Even melden in de FB.quote:
Ik weet het wel zeker.quote:Op zondag 7 november 2010 22:30 schreef Maitje het volgende:
Je wilt toch niet gaan beweren dat een wopper lekerder is?!
Deal.quote:Op zondag 7 november 2010 22:39 schreef Maitje het volgende:
Ik ga dan voor 12-11-10
Bedoel moeten we het wel goed doen
Met dat spul vreet je je wel in een keer een tien keer hoger cholesterolniveau aanquote:Op zondag 7 november 2010 22:42 schreef Lightning_NL het volgende:
Een baconator verslaat een whoppertje of bigmacje ANY time of day.
Baconator.... It smells fear....
Of een Philly Cheese Steak Thickburger... Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Niet mauwen. Je moet nu kiezen tussen BK of Mac.quote:Op zondag 7 november 2010 22:42 schreef Lightning_NL het volgende:
Een baconator verslaat een whoppertje of bigmacje ANY time of day.
Baconator.... It smells fear....
Of een Philly Cheese Steak Thickburger... Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm
quote:
Daar ga ik dus niet naartoe hequote:Op zondag 7 november 2010 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet mauwen. Je moet nu kiezen tussen BK of Mac.
Gelogen.quote:
Niet nodig. Ik heb al een verzoek in de FB geplaatst.quote:Op zondag 7 november 2010 22:44 schreef Maitje het volgende:
@cobra
Als ik op de computer ben stuur ik een mod wel ff een pm.
Merci beaucoupquote:
Iets beters is er rond Gilze toch niet te vinden?quote:Op zondag 7 november 2010 22:44 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Daar ga ik dus niet naartoe hePaupervoedsel. Alleen in uiterste noodzaak eet ik dat natte karton.
Je bedankt alleen sp3c?quote:Op zondag 7 november 2010 23:24 schreef Maitje het volgende:
Thnx sp3c!ik zit echt een uber slechte film te kijken... Evil dead.
quote:
Sint?quote:@Vronsky
Wij anno 2010 zijn toch verwent met een goeie horor?
Heb ik je weggejaagdquote:Op zondag 7 november 2010 23:36 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve Maitje en anderen. Ik ga snurken. Morgen weer vroeg op.
Nee hoor!quote:
MacDonalds is niet te pruimen, en Burger King gaat net zo. Ik ga liever voor een burger naar Hardees of Sonics.quote:Op zondag 7 november 2010 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet mauwen. Je moet nu kiezen tussen BK of Mac.
Vanwaar de wat?quote:
Sint, nog niet gezien en ben stiekem bang dat die gaat tegenvallen. Ik wacht eigenlijk op Harry Potterquote:
Nee, voor die tijd was het een low budget B-filmquote:Op maandag 8 november 2010 00:13 schreef Maitje het volgende:
Verwend met uhm o.a. the ring, the grudge, om er even een paar te noemen. Saw is gewoon echt puur uitmoorden en ranzig, kan ik niet als een echte horor omschrijven eerlijk gezegd.
Maar goed, moet zeggen de film was wel spannend. En voor die tijd was het gewoon ontzettend mooi opgezet! Maar heb ook flink moeten lachen hoor..
Das niet waarquote:Op maandag 8 november 2010 00:15 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Nee, voor die tijd was het een low budget B-film
Ken Harvey's niet, ik had het over Hardee'squote:Op maandag 8 november 2010 00:08 schreef EllaN het volgende:
In Canada ben ik ook wel eens naar Harvey's geweest. Was een lekkere burger.
Weet ik, maar ik moest denken aan mijn eigen burger ervaringquote:Op maandag 8 november 2010 00:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ken Harvey's niet, ik had het over Hardee's
quote:Op maandag 8 november 2010 04:02 schreef Bouke-p het volgende:
en hier is t alweer 0730, ik ben alweer aanwezig op mn werkplek.
Goeiemorgen!!!
Gisteren hebben we bezoek gehad van de mindef, cds, czsk, c-atf, de ambassadeur en hun gevolg. Erg ongewoon om zoveel hoge mensen in één keer over de vloer te hebben. Zeker ook omdat wij met maar een klein clubje in kabul zitten. Het was toch best ff druk in mn Holland House(één van mijn taken),
quote:
En nu weer lekker verder slapen!quote:
Mazzelkont!quote:
Goeiemorgenquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 09:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Goeiemorgen cobra,
Al hard aan het werk?
YESSSSSSSSSquote:
Dat is wel heul slecht hoor! 3 woppers binnen 24 uur!!quote:
quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 10:55 schreef Maitje het volgende:
Dat is wel heul slecht hoor! 3 woppers binnen 24 uur!!
Ooowh, dacht dat dat gisteravond al gebeurd was..quote:Op maandag 8 november 2010 11:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit gaat mijn eerste worden. Mijn collega van de nachtdienst heeft er 2 voor mij meegenomen.
Nee, zo'n vetklep ben ik nu ook weer niet.quote:Op maandag 8 november 2010 11:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ooowh, dacht dat dat gisteravond al gebeurd was..
Dat zij ook nietquote:Op maandag 8 november 2010 11:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, zo'n vetklep ben ik nu ook weer niet.
Nee, maar ik ben je maar vast voor.quote:
Gehehe! Zo voorspelbaar ben ik niet hoorquote:Op maandag 8 november 2010 11:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben je maar vast voor.
quote:Op maandag 8 november 2010 11:24 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gehehe! Zo voorspelbaar ben ik niet hoor!
Whehe dan mag je wel opschietenquote:Op maandag 8 november 2010 11:41 schreef EllaN het volgende:
Eerste twee artikelen alweer gelezen. Zo de derde en dan op naar het volgende vak.
Mijn streven is om voor 12u het artikel gelezen te hebben.
Zoals mijn oma altijd zegt:quote:
Niet gehaaldquote:Op maandag 8 november 2010 11:51 schreef Maitje het volgende:
[..]
Whehe dan mag je wel opschieten
[..]
Zoals mijn oma altijd zegt:
Vreet je kop op dan ken je buikspreken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Jammer!! nouja 7 minuten is nog te overzien!quote:Op maandag 8 november 2010 12:11 schreef EllaN het volgende:
[..]
Niet gehaald. 12.07 zei de klok
.
Nu even lekker lunchen en dan 60 bladzijdes beroepsethiek. Pfffff, wie heeft er nou regels nodig.
Typisch mannen.. zoo voorspelbaar!quote:Op maandag 8 november 2010 12:58 schreef sp3c het volgende:
ik heb geen afwasmachine wasmiddelblokjes meer ... nu heb ik gelijk geen zn meer n schoonmaken of opruimen
ik ga wat eten halen:W
wat voorn werk moest je doen als ik vragen mag?quote:Op maandag 8 november 2010 13:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag om 08:00 lekker in de openlucht wat vrijwilligerswerk gedaan
Heerlijk!!
Nou ja, gewoon heel simpel hoor. Op de voetbal vereniging de bladeren wegvegen en in de sloot dumpen, en vullisbakken legen rondom de twee sportvelden. En elk half uur een bakkie koffie doenquote:Op maandag 8 november 2010 13:05 schreef m.k het volgende:
[..]
wat voorn werk moest je doen als ik vragen mag?
een leuk en simpel werkje om ff tussendoor te doen dus, vooral heerlijk met dit weerquote:Op maandag 8 november 2010 13:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon heel simpel hoor. Op de voetbal vereniging de bladeren wegvegen en in de sloot dumpen, en vullisbakken legen rondom de twee sportvelden. En elk half uur een bakkie koffie doen
En morgen ga je de sloot schoonmaken?quote:Op maandag 8 november 2010 13:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon heel simpel hoor. Op de voetbal vereniging de bladeren wegvegen en in de sloot dumpen, en vullisbakken legen rondom de twee sportvelden. En elk half uur een bakkie koffie doen
Idd. Vandaag eerste keer dat ik dit doe. En het houd je bezig. Zit je niet steeds binnen.quote:Op maandag 8 november 2010 13:14 schreef m.k het volgende:
[..]
een leuk en simpel werkje om ff tussendoor te doen dus, vooral heerlijk met dit weer
uhmmmmmmm, nietquote:Op maandag 8 november 2010 13:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En morgen ga je de sloot schoonmaken?
is dat niet meer een amphibische kwestie?quote:Op maandag 8 november 2010 13:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idd een klusje voor Rave_NLquote:Op maandag 8 november 2010 13:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
is dat niet meer een amphibische kwestie?
een sloot heeft de mooie eigenschap dat ie zichzelf schoonhoudt, ik gooi op mijn werk ook alles in de slootquote:Op maandag 8 november 2010 13:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tampon erin..quote:Op maandag 8 november 2010 13:31 schreef m.k het volgende:
Kijk ik net naar mijn koffie, is ie in een keer rood, bloedneus
Hospik!!!!!!!quote:Op maandag 8 november 2010 13:31 schreef m.k het volgende:
Kijk ik net naar mijn koffie, is ie in een keer rood, bloedneus
Da's snel!quote:
stuur maar opquote:
niet nodig maitje heeft de oplossingquote:
Het is een gave!quote:
Joh, ga der 1 bij je moeder uit het nachtkastje halenquote:Op maandag 8 november 2010 13:42 schreef m.k het volgende:
[..]
stuur maar op![]()
[..]
niet nodig maitje heeft de oplossing
quote:
quote:
reken jezelf ook meequote:
Jij bent toch diegene die een tampon in een bloedneus pervers vindt?quote:
Er zijn er ook met leger groene touwtjes.quote:Op maandag 8 november 2010 14:02 schreef Sine_Pari het volgende:
Tampon in je neus? Lekker gezicht met zo'n blauw touwtje dat voor je mond hangt
Ja, maar een gebruikte vind ik nu niet echt geheel normaalquote:Op maandag 8 november 2010 13:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij bent toch diegene die een tampon in een bloedneus pervers vindt?
Terwijl dat erg normaal is in zo'n geval.
Ik denk niet dat Maitje een gebruikte tampon in de neus van m.k. gaat proppen.quote:Op maandag 8 november 2010 14:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, maar een gebruikte vind ik nu niet echt geheel normaal
Blauwe UN tampons. Hoef je dat blauwe koordje aan je schouder niet meer te dragenquote:Op maandag 8 november 2010 14:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zijn er ook met leger groene touwtjes.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit zeg ik maar. Ik sta nergens meer van te kijken...........quote:Op maandag 8 november 2010 14:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Maitje een gebruikte tampon in de neus van m.k. gaat proppen.
quote:Op maandag 8 november 2010 14:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Blauwe UN tampons. Hoef je dat blauwe koordje aan je schouder niet meer te dragen
Waar het hoofd vol van isquote:Op maandag 8 november 2010 14:06 schreef Sine_Pari het volgende:
Naja beter een tamponnetje in de neus dan een inlegkruisje voor je bek.
quote:Op maandag 8 november 2010 14:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Hmmmm, nu moet ik plots aan "De Rode Bef" denken.......zucht.......
Was gezellig hoor in "De Rode Bef"quote:Op maandag 8 november 2010 14:10 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja lekker... niet dus. Ga mooi niet rood beffen
Ik heb Lotusss daar maar niet alles over verteldquote:
Erg slim.quote:Op maandag 8 november 2010 14:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb Lotusss daar maar niet alles over verteld
Niet dat ze dat erg vind hoor. Beetje biju beetje vertel ik wel wat anekdotes daaroverquote:
quote:
KFC for the win ...quote:Op maandag 8 november 2010 14:33 schreef ErwinRommel het volgende:
BK is wel ok, beter dan de Mc Drek
Maar er gaat niks opboxen tegen een burger van Wimpie"squote:
Knijnevoer zeker???quote:Op maandag 8 november 2010 14:40 schreef EllaN het volgende:
Gezond kan ook heel lekker zijn hoor mannen.
ja maar daar raakje je kater niet mee kwijtquote:Op maandag 8 november 2010 14:40 schreef EllaN het volgende:
Gezond kan ook heel lekker zijn hoor mannen.
Ohh jawelquote:Op maandag 8 november 2010 14:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar daar raakje je kater niet mee kwijt
Dat komt omdat het tussen die twee oren zit, het is psygologisch dat je je dan beter voeltquote:Op maandag 8 november 2010 14:43 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ohh jawel. Een lekkere gevulde salade en ik voel me gelijk beter.
Naja ik denk dat je lichaam zich wel beter herstelt, zodra er wat eten in je maag zit.quote:Op maandag 8 november 2010 14:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat komt omdat het tussen die twee oren zit, het is psygologisch dat je je dan beter voelt
Dus.................BK, Mc Drek en KFC is ook etenquote:Op maandag 8 november 2010 14:47 schreef EllaN het volgende:
[..]
Naja ik denk dat je lichaam zich wel beter herstelt, zodra er wat eten in je maag zit.
Ik zeg ook niet dat dat niet helptquote:Op maandag 8 november 2010 14:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus.................BK, Mc Drek en KFC is ook eten
Weet je wat pas echt helpt tegen een kater? Gewoon nog een biertje in je mik stoppenquote:Op maandag 8 november 2010 14:49 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dat niet helpt. M.K. zei dat gezond eten niet helpt tegen een kater en ik zeg dat dat wel helpt
.
gevuld met gegrilde kipquote:Op maandag 8 november 2010 14:43 schreef EllaN het volgende:
[..]
Verrgeet de bacon niet!!!!quote:Op maandag 8 november 2010 14:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
gevuld met gegrilde kip
en sambal enknoflooksaus
met een broodje eromheen ... nie
Shit je was mijn super snelle edit voorquote:Op maandag 8 november 2010 14:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Weet je wat pas echt helpt tegen een kater? Gewoon nog een biertje in je mik stoppen
slechtste uitvinding ooit!quote:Op maandag 8 november 2010 14:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Gisteren voor het eerst met Lotusss een kapsalon op. Nou, het is NIET mijn ding. Ik wil de friet apart van de shoarma, en de saus gewoon uit een bakkie hebben!!
Heb daarnaast maar een broodje Durum kebeb gegeten.
Juist, friet behoord krokant te zijn, en apart van de rest te zitten. Nu ja, een biefstuk met friet en doperwten en dan de heerlijke vette jus over de friet is wel weer lekker.quote:Op maandag 8 november 2010 14:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
slechtste uitvinding ooit!
sompige patatjes zijn viez
Je gaat toch een schone in een neus doen? Serieus het helptquote:Op maandag 8 november 2010 14:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, maar een gebruikte vind ik nu niet echt geheel normaal
Ranzig! Maar nee..quote:Op maandag 8 november 2010 14:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Maitje een gebruikte tampon in de neus van m.k. gaat proppen.
Doe dan een tenalady voor je mond..quote:Op maandag 8 november 2010 14:06 schreef Sine_Pari het volgende:
Naja beter een tamponnetje in de neus dan een inlegkruisje voor je bek.
quote:Op maandag 8 november 2010 14:30 schreef sp3c het volgende:
die TT is niet goed trouwens
ik krijg er honger van en het is al zolang geleden dat ik een Big Mac at dat het me eigenlijk wel lekker lijkt:')
maar k heb nog steeds een zin om te beween
Ow ow ow!! Tptje zoals we dat hier noemen. Met kaas, sla, komkommer (geen tomaat!) en knoflooksaus en rode saus...quote:Op maandag 8 november 2010 14:53 schreef sp3c het volgende:
wat je moet doen is omeen Turkse pizza vragen met vlees
meestal krijg je dan je turkse pizza met sla en kaas en sambal etc. zo jij wil met hetzelfde vlees als in je broodje doner kebab er ook nog in gepropt
het is goddelijk
ik neem altijdmet kaas en vlees en sla maar zonder uitjes en evt zonde tomaat maardie laatste vergeet ik wel is
Maak mij 's nacht maar gewoon wakker voor stampot rauwe andijviequote:Op maandag 8 november 2010 14:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat ikzelf bijzonder lekker vind zijn gebakken aardappels met uitgebakken speklapjes en kapucijners. In het vet van de speklapjes dan ook nog ff snel wat verse knoflook heel snel aanbakken en dit dan over alles gooien. Heerlijk kan ik je zeggen!!!!
Bak je de tampon dan mee of gaat die er achteraf rauw bij?quote:Op maandag 8 november 2010 14:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat ikzelf bijzonder lekker vind zijn gebakken aardappels met uitgebakken speklapjes en kapucijners. In het vet van de speklapjes dan ook nog ff snel wat verse knoflook heel snel aanbakken en dit dan over alles gooien. Heerlijk kan ik je zeggen!!!!
Dat is het toetje!!!quote:Op maandag 8 november 2010 15:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bak je de tampon dan mee of gaat die er achteraf rauw bij?
Reken er maar niet op, we gaan de boel helemaal afbreken!!!quote:Op maandag 8 november 2010 15:03 schreef sp3c het volgende:
ok nu ga ik echt weg
ik ga ervanuit dat Erwinrommel oid er wel voor zorgt dat alles netjes verloopt tot ik terug en uitgegeten ben
quote:Op maandag 8 november 2010 15:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bak je de tampon dan mee of gaat die er achteraf rauw bij?
Eetsmakelijk!quote:Op maandag 8 november 2010 15:03 schreef sp3c het volgende:
ok nu ga ik echt weg
ik ga ervanuit dat Erwinrommel (ofzo) er wel voor zorgt dat alles netjes verloopt tot ik terug en uitgegeten ben
Oke, met leuk muziekje eronder:quote:Op maandag 8 november 2010 15:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Reken er maar niet op, we gaan de boel helemaal afbreken!!!
Succesquote:Op maandag 8 november 2010 15:15 schreef EllaN het volgende:
Zometeen weer eens dat lichaam van mij aan het werk zetten. 16.00 tot 17.00 pilates, 17.00 tot 18.00 spinning
.
Thanks! Ik ben nu wel weer gemotiveerdquote:Op maandag 8 november 2010 15:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Succes![]()
Ik ga kijken of ik ook nog kan sporten vanaaf... ging vanochtend niet nl.
Dat zal denk ik wel meevallenquote:Op maandag 8 november 2010 15:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
Thanks! Ik ben nu wel weer gemotiveerd. Ik heb een heel leuk jurkje gekocht, maar je ziet er alles in
.
quote:Op maandag 8 november 2010 15:35 schreef Sloggi het volgende:
Hij moest de huiskamer dweilen van z'n vrouw.
Welke sportschool ga je dan?quote:Op maandag 8 november 2010 15:34 schreef Vronsky het volgende:
Ik heb vanmorgen nog maar even staan beuken in de sportschool.
Alleen m'n powerclean ging kut, was moe.
Mag ik vragen hoeveel je betaald?quote:Op maandag 8 november 2010 15:38 schreef Vronsky het volgende:
m.k:
powerclean
Kwam maar tot 80kg
en Maitje: Sport 2000 leusden
kan niet tenzij ik eerst ff wat spiegels aan barrels slaquote:
25 euro in de maand.. onbeperkt sporten, wil eigenlijk naar een andere sportschool, het begint te druk te worden met oude mensenquote:
Nee nog niet, ik wil dat over een jaar of anderhalf gaan doenquote:Op maandag 8 november 2010 15:52 schreef Sloggi het volgende:
Zijn hier trouwens ook mensen die ervaring hebben met de kennismakingsdagen van het KCT?
Heb je dan een jaar contract of echt per maand?quote:Op maandag 8 november 2010 15:47 schreef Vronsky het volgende:
[..]
25 euro in de maand.. onbeperkt sporten, wil eigenlijk naar een andere sportschool, het begint te druk te worden met oude mensen
Waarom wil je dat weten als ik vragen mag?quote:Op maandag 8 november 2010 15:52 schreef Sloggi het volgende:
Zijn hier trouwens ook mensen die ervaring hebben met de kennismakingsdagen van het KCT?
Per maand.quote:Op maandag 8 november 2010 15:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Heb je dan een jaar contract of echt per maand?
Ik ben 99% zeker dat hij zichzelf wilt inschrijven.. dus, veel succes en misschien tot over een paar jaar!quote:Op maandag 8 november 2010 16:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten als ik vragen mag?
Inderdaad, Vronsky. Ik speel al een tijd met de gedachte om te solliciteren bij de landmacht als ik mijn master heb gehaald. Onderaan de ladder beginnen heb ik nooit serieus overwogen, de KMA leek me voor mij verstandiger. Nu zijn er dus bijna geen vacatures meer over, behalve bij (onder andere) het KCT.quote:Op maandag 8 november 2010 16:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten als ik vragen mag?
Wat bedoel je daarmee precies? Kom je daarna niet veel verder?quote:Nja.. houd er rekening mee dat je bij het KCT als officier dus gewoon groepscommandant bent.
Dan zou ik eventueel in februari 2012 instromen, mochten er komende zomer weer vacatures vrijkomen?quote:Want je zou ook in de zomer van 2011 bij de lumb of kmars kunnen solliciteren als voorbereiding.
Je hebt tot je 30ste, maar je moet gewoon zo goed voorbereid zijn dat je het gewoon gaat halen.. als je het niet haalt om iets dat niet medisch is.. kom je dus ook nooit meer terug.quote:Op maandag 8 november 2010 16:17 schreef Sloggi het volgende:
Ik ben 23, ik hoop mijn master in mei af te ronden (officieel heb ik tot juli, maar ik heb geef wat meer gas).
[..]
Wat bedoel je daarmee precies? Kom je daarna niet veel verder?
[..]
Dan zou ik eventueel in februari 2012 instromen, mochten er komende zomer weer vacatures vrijkomen?
Oke, ja logies maar dacht toch ff vragen.quote:Op maandag 8 november 2010 16:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad, Vronsky. Ik speel al een tijd met de gedachte om te solliciteren bij de landmacht als ik mijn master heb gehaald. Onderaan de ladder beginnen heb ik nooit serieus overwogen, de KMA leek me voor mij verstandiger. Nu zijn er dus bijna geen vacatures meer over, behalve bij (onder andere) het KCT.
Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer het begint te kriebelen. De kans dat je het haalt is klein, maar het is wel een uitdaging, en daar ben ik niet vies van. Ik heb ook begrepen dat het relatief gemakkelijk is om na een aantal jaar vanuit het KCT door te stromen naar de KMA om alsnog officier te worden.
nicequote:
KCT bedoel je? Ik heb wat oude topics nagelezen, en als ik dan lees van mensen die zich slecht voorbereiden op de kennismakingsdagen, dan denk ik: wat doe je daar dan?quote:Op maandag 8 november 2010 16:21 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Je hebt tot je 30ste, maar je moet gewoon zo goed voorbereid zijn dat je het gewoon gaat halen.. als je het niet haalt om iets dat niet medisch is.. kom je dus ook nooit meer terug.
Anders is het gewoon zonde van je tijd naar mijn mening :/.
Dat is toch logisch, dat is altijd zo (met het verschil dat KCT'ers minimaal korporaal zijn)?quote:En nee, je komt daarna wel verder, maar houd er dus gewoon rekening mee dat zo'n ploeg bestaat uit korporaals, sergeanten en onder leiding van een officier.
Ja.. als je de ECO niet haalt als burger kan je gewoon ergens anders heen omdat je dan al je AMO hebt gehaald (Is nieuw), maar je kan daarna dus nooit meer voor de groene pet gaan tenzij het dus om een medische reden is.quote:Op maandag 8 november 2010 17:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
KCT bedoel je? Ik heb wat oude topics nagelezen, en als ik dan lees van mensen die zich slecht voorbereiden op de kennismakingsdagen, dan denk ik: wat doe je daar dan?
Ik heb wel gelezen dat er mogelijkheden zijn voor mensen die de ECO niet halen maar wel de AMO hebben gehaald.
[..]
Dat is toch logisch, dat is altijd zo (met het verschil dat KCT'ers minimaal korporaal zijn)?
haha die ken ik nog van vroegahhquote:
Welke lieden hebben jouw woning gebouwd?quote:Op maandag 8 november 2010 17:50 schreef m.k het volgende:
zal ik ff schreeuwen dan, vuile vieze t#ring bouwvakkers met hun k#t mentaliteit!!! honden zijn het
bouwvakker 100 jaar geleden hadden een andere mentaliteitquote:Op maandag 8 november 2010 17:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Welke lieden hebben jouw woning gebouwd?
Toen waren de bouwvakkers nog van steen en de huizen van hout.quote:Op maandag 8 november 2010 17:59 schreef m.k het volgende:
[..]
bouwvakker 100 jaar geleden hadden een andere mentaliteit
Wat hebben ze misdaan dan?quote:Op maandag 8 november 2010 17:59 schreef m.k het volgende:
[..]
bouwvakker 100 jaar geleden hadden een andere mentaliteit
we hebben ze de simpele taak gegeven om de WC's hetzelfde te doen als de badkamers (zelfde tegels enzo) en om een ventilatie kanaal aan te leggen. maar ze hebben tot nu toe alles verneukt. eerst ging het ventilatie kanaal er in, ze dachten ach laten we maar gewoon 5 gaten boren dwarst door het plafon en een kast en nog een plafon. met deze actie is ons huis in een klap 10,000 euro minder waard als we het willen verkopen( geen grap). daarna hebben ze de vloer in de badkamer zo hoog gemaakt dat de vloer hoger is dan de deur en drempel. daarna hebben ze de verkeerde sierlijsten gebruikt voor de tegels. daarna hebben ze 20 pakken tegels kapot gemaakt (allemaal de hoekjes er af en krasjes ect ect. en nu hebben ze alles voor de deur gegooid en moeten wij de tering bende opruimen. en ze zijn ook nog eens godverdomme langzaamquote:Op maandag 8 november 2010 18:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat hebben ze misdaan dan?
NIks beters als bouwvakkers die aan het bier zitten en Bertus Staigerpaip draaien!!!!
juistemquote:Op maandag 8 november 2010 18:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen waren de bouwvakkers nog van steen en de huizen van hout.
Doet het niet..quote:Op maandag 8 november 2010 18:10 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel en ik op de bank
[ afbeelding ]
Met Stalin links in het hoekje
En ik neem aan dat jullie met dat al niet accoord gaan?quote:
Was sporten intensief?quote:
...Begint dat tegen elkaar praten in de slowchat zo meteen weer?quote:Op maandag 8 november 2010 18:10 schreef Lotusss het volgende:
[ afbeelding ]
nopequote:Op maandag 8 november 2010 18:41 schreef Maitje het volgende:
[..]
En ik neem aan dat jullie met dat al niet accoord gaan?
Werkt nietquote:Op maandag 8 november 2010 18:10 schreef Lotusss het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik heb de laatste 3 jaar niet meer gespind en een vriendin vroeg dus of ik mee ging. Zij is echter een spinning meester en ik wilde niet achterblijvenquote:Op maandag 8 november 2010 18:41 schreef Maitje het volgende:
[..]
Doet het niet..
[..]
En ik neem aan dat jullie met dat al niet accoord gaan?
[..]
Was sporten intensief?
Juitem, aanvechten die handel!quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 19:13 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja, ik heb de laatste 3 jaar niet meer gespind en een vriendin vroeg dus of ik mee ging. Zij is echter een spinning meester en ik wilde niet achterblijven. Stomme trots ook altijd
.
Whehe lache!quote:Op maandag 8 november 2010 19:17 schreef Iska het volgende:
Over spinning gesproken. In de sportschool van TU hebben ze 8 spinners die via netwerk aan elkaar zijn verbonden. Je kan op 15" beeldscherm een parcour kiezen, waarna je die gaat fietsen op het beeldscherm. Het leuke is dat je ook moet sturen en dat je andere spinnende mensen tegen komt die op hetzelfde parcour fietsen!
quote:Op maandag 8 november 2010 19:17 schreef EllaN het volgende:
Ja, ik denk het wel.
Nu even ontspannen en dan een studiemeeting over een presentatie.
Eensch.quote:Op maandag 8 november 2010 14:43 schreef EllaN het volgende:
[..]
OMG, jij bent echt mijn droom vrouw!quote:Op maandag 8 november 2010 15:01 schreef Maitje het volgende:
Maak mij 's nacht maar gewoon wakker voor stampot rauwe andijvie
quote:Op maandag 8 november 2010 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eensch.
Wat salade met wat plakken geroosterd vlees er omheen, wat saus en dat tussen een broodje.
Hoezoquote:Op maandag 8 november 2010 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
OMG, jij bent echt mijn droom vrouw!![]()
Nee, een droomvrouw zou jou 's nachts wakker maken met een pan andijviestamppot.quote:Op maandag 8 november 2010 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
OMG, jij bent echt mijn droom vrouw!![]()
Stampot rauwe andijvie.quote:
quote:
Wil ik best voor hem doen hoorquote:Op maandag 8 november 2010 19:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, een droomvrouw zou jou 's nachts wakker maken met een pan andijviestamppot.
Wtf is een "kapsalon" ???quote:Op maandag 8 november 2010 14:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Gisteren voor het eerst met Lotusss een kapsalon op.
Hmm, "over de grens" voedsel dus...quote:Op maandag 8 november 2010 19:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
je wordt oud!
Dat is patat met kebab en sla en knoflook en ik dacht brood.
Nee hoor, gewoon een Hollandsche ovenschotel. Langwerpig gevormde aardappel partjes met vlees en kaas in de oven. Daarna wat sla en saus er op. En voilà: kapsalon.quote:Op maandag 8 november 2010 19:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hmm, "over de grens" voedsel dus...
Love actually.quote:Op maandag 8 november 2010 19:50 schreef Iska het volgende:
Kent er iemand nog een leuke must-have RomCom?
Dear John..quote:
Up in the air?quote:Op maandag 8 november 2010 19:55 schreef Iska het volgende:
Ja die was leuk. Heb volgens mij alle een beetje goede van 2007-2010 al gezien, dus leuke vinden is ondertussen wat lastiger
Al gezienquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 19:57 schreef Cobra4 het volgende:
Escape from Sobibor is anders ook wel een leuke romcom.....
== >>quote:
quote:
quote:
Al gezienquote:
Langwerpig gevormde aardappel partjes dienen uit de frituur te komen!quote:Op maandag 8 november 2010 19:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een Hollandsche ovenschotel. Langwerpig gevormde aardappel partjes met vlees en kaas in de oven. Daarna wat sla en saus er op. En voilà: kapsalon.
Deer Hunter is beter.quote:
Daar komen ze ook uit voor ze de oven in gaan.quote:Op maandag 8 november 2010 19:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Langwerpig gevormde aardappel partjes dienen uit de frituur te komen!
Ik hoop echt van harte dat jij het over de vrouwelijke speler hebt i.p.v. de man. Of je komt gewoon uit de kast.. ken ookquote:
Doe dan band of brothersquote:
Erg goed.quote:
@Part 1quote:Op maandag 8 november 2010 20:05 schreef Maitje het volgende:
Ik hoop echt van harte dat jij het over de vrouwelijke speler hebt i.p.v. de man. Of je komt gewoon uit de kast.. ken ook
Doe dan band of brothers
Dan heb je Stalingrad zeker nog niet gezien?quote:Op maandag 8 november 2010 20:13 schreef Iska het volgende:
@Part 2
Is oorlogfilm/serie die mij het meest heeft geraakt ooit! Heeft niet voor niets hoogste cijfer op heel iMDB
Eeeh.. neejquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 20:15 schreef Iska het volgende:
[..]
Eeeh.. neej, wel Gay Niggers from Outer Space xD
Heb hem dezelfde avond nog gekeken dat jij die had gepost. Vond hem bijzonder goed, maar de character-binding die je in BoB hebt kan je alleen in een serie creëren.quote:Op maandag 8 november 2010 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
Dan heb je Stalingrad zeker nog niet gezien?
Die is zo vreselijk slecht (is geen gay-porn btw) dat het zo verschrikkelijk grappig isquote:
Ik ken mama mia niet. Houd niet echt van dat soort films.quote:Op maandag 8 november 2010 20:13 schreef Iska het volgende:
[..]
@Part 1
Bedoelde meer de film zelf. Vind die meid niet geweldig, maar kan komen doordat bij haar altijd moet denken aan Mama Mia
RomCom's, Chocolade en de kunst bijna iedereen te kunnen lezen zijn volgens mij mijn nogal sterke feminine side
Zeker, maar saving private ryan vond ik ook best goed...quote:@Part 2
Is oorlogfilm/serie die mij het meest heeft geraakt ooit! Heeft niet voor niets hoogste cijfer op heel iMDB
Eensch. Maar wat Stalingrad in dat tijdbestek voor elkaar krijgt qua indruk is enorm.quote:Op maandag 8 november 2010 20:16 schreef Iska het volgende:
[..]
Heb hem dezelfde avond nog gekeken dat jij die had gepost. Vond hem bijzonder goed, maar de character-binding die je in BoB hebt kan je alleen in een serie creëren.
High!!???quote:Op maandag 8 november 2010 20:18 schreef Iska het volgende:
[..]
Die is zo vreselijk slecht (is geen gay-porn btw) dat het zo verschrikkelijk grappig is. Al was ik wel lichtelijk aangeschoten/high toen ik die heb gekeken met college mates.
Jij.quote:
Ik vind dat beetje overrated. Dronken/aanschoten is serieus veel erger dan beetje high zijn somsquote:Op maandag 8 november 2010 20:18 schreef Maitje het volgende:
High!!???
Vertel dat straks maar niet bij je keuring..
Eerstequote:Op maandag 8 november 2010 20:20 schreef Sloggi het volgende:
Stalingrad-Stalingrad of Stalingrad-Enemy at the Gates?
Ik ken mensen die erop zijn afgekeurd...quote:Op maandag 8 november 2010 20:20 schreef Iska het volgende:
[..]
Ik vind dat beetje overrated. Dronken/aanschoten is serieus veel erger dan beetje high zijn soms
Is gelukkig niet vaak gebeurd, dus ik zal er mijn mond maar over houdenquote:Op maandag 8 november 2010 20:21 schreef Maitje het volgende:
Ik ken mensen die erop zijn afgekeurd...
Stalingrad!quote:Op maandag 8 november 2010 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb je Stalingrad zeker nog niet gezien?
quote:Op maandag 8 november 2010 20:20 schreef Sloggi het volgende:
Stalingrad-Stalingrad of Stalingrad-Enemy at the Gates?
Ik wil heel graag een keer naar normandië toe.. ohama beach etc.quote:Op maandag 8 november 2010 20:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Stalingrad!Goeie film!
Maar Private Ryan vind ik beter... maar dat kan komen omdat ik jarenlang op vakantie ben geweest in dat gebied. Toen ik op La Cambe was kwam ik een dooie duitser tegen die letterlijk dezelfde naam had als mijn overleden broertje... (voor en achternaam).
Verstandige keuzequote:Op maandag 8 november 2010 20:22 schreef Iska het volgende:
[..]
Is gelukkig niet vaak gebeurd, dus ik zal er mijn mond maar over houden
quote:Op maandag 8 november 2010 20:22 schreef AchJa het volgende:
Stalingrad!Goeie film!
Maar Private Ryan vind ik beter... maar dat kan komen omdat ik jarenlang op vakantie ben geweest in dat gebied. Toen ik op La Cambe was kwam ik een dooie duitser tegen die letterlijk dezelfde naam had als mijn overleden broertje... (voor en achternaam).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |