Die is om op te zitten hoorquote:Op zondag 7 november 2010 21:00 schreef Trevland het volgende:
Weet je dat wel zeker als je in haar chaise longue gaat zitten
quote:Op zondag 7 november 2010 21:01 schreef Trevland het volgende:
Dat weet ik maar pgr wil er in gaan zitten
Oh dat zien we dan wel weerquote:Op zondag 7 november 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dan zal jij het ook beamen
Ja, dat zie je dan inderdaadquote:
JA!quote:
Dat weet ik nu net inderdaadquote:
Ja, Marijke is niet snel jaloers op mij en suikertaartje.quote:Op zondag 7 november 2010 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker als je in haar chaise longue gaat zitten
Nee, nooit gehad, maar klinkt goed iig.quote:
Leek me het meest logische..quote:
Ik ben heul niet dik, kijk in mijn fobo!quote:Op zondag 7 november 2010 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik maar pgr wil er in gaan zitten
ja daar hoef je geen hogere vlakunde voor te hebben gestudeerdquote:Op zondag 7 november 2010 21:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, nooit gehad, maar klinkt goed iig.
[..]
Leek me het meest logische..
Dat zeg ik ook niet, maar om er in te gaan zitten moet je hem wel eerst kapot makenquote:Op zondag 7 november 2010 21:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben heul niet dik, kijk in mijn fobo!
Dat weet jij niet, misschien zit er wel een geheim luikje inquote:Op zondag 7 november 2010 21:06 schreef Trevland het volgende:
Dat zeg ik ook niet, maar om er in te gaan zitten moet je hem wel eerst kapot maken
Dat zou kunnen maar eerder was Marijke er niet blij mee dat hij er in wou gaan zittenquote:Op zondag 7 november 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat weet jij niet, misschien zit er wel een geheim luikje in
Dan heeft ze misschien dat luikje zelf ook nog niet ontdekt he.quote:Op zondag 7 november 2010 21:07 schreef Trevland het volgende:
Dat zou kunnen maar eerder was Marijke er niet blij mee dat hij er in wou gaan zitten
Dan ben jij al goed op onderzoek uit geweestquote:Op zondag 7 november 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan heeft ze misschien dat luikje zelf ook nog niet ontdekt he.
Welk gedeelte van 'misschien' begreep jij niet?quote:Op zondag 7 november 2010 21:09 schreef Trevland het volgende:
Dan ben jij al goed op onderzoek uit geweest
Bij welke van de 2 keer dat je het woord gebruiktequote:Op zondag 7 november 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welk gedeelte van 'misschien' begreep jij niet?
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 7 november 2010 21:13 schreef Trevland het volgende:
Bij welke van de 2 keer dat je het woord gebruikte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |