Stond Smithereens vorig jaar niet nog op 1, of toen ook al niet meer?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:08 schreef Berkery het volgende:
01. Cult - She sells sanctuary
02. Smithereens - Top of the pops
Vorig jaar heb ik geloof ik niks ingestuurd, maar in 2008 nog wel op 1 ja. Maar er is op zich weinig veranderdquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:48 schreef ranja het volgende:
Stond Smithereens vorig jaar niet nog op 1, of toen ook al niet meer?
the mercy seat is al drie maal genoemd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:58 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nog geen dubbele Nick Cave gezieniedereen weer een ander favoriet nummer
Vice versa ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:10 schreef cafca het volgende:
Mooie lijst, Berkery, staan een hoop van mijn "gesneuvelden" tussen
Na I Will Be There When You Die dan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Gewoon het beste MMJ-nummer. Niks raars aan.
Kijk dat is dan wel weer een goedequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Na I Will Be There When You Die dan.
2 jaar terug was het de #1, vorig jaar stond het #10 ofzoquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:50 schreef Arn0 het volgende:
Verdorie, wat wordt There is a light that never goes out veel genomineerd zeg. Of kijk ik verkeerd? Dat is een nummer waarvan ik echt niet snap waarom het zo populair is, sorry
Enne, hier Fela, de nummertjes die ik interessant vond bij jouquote:Op maandag 15 november 2010 22:56 schreef Felagund het volgende:
Ik vind hem nu ook goed (voor dit moment).
3. Queen - The March of the Black Queen
4. Andrew Bird - Masterfade
5. Curtis Mayfield - Pusherman
13. Jeff Buckley - Forget Her
17. Wilco - Shes a Jar
20. The Beatles - For no one
28. M. Ward - Chinese Translation
30. Marike Jager - Bucket Full Of Ice
62. The Specials - Concrete Jungle
71. Radiohead - House of Cards
74. My Morning Jacket - It Beats for You
77. Klein Orkest - Over de Muur
78. Led Zeppelin - Communication Breakdown
80. Spinvis - Wespen op de appeltaart
82. The Killers - All These Things That Ive done
83. Oasis - The Importance of Being Idle
99. Mumford & Sons - Dustbowl Dance
1 je kijkt verkeerdquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:50 schreef Arn0 het volgende:
Verdorie, wat wordt There is a light that never goes out veel genomineerd zeg. Of kijk ik verkeerd? Dat is een nummer waarvan ik echt niet snap waarom het zo populair is, sorry
Leg ons eens uit wat er nou zo goed aan is dan, er is vast een reden voor.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:32 schreef Aschkael het volgende:
[..]
1 je kijkt verkeerd
2 je hebt stront in je oren
Anders reageer je even normaal zegquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:32 schreef Aschkael het volgende:
[..]
1 je kijkt verkeerd
2 je hebt stront in je oren
quote:
50 million Smiths fans can't be wrongquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:50 schreef Arn0 het volgende:
Ja. Het is wel echt een ultiem liefdesnummer voor mensen die niet helemaal in hun hum zijn. Oh, die herinneringen enzo.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Leg ons eens uit wat er nou zo goed aan is dan, er is vast een reden voor.
Wat een ongelooflijk nummer is dit. Echt een parel, die ook dit jaar in mijn lijst op plaats 2 zal blijven staan. Overigens heb ik dit nummer ontdekt via de Fok Top 100 uit 2008 (of 2007).quote:Op woensdag 17 november 2010 01:06 schreef Rosarium het volgende:
12. Something Corporate - Konstantine
3 ...en lange tenenquote:Op woensdag 17 november 2010 00:16 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Anders reageer je even normaal zeg
En het wordt geciteerd in diverse boeken.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:06 schreef Berkery het volgende:
[..]
50 million Smiths fans can't be wrong![]()
Ik denk dat het wat morbide refrein er iets mee te maken heeft, die doet het goed bij al die depri fans.
Ja ik heb deze parel van Something Corporate ook ontdekt via de fok top100. En He's simple, he's dumb, he's the pilot van Grandaddy ook. En nog veel meer prachtige nummers. Voor deze top100 verruil ik dan ook eens per jaar mijn status van lurker voor die van actieve gebruiker. Ik wordt zelf namelijk erg blij als ik een nieuw pareltje ontdek. Dus wellicht dat anderen in mijn lijst ook een nieuwe parel vinden.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:43 schreef CoJackso het volgende:
Wat een ongelooflijk nummer is dit. Echt een parel, die ook dit jaar in mijn lijst op plaats 2 zal blijven staan. Overigens heb ik dit nummer ontdekt via de Fok Top 100 uit 2008 (of 2007).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |