quote:
Is dat net zoiets als ehm, hoe heette het ook alweer... ehm... meloendingesdingie ofzoiets? dat wat je in Utrecht bij had?quote:Op zondag 7 november 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snoetje![]()
Thijs heeft watermeloenshampoo
quote:Op zondag 7 november 2010 22:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
molle als in van die schattige diertjes die tunnels graven en soms op avontuur gaan omdat er iemand op hun hoofdje heeft gepoept
trusten pandaquote:Op zondag 7 november 2010 22:00 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga slapen weekend is weer voorbijMorgen weer vroeg op
Mijquote:
jij ook truste trevquote:
http://www.smart.be/en/products/puzzles-games/smartgamesquote:Op zondag 7 november 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet dat eens even googelen
Hij is niet doodquote:
tunnels gravenquote:Op zondag 7 november 2010 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik ben niet blind en graaf ook geen tunnels
maar bel wel eens op m'n hoofd gepoept, maar weet ook wie dat gedaan heeft
Meeuw
Ja, maar dan niet desinfecterend handspul, maar shampooquote:Op zondag 7 november 2010 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als ehm, hoe heette het ook alweer... ehm... meloendingesdingie ofzoiets? dat wat je in Utrecht bij had?
Mijne ook nietquote:Op zondag 7 november 2010 22:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trusten panda![]()
en mijn weekend is nog niet voorbij
oeiquote:Op zondag 7 november 2010 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://www.smart.be/en/products/puzzles-games/smartgames
Nee, dan zou ik 'rust zacht' zeggen hequote:Op zondag 7 november 2010 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hij is niet dood
Maar welterusten voor de mensen die slapen gaan
ik ben verliefd op hemquote:
nog een slaperquote:Op zondag 7 november 2010 22:23 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga lekker in mn bed liggenTrusten!
Jij bent zeker ontsnapt uit de gevangenis?quote:
Dacht ik eerst ook, maar als je eenmaal met de simpele bent begonnen, ga je de moeilijke ook snappenquote:
Oh okee, dan is het goedquote:Op zondag 7 november 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik 'rust zacht' zeggen he
neeeeeeee uit de dierentuin natuurlijkquote:Op zondag 7 november 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent zeker ontsnapt uit de gevangenis?
Slaap lekker en snel beter worden hoorquote:Op zondag 7 november 2010 22:23 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga lekker in mn bed liggenTrusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |