lui kreng, kom je nest uitquote:Op zondag 14 november 2010 18:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh het feestje is al begonnenwie trapt me mn bed uit?
![]()
Da's erg lief van je, maar ik heb ooit een keer in m'n leven whiskey geproefd en dacht dat ik een liter salpeterzuur innam. Een lekker kopje thee is ook goed.quote:Op zondag 14 november 2010 19:38 schreef IbeBen het volgende:
Overigens heb ik weinig lekkers te eten in huis, maar ik kan de liefhebber wel een goed glas whisky voorzetten
Dan heb je vast een hele slechte gedronkenquote:Op zondag 14 november 2010 19:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's erg lief van je, maar ik heb ooit een keer in m'n leven whiskey geproefd en dacht dat ik een liter salpeterzuur innam. Een lekker kopje thee is ook goed.
Laten jullie me nu al die flessen zelf leegdrinkenquote:Op zondag 14 november 2010 19:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Voor mij ook liever een kopje thee, Whiskey maak je mij ook niet blij mee helaas.. (maar des te meer voor jezelf)
Het was bij de Whisky distillery van Aberfeldy. Dus lijkt me wel redelijke whisky te zijn, echte schotse. Maar, wat weet ik ervan.quote:Op zondag 14 november 2010 19:44 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Dan heb je vast een hele slechte gedronkenSowieso is het zonder extra-e
Maar een kopje thee mag ook
Welke smaak wil je?
quote:Op zondag 14 november 2010 19:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was juli 2007. Ik voel 'm nog branden. Ik denk dat ik nu weet hoe beits smaakt.
Robinson is weer heerlijk genieten van de valse spelletjesquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 19:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was bij de Whisky distillery van Aberfeldy. Dus lijkt me wel redelijke whisky te zijn, echte schotse. Maar, wat weet ik ervan.Na de rondleiding mochten we wat proberen. Ik verzocht om de minst sterke, want ik drink eigenlijk nooit, laat staan whisky. Zegt die aardige whiskyman "Dan moet je deze proberen, die is het minst sterk". Ik neem een bescheiden slokje. Het was juli 2007. Ik voel 'm nog branden. Ik denk dat ik nu weet hoe beits smaakt.
Doe maar een groen theetje.
Of was dat een spoiler? Nee toch he? Au is au.quote:#SYTYCD3 Lise is vanmiddag gevallen: dikke enkel in t verband met ijs...
Kijk ik niet.quote:Op zondag 14 november 2010 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Robinson is weer heerlijk genieten van de valse spelletjes
Lullig, maar ze ging niet hiphoppen met salto's toch?quote:Op zondag 14 november 2010 19:52 schreef Cee het volgende:
Van Twitter:
[..]
Of was dat een spoiler? Nee toch he? Au is au.
Hopelijk wel jaquote:Op zondag 14 november 2010 19:53 schreef -Peach het volgende:
Hoi! Ik heb chinese tomatensoep gegeten, met sneetjes ciabatta met olijfolie, zeezout en oregano uit de oven![]()
Oh en vandaag gaan Hettie en Eldrick eruit!
Geen idee.quote:Op zondag 14 november 2010 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lullig, maar ze ging niet hiphoppen met salto's toch?
te veel water in gedaan?quote:Op zondag 14 november 2010 18:57 schreef IbeBen het volgende:
Overigens is mijn pindasaus misluktTis nu eerder pindadrink...
quote:Op zondag 14 november 2010 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lullig, maar ze ging niet hiphoppen met salto's toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Ik moest ook Googlen...quote:Op zondag 14 november 2010 19:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen idee.
ik zou zo niet eens weten wie Lise ook alweer is
Nog meer?quote:Op zondag 14 november 2010 19:57 schreef Anonymousz het volgende:
we horen strax eldricks prive leven
Als je de deurbel hoort, ben ik het.quote:Op zondag 14 november 2010 19:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hettie gaat eruit, verdomme. En ik heb pudding en mandarijntjes
Dat zou ik ook doen, bij het opkomen ...quote:Op zondag 14 november 2010 19:58 schreef IbeBen het volgende:
Verloor Lise nu een beetje dr evenwicht bij die intro?
En ze heeft zo een geile panterprint broek aanquote:Op zondag 14 november 2010 19:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hettie gaat eruit, verdomme. En ik heb pudding en mandarijntjes
Ja alsof dat zo speciaal is, middelbare scholier zijnquote:Op zondag 14 november 2010 19:58 schreef Franneh het volgende:
Mooie jurk van Ann.
Godsamme ze moeten kappen met middelbare scholier Floris.
Nohhh. Waar woon jequote:Op zondag 14 november 2010 19:59 schreef IbeBen het volgende:
[..]
En ze heeft zo een geile panterprint broek aanEn ik heb warme chocolademelk met slagroom
Ja wtf he..quote:Op zondag 14 november 2010 19:59 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja alsof dat zo speciaal is, middelbare scholier zijn
Deel even uitquote:Op zondag 14 november 2010 19:59 schreef IbeBen het volgende:
[..]
En ze heeft zo een geile panterprint broek aanEn ik heb warme chocolademelk met slagroom
quote:
Ze zeggen ook iedere week hetzelfde bij iedereenquote:Op zondag 14 november 2010 19:59 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja alsof dat zo speciaal is, middelbare scholier zijn
De tekstschrijver zal aan het staken zijn.quote:Op zondag 14 november 2010 20:00 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ze zeggen ook iedere week hetzelfde bij iedereen
quote:Op zondag 14 november 2010 20:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik kreeg een kriebel in mijn buik toen Dan in beeld kwam!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat had ik toen ik 12 was en met leonardo dicaprioquote:Op zondag 14 november 2010 20:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohja die heb ik nog steeds niet gezien op t net.quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 20:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
i know i know ik lig wat achter qua ontwikkeling denk ikquote:Op zondag 14 november 2010 20:03 schreef Franneh het volgende:
[..]
dat had ik toen ik 12 was en met leonardo dicaprio
boe !!quote:Op zondag 14 november 2010 20:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ohja die heb ik nog steeds niet gezien op t net.
Ik heb hem weer gemistquote:Op zondag 14 november 2010 20:03 schreef Pheno het volgende:
Virgil spotting! Wanneer zal hij gaan streaken?
Alleen haar wenkbrauwen zijn beetje te donkerquote:Op zondag 14 november 2010 20:03 schreef -Peach het volgende:
Los haar is eigenlijk veel leuker bij An dan al die rare Elviskuifjes.
minder pittig /stoer vind ikquote:Op zondag 14 november 2010 20:03 schreef -Peach het volgende:
Los haar is eigenlijk veel leuker bij An dan al die rare Elviskuifjes.
Ik moest ook lachenquote:Op zondag 14 november 2010 20:04 schreef Cee het volgende:
Jan "Maakt deze maillot me dik?" Kooijman!
Kom er aanquote:Op zondag 14 november 2010 20:04 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Kom maar hier heen dan - mini so you think meet
quote:Op zondag 14 november 2010 20:04 schreef Cee het volgende:
Jan "Maakt deze maillot me dik?" Kooijman!
uhm jahaquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 14 november 2010 20:05 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik heb dat dansje nog niet een keer gezien
Marco lijkt op een gorilla die perongeluk een tondeuze in zn handen heeft gekregenquote:Op zondag 14 november 2010 20:05 schreef Franneh het volgende:
Haar van Jan vind ik wel oke hoor.
Beter dan dat van Marco, dat staat hem gewoon niet.
En in de auto hierheenquote:Op zondag 14 november 2010 20:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik kan echt niet multitaskenik kijk nu tv, en zit hier, en zit in een msn groep gesprek en en
quote:Op zondag 14 november 2010 20:06 schreef -Peach het volgende:
[..]
Marco lijkt op een gorilla die perongeluk een tondeuze in zn handen heeft gekregen
Nee dat wordt treinenquote:Op zondag 14 november 2010 20:06 schreef IbeBen het volgende:
[..]
En in de auto hierheenwow
Dat gaat een keertje fout he
Hij heeft meer haar dan ik...quote:Op zondag 14 november 2010 20:06 schreef -Peach het volgende:
[..]
Marco lijkt op een gorilla die perongeluk een tondeuze in zn handen heeft gekregen
quote:Op zondag 14 november 2010 20:06 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik heb hem gelezen schatquote:Op zondag 14 november 2010 20:06 schreef Franneh het volgende:
He ibetje ik had je nog een pm gestuurd hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |