen, maar ze snappen het gewoon niet. De meesten willen te graag roepen wat ze zelf hun kinderen wel of niet zouden willen laten zien.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze beslissen dan ook niet of anderen die poster wel of niet mogen zien. Ze maken een lijst met bioscopen waar de poster hangt, zodat mensen die niet willen dat hun kind die poster ziet die bioscopen kunnen mijden.
Dat is iets totaal anders.
Volgens mij gaat het alleen om posters en trailers, niet zozeer om waar de film ook echt draait.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
Mooi dan weet ik precies waar ik de film kan zien.
Blijkbaar niet zo belangrijk.quote:
Ik kan het je na het weekend vertellen, zondag ga ik er naar toequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |