Volgens mij wordt jouw lijst echt een feest van herkenning inderdaadquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:36 schreef methodmich het volgende:
Leuke lijsten van cafca en Norrage. Qua artiesten gaan we best wel het nodige dubbelen zie ik al, qua nummers is dat nog maar flink de vraag.
Hail to the Thief is overduidelijk mijn favoriete album van Radiohead! En ik heb inderdaad best wat vrije tijd, maar aan de andere kant heb ik ook het hele jaar mijn lijstje redelijk goed bijgehouden..Dus het duurde maar een uurtje of 2 en ik had deze lijst samengesteld (het duurde uiteindelijk alleen nog wat langer omdat ik een lijst met 1 nummer per artiest en eentje met meerdere nummers per artiest had opgesteldquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:51 schreef peaceman het volgende:
Leuke lijsten al... Norrage opvallende keuzes van Radiohead viel mij op...
Maar wat snel die lijsten zeg.... Hebben jullie echt zoveel vrije tijd???
Och....niet al teveel tijd aan besteden....ik was in 2 uurtjes klaar. Ben vast wel wat vergeten, maar goed.....ben toch tevreden over de lijstquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:51 schreef peaceman het volgende:
Leuke lijsten al... Norrage opvallende keuzes van Radiohead viel mij op...
Maar wat snel die lijsten zeg.... Hebben jullie echt zoveel vrije tijd???
Tja ik kan er ook niks aan doen dat de rest niet zo'n goede smaak heeft als ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:55 schreef ranja het volgende:
Zo, 7 lijsten, 610 nummers. Maar wat nog maar weinig dubbele... er mogen van mij best wat meer bekende nummers genoemd worden
En omdat we allemaal weten dat de beste muziek na 2000 is gemaakt, natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:44 schreef pfaf het volgende: Verder veel recent spul, want die liggen toch het verst (als in vers, niet ver dus) in het geheugen.
Mooie lijst, maar is deze niet van (begin) 2010?quote:
Nog een keer!!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:44 schreef pfaf het volgende:
056 . Moondog Jr. -- Jintro & The Great Luna
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:50 schreef Beregd het volgende:
[..]
En omdat we allemaal weten dat de beste muziek na 2000 is gemaakt, natuurlijk.
Het album wel, het godsgruwelijkwonderschone Acts of Man is in 2009 op 12" uitgebracht.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mooie lijst, maar is deze niet van (begin) 2010?
De single is van December 2009quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:51 schreef Felagund het volgende:
Mooie lijst, maar is deze niet van (begin) 2010?
Maakt voor mij het alleen maar moeilijker kiezen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het album wel, het godsgruwelijkwonderschone Acts of Man is in 2009 op 12" uitgebracht.Gelukkig maar.
Of Banditsquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maakt voor mij het alleen maar moeilijker kiezen.Ik was er net bijna over uit om Roscoe in mijn lijstje te stoppen en niet Head Home.
Ha, nou ja, misschien kijk ik teveel naar mezelf, maar bij mij staat vaak een van de bekendere nummers van een band in de lijst, erg weinig albumtracks. Als dan de band niet bekend is is het nummer nog onbekendquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:49 schreef Beregd het volgende:
heel veel 00's maar speciaal voor ranja toch wat klassiekers
Haha bijna precies dezelfde plaats als bij mij (#20) Geniale lijst verder Beregd...Ook jij bent er een die veel werk heeft van artiesten waar ik fan van ben maar de nummers niet van kenquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 22:22 schreef Aschkael het volgende:
01 the smiths - there is a light that never goes out
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:49 schreef Beregd het volgende:
52) radiohead - idioteque
65) radiohead - idiotheque
Dit gaat niet goedquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:03 schreef ThaSandman het volgende:
47 - Pearl Jam - Betterman
77 - Pearl Jam - Betterman
Ok, Aphex Twin wordt denk ik de volgende stap in mijn zoektocht naar sferische muziek!quote:
Leuk lijstje. Leuke #1....Supertramp heeft het bij mij niet volgehouden op de eerste plekquote:
heb de tweede vervangen door last nite van the strokesquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:18 schreef ranja het volgende:
[..]
2 verschillende nummers of toch dezelfde?
one life away kan ik gewoon meezingen, een van zijn meer poppy songs, die zijn het leukst.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haha bijna precies dezelfde plaats als bij mij (#20) Geniale lijst verder Beregd...Ook jij bent er een die veel werk heeft van artiesten waar ik fan van ben maar de nummers niet van kenWhiskeytown maar vooral dat M.Ward nummer...Ik heb ALLES van hem, maar dat nummer zegt me niks? (ok, ik zoek het nu op, en het is van Transistor Radio..maar het nummer is me nooit opgevallen, eens opnieuw luisteren
)
En leuk dat je Michael Jackson zo hoog hebt staan
Hmm ik zweer dat ik bij jou MJ zag staan haha, nou, Tha Sandman bij dezequote:Op woensdag 10 november 2010 07:08 schreef Beregd het volgende:
[..]
one life away kan ik gewoon meezingen, een van zijn meer poppy songs, die zijn het leukst.
En ik kan mis zijn, maar MJ staat toch gewoon niet in mijn lijst?
Die heet Vincentquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:03 schreef ThaSandman het volgende:
29 - Don Mc Lean - Starry Starry Night
Ik denk eerlijk gezegd dat Aphex wennen zal worden voor je. Als je het niet kan waarderen, zeg dat dan niet tegen mequote:Op woensdag 10 november 2010 06:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ok, Aphex Twin wordt denk ik de volgende stap in mijn zoektocht naar sferische muziek!Verder leuk, veelzijdig en ook veel onbekend gedoe in je lijst. Ik ga er eens wat van youtuben
[..]
Mooie lijst, goeie #1. Mijn favoriet van Selected Ambient Works. En een prettige dosis hiphop, eindelijkquote:
Thnxquote:Op woensdag 10 november 2010 11:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mooie lijst, goeie #1. Mijn favoriet van Selected Ambient Works. En een prettige dosis hiphop, eindelijk
Ik heb voor Little Lion Man en Winter Winds gekozen omdat dit de enige singles zijn van het album die in 2009 zijn uitgebracht. Ik zie dat veel mensen de regels een stuk losser interpreteren. Anders was Dustbowl Dance zeker in mijn top 20 terechtgekomen.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:51 schreef CoJackso het volgende:
Het is nog moeilijk om een favoriet aan te wijzen. Al die, voor mij, onbekende nummers van bekende artiesten. Goed dat Mumford & Sons al een aantal keer genoemd is, maar precies met de mindere nummers (Thistle & Weeds, Winter Winds) en geen Dustbowl Dance of Sigh no More.
Het album komt uit 2009, dus in principe mag je alle nummers van die cd noemen. Het gaat niet om singles, maar om liedjes.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:35 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Ik heb voor Little Lion Man en Winter Winds gekozen omdat dit de enige singles zijn van het album die in 2009 zijn uitgebracht. Ik zie dat veel mensen de regels een stuk losser interpreteren. Anders was Dustbowl Dance zeker in mijn top 20 terechtgekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |