Ik net pas voor het eerst, nou, het is een aanrader hoorquote:Op zondag 7 november 2010 21:31 schreef pgrferrari het volgende:
Nog nooit op.
Maar ik ga![]()
Mijn moeder nog ff gezelschap houden.
Ja, blijkbaar, maar ja ik maak graag logische puzzels (sudoku's enzo) dus mijn hersenen zijn er wel wat getrainder in, Hoewel dit eigenlijk niks met cijfermatig inzicht heeft te maken.quote:Op zondag 7 november 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zie, niet voor iedereen even vanzelfsprekend
Is dat mijn nachtzoentje?quote:Op zondag 7 november 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik net pas voor het eerst, nou, het is een aanrader hoor![]()
En daaaaaaaag![]()
Logiquiz ftwquote:Op zondag 7 november 2010 21:33 schreef Bos81 het volgende:
Ja, blijkbaar, maar ja ik maak graag logische puzzels (sudoku's enzo) dus mijn hersenen zijn er wel wat getrainder in, Hoewel dit eigenlijk niks met cijfermatig inzicht heeft te maken.
zuster, al wat opgeknapt?quote:
Om 21:35 doe ik nog niet aan nachtzoentjesquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Om 21:35 doe ik nog niet aan nachtzoentjes
Wel al wat meer jaquote:
Pff, met al die snelle topics mis ik dus gewoon wat er aan de hand isquote:Op zondag 7 november 2010 21:35 schreef Enfermera het volgende:
Wel al wat meer jaDagje in bed heeft me zeker goed gedaan. Heb net nog wat gestreken en ook wat gekookt, en dat ging aardig
quote:
beterquote:Op zondag 7 november 2010 21:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wel al wat meer jaDagje in bed heeft me zeker goed gedaan. Heb net nog wat gestreken en ook wat gekookt, en dat ging aardig
Ja, dat siert je ook!quote:Op zondag 7 november 2010 21:36 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn ma gezelschap houden, ook wel zo sociaal.![]()
Dan geef ik jou maar een nachtzoentje
Die puzzels met die diagrammen met aanwijzingen enzo?quote:
Ja, die!quote:Op zondag 7 november 2010 21:37 schreef Bos81 het volgende:
Die puzzels met die diagrammen met aanwijzingen enzo?
Ja daar heb ik een abo op
jacob sliep in de kamer met het groene bedquote:Op zondag 7 november 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die!
Oh man, die zijn echt geweldig![]()
Zeker, daar ben ik al zeker een jaar of 15 dol opquote:Op zondag 7 november 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die!
Oh man, die zijn echt geweldig![]()
Maar niet met Mariequote:Op zondag 7 november 2010 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
jacob sliep in de kamer met het groene bed
en toenquote:Op zondag 7 november 2010 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
jacob sliep in de kamer met het groene bed
marie ging met blauw skis de piste afquote:
dat weet ik niet want ik was er niet bijquote:
Dus als ik het goed begrijp is slaapt marie op de eerste kamer, met het blauwe bed, nu nog met wiequote:Op zondag 7 november 2010 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
marie ging met blauw skis de piste af
marie slaapt op de eerste kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |