Er kunnen toch meer kind in per keer?quote:Op zondag 14 november 2010 16:45 schreef Franneh het volgende:
[..]
De doos van zijn ex vriendin was aardig gevuld in ieder geval aangezien kind.
Ja dat is waarquote:Op zondag 14 november 2010 16:48 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Er kunnen toch meer kind in per keer?
Kaasballetjes? Voor in de frituurquote:Op zondag 14 november 2010 16:54 schreef Franneh het volgende:
He Pheno wat heb je op de toastjes vanavond?
In mijn partymix zitten dit keer ook kaasballetjes.
Hopelijk zijn de cameramannen ook een beetje rustig vanavond.. dan zien we tenminste iets van de dans.
Ben benieuwd wat ze nu weer met de groepschoreo doen. Wil die Kat DeLuna zo snel mogelijk weer vergeten.
gerookte zalm met wat bieslook-smeerkaas.quote:Op zondag 14 november 2010 16:54 schreef Franneh het volgende:
He Pheno wat heb je op de toastjes vanavond?
Je hebt toch ook kaassoufflé en kaasrolletjes. Alleen dan in balvorm.quote:Op zondag 14 november 2010 17:17 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Kaasballetjes? Voor in de frituurapart, denk ik
Doe je goed.quote:Op zondag 14 november 2010 17:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
gerookte zalm met wat bieslook-smeerkaas.
Ja dat is waarquote:Op zondag 14 november 2010 17:24 schreef Franneh het volgende:
[..]
Je hebt toch ook kaassoufflé en kaasrolletjes. Alleen dan in balvorm.![]()
[..]
Doe je goed.
quote:Op zondag 14 november 2010 17:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Haii dr is al volop voorpret hierzo!
Dat hopen we, ik moet het nog makenquote:
marcaroniquote:Op zondag 14 november 2010 18:42 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Patat met zelfgebouwd broodje hamburgerJij?
Ik heb zelfgemaakte tomatensoep en zelfgemaakte aardappelkoeken met salade..quote:
Zelfgemaakte quiche.quote:
Als het maar voor 8 uur klaar is!quote:Op zondag 14 november 2010 17:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hopen we, ik moet het nog maken
Wat kan ik me voorstellen bij de zelfgemaakte aardappelkoekenquote:Op zondag 14 november 2010 18:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik heb zelfgemaakte tomatensoep en zelfgemaakte aardappelkoeken met salade..
quote:Op zondag 14 november 2010 18:47 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Wat kan ik me voorstellen bij de zelfgemaakte aardappelkoeken?
Klinkt goedquote:Op zondag 14 november 2010 18:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
geraspte aardappel mengen met geklopt ei, peterselie, knoflook en sambal en daar koeken van bakken. Lekker!
Je ligt nog/al in je nest?quote:Op zondag 14 november 2010 18:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh het feestje is al begonnenwie trapt me mn bed uit?
![]()
Ik ook niet zo, heb er een heel klein beetje in gedaan. Eigenlijk moesten er rode pepertjes in, maar die had ik niet..quote:Op zondag 14 november 2010 18:50 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Klinkt goedBehalve de sambal dan, daar ben ik nooit zo van
Je ligt nog in je bed?!?!?!?!quote:Op zondag 14 november 2010 18:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh het feestje is al begonnenwie trapt me mn bed uit?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |