OMG we're going to die!quote:Op zondag 7 november 2010 20:45 schreef Pino112 het volgende:
SamFirmware
A BIG note to all Samsung Galaxy S users! DO NO ROOT YOUR GALAXY S! Making news message now.
7 minutes ago retweeted by me from web
Ondertussen 32 minutes ago en nog geen nieuwsbericht.quote:Op zondag 7 november 2010 20:45 schreef Pino112 het volgende:
SamFirmware
A BIG note to all Samsung Galaxy S users! DO NO ROOT YOUR GALAXY S! Making news message now.
7 minutes ago retweeted by me from web
http://www.samfirmware.co(...)samsung-electronics-quote:Op zondag 7 november 2010 21:10 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ondertussen 32 minutes ago en nog geen nieuwsbericht.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=810682quote:Op zondag 7 november 2010 21:42 schreef exile79 het volgende:
Ondertussen ben ik nog niks verder (zelfs erger geworden haha) met m'n reboot. De toetsencombinatie met volume knop werkt niet, hoe kan ik nu rebooten om voodoo te installeren?
scheelt dat nu veel?quote:Op zondag 7 november 2010 20:43 schreef swollywood het volgende:
Ik heb mijn Galaxy S geroot met SuperOneClick en daarna de One Click Lag Fix gedaan.
die is er nog steeds je moet even kijken in de widget lijst naar program monitorquote:Op maandag 8 november 2010 09:39 schreef yupyup het volgende:
Na de upgrade naar 2.2 is de widget verdwenen waarmee je kon kijken welke apps er open staan en deze dan eventueel afsluiten.
Iemand een idee hoe ik deze weer kan terug krijgen?
Komt omdat je geen 2e recovery hebt waarschijnlijk.quote:Op maandag 8 november 2010 10:46 schreef FUFR het volgende:
installeren van voodoo lagfix lukt niet, update.zip kan niet geverifieerd worden.
dan de moeilijke manier (via pc) maar proberen of naar Sam luisteren en aan mn garantie denken..?
terug krijgt? ik heb nog niets aan mijn G. veranderd?quote:Op maandag 8 november 2010 11:53 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Komt omdat je geen 2e recovery hebt waarschijnlijk.
Op XDA is genoeg te vinden hoe je deze terug krijgt, door een andere kernel te flashen.
Volgens mij zat 2e recovery er standaard bij 2.1. Bij 2.1-1 niet meer, en 2.2 ook niet.quote:Op maandag 8 november 2010 12:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
terug krijgt? ik heb nog niets aan mijn G. veranderd?
Same here. Ik heb de strijd gestaakt. Rooten lukt niet en reboot ook niet. Geklooi.quote:Op maandag 8 november 2010 12:41 schreef FUFR het volgende:
wat een gekut zeg om van je lag af te komen
hi, dramaqueen 1 hierquote:Op maandag 8 november 2010 14:49 schreef Kandijfijn het volgende:
Jullie zijn dramaqueens, ik had de mijn geroot in 5 minuut en lagfix in 5 minuten ofzo. Voor Root heb je gewoon 1 click root en/of soortgelijke programma's. Voor voodoo lagfix geluid omhoog, home button en powerbutton tegelijk even vasthouden en de update.zip toepassen (deze heb je eerder op je SD kaart gezet). Wanneer deze 3 button combinatie niet werkt heb je duidelijke instructies op XDA-developers.
Als je 3 button combinatie niet werkt dan moet je dit absoluut NIET doen. Anders valt het wel mee allemaal. Let er alleen op dat je de bestanden op de juiste plek zet (dat deed ik 1 keer fout).quote:Op maandag 8 november 2010 14:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
hi, dramaqueen 1 hier
ik ga zo meteen de odin? methode proberen. als dat niet lukt, sue ik je helemaal te pletter
ik 2 keerquote:Op maandag 8 november 2010 14:53 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Als je 3 button combinatie niet werkt dan moet je dit absoluut NIET doen. Anders valt het wel mee allemaal. Let er alleen op dat je de bestanden op de juiste plek zet (dat deed ik 1 keer fout).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |