Februari 2012 pasquote:
13,25.. geen wereldbedrag.. maar of je dan uiteindelijk 30 pm betaalt voor je iPhone, of toch in weze 43,25.. vind ik dan..quote:
Ik snap echt niet dat mensen zich zo druk maken om die datalimiet. Dat kost echt niet zoveel data hoor.quote:Op zondag 7 november 2010 19:18 schreef borisz het volgende:
Situatie: Ik surf 2u per dag en dan heb ik het vooral over nieuwssites/fok/mail geen YT ofzo.
Hoeveel data gebruik je dan per maand? Heb namelijk geen idee hoe snel je door die gb heen bent.
Max. 100MB.quote:Op zondag 7 november 2010 19:18 schreef borisz het volgende:
Situatie: Ik surf 2u per dag en dan heb ik het vooral over nieuwssites/fok/mail geen YT ofzo.
Hoeveel data gebruik je dan per maand? Heb namelijk geen idee hoe snel je door die gb heen bent.
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef Moos. het volgende:
Weet iemand nog een app die vergelijk baar is met whatsapp, maar alleen over IM/MSN werkt in plaats van je 06 nummer?
Het liefst net zo simpel als WhatsApp
PingChat?quote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef Moos. het volgende:
Weet iemand nog een app die vergelijk baar is met whatsapp, maar alleen over IM/MSN werkt in plaats van je 06 nummer?
Het liefst net zo simpel als WhatsApp
Ik heb werkelijk geen idee hoe ik dat in moet schatten. Vandaar mijn vraag.quote:Op zondag 7 november 2010 20:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen zich zo druk maken om die datalimiet. Dat kost echt niet zoveel data hoor.
En als je thuis / ergens anders wifi hebt helemaal niet, want dan schakelt ie automatisch over op wifi.
quote:Op maandag 8 november 2010 14:38 schreef Banzaiaap het volgende:
Had iemand deze al gezien, weet niet of het nog kan.. iPhone 4 voor 49 eu.
Thanks T for Telecom.
http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/13220
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |