lui kreng, kom je nest uitquote:Op zondag 14 november 2010 18:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh het feestje is al begonnenwie trapt me mn bed uit?
![]()
Da's erg lief van je, maar ik heb ooit een keer in m'n leven whiskey geproefd en dacht dat ik een liter salpeterzuur innam. Een lekker kopje thee is ook goed.quote:Op zondag 14 november 2010 19:38 schreef IbeBen het volgende:
Overigens heb ik weinig lekkers te eten in huis, maar ik kan de liefhebber wel een goed glas whisky voorzetten
Dan heb je vast een hele slechte gedronkenquote:Op zondag 14 november 2010 19:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's erg lief van je, maar ik heb ooit een keer in m'n leven whiskey geproefd en dacht dat ik een liter salpeterzuur innam. Een lekker kopje thee is ook goed.
Laten jullie me nu al die flessen zelf leegdrinkenquote:Op zondag 14 november 2010 19:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Voor mij ook liever een kopje thee, Whiskey maak je mij ook niet blij mee helaas.. (maar des te meer voor jezelf)
Het was bij de Whisky distillery van Aberfeldy. Dus lijkt me wel redelijke whisky te zijn, echte schotse. Maar, wat weet ik ervan.quote:Op zondag 14 november 2010 19:44 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Dan heb je vast een hele slechte gedronkenSowieso is het zonder extra-e
Maar een kopje thee mag ook
Welke smaak wil je?
quote:Op zondag 14 november 2010 19:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was juli 2007. Ik voel 'm nog branden. Ik denk dat ik nu weet hoe beits smaakt.
Robinson is weer heerlijk genieten van de valse spelletjesquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 19:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was bij de Whisky distillery van Aberfeldy. Dus lijkt me wel redelijke whisky te zijn, echte schotse. Maar, wat weet ik ervan.Na de rondleiding mochten we wat proberen. Ik verzocht om de minst sterke, want ik drink eigenlijk nooit, laat staan whisky. Zegt die aardige whiskyman "Dan moet je deze proberen, die is het minst sterk". Ik neem een bescheiden slokje. Het was juli 2007. Ik voel 'm nog branden. Ik denk dat ik nu weet hoe beits smaakt.
Doe maar een groen theetje.
Of was dat een spoiler? Nee toch he? Au is au.quote:#SYTYCD3 Lise is vanmiddag gevallen: dikke enkel in t verband met ijs...
Kijk ik niet.quote:Op zondag 14 november 2010 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Robinson is weer heerlijk genieten van de valse spelletjes
Lullig, maar ze ging niet hiphoppen met salto's toch?quote:Op zondag 14 november 2010 19:52 schreef Cee het volgende:
Van Twitter:
[..]
Of was dat een spoiler? Nee toch he? Au is au.
Hopelijk wel jaquote:Op zondag 14 november 2010 19:53 schreef -Peach het volgende:
Hoi! Ik heb chinese tomatensoep gegeten, met sneetjes ciabatta met olijfolie, zeezout en oregano uit de oven![]()
Oh en vandaag gaan Hettie en Eldrick eruit!
Geen idee.quote:Op zondag 14 november 2010 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lullig, maar ze ging niet hiphoppen met salto's toch?
te veel water in gedaan?quote:Op zondag 14 november 2010 18:57 schreef IbeBen het volgende:
Overigens is mijn pindasaus misluktTis nu eerder pindadrink...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |