gelukszoogdieren!quote:
Verslavend zeker wel he?quote:Op zondag 7 november 2010 22:25 schreef Bos81 het volgende:
Dacht ik eerst ook, maar als je eenmaal met de simpele bent begonnen, ga je de moeilijke ook snappen
ik ookquote:Op zondag 7 november 2010 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, kan ik me wel voorstellen. al ben ik zelf hetero
ik ben de grote graafbeerquote:
vandaar dat die er niet meer zat toen Marijke er laatst wasquote:
ja toen was ik al thuis, was mij te koudquote:Op zondag 7 november 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vandaar dat die er niet meer zat toen Marijke er laatst was
Okee sorry dat ik even dahct dat je homowasquote:
truste en werksequote:Op zondag 7 november 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen eerste werkdagWelterusten lieve mensen
Trustequote:Op zondag 7 november 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
hoezo sorry? al was ik dat dan maakt dat toch niet uit?quote:Op zondag 7 november 2010 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee sorry dat ik even dahct dat je homowas
Leuke site ook, ze hebben ook dit:quote:
Slaap lekker lieverdjequote:Op zondag 7 november 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
door verdriet pil vergeten, cyclus in de war, kan gebeuren?quote:Op zondag 7 november 2010 22:33 schreef PeZu het volgende:
even iets waar ik totaal niet bij kan, een stel verliest een kind van 16 en binnen 1,5 jaar staat er al een nieuw kind op het punt geboren te worden. Hoe kun je dat doen (niet dat ik bedoel dat het niet mag maar gevoelsmatig)
Ja tijd dringt dan toch en als je je familienaam in stand wilt houden, kan ik me er wel iets bij voorstellen..quote:Op zondag 7 november 2010 22:33 schreef PeZu het volgende:
even iets waar ik totaal niet bij kan, een stel verliest een kind van 16 en binnen 1,5 jaar staat er al een nieuw kind op het punt geboren te worden. Hoe kun je dat doen (niet dat ik bedoel dat het niet mag maar gevoelsmatig)
geplandquote:Op zondag 7 november 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
door verdriet pil vergeten, cyclus in de war, kan gebeuren?
of was het gepland?
tijd dringt? familienaam in stand houden? wie zegt dat dat meespeelt?quote:Op zondag 7 november 2010 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja tijd dringt dan toch en als je je familienaam in stand wilt houden, kan ik me er wel iets bij voorstellen..
om eerlijk te zijn. Maar ja door mijn autisme ben ik ook vrij rationeel ingesteld.
OKee, dat weet ik niet. Ken de familie natuurlijk niet. Maar om eerlijk te zijn kan ik me best voorstellen dat je gewoon weer kinderen wilt ook al heb je een groot verlies geleden..quote:Op zondag 7 november 2010 22:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
tijd dringt? familienaam in stand houden? wie zegt dat dat meespeelt?
dan dat wat Bos zegt en daarnaast nog lijkt het me niet een kwestie van het overleden kind vervangen, maar behoefte hebben aan een kind.quote:
je leven kan ineens zo enorm stil zijn zonder kind lijkt me, ik kan het begrijpen...quote:
Ach, mijn ex-schoonzus poepte er bijna op de dag exact een nieuw kind uit na het verlies van een ander kind. En daar had ze het moeilijk meequote:Op zondag 7 november 2010 22:33 schreef PeZu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |