P. A. Lumile
Anyway, als Adam wel testikels had dan is dat vreemd omdat er immers nog geen vrouw was er nog niets voort te planten viel. Als-ie ze niet had, hoe ging dat dan toen God Eva maakte? Gaf-ie Adam toen on the fly ff een paar ballen? Klopt toch iets niet, lijkt me...
hehe.. fnie dan ?!
quote:
Op 31 juli 2000 20:37 schreef laffer het volgende:
WAT EEN KLOTE VRAAG!!
Nee man, een vraag met ballen!
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 31-07-2000 21:47]
Sukkels
Sukkels
[/quote]snikkels!!! ooh,testsnikkels
Adam was walking around the garden of Eden feeling very lonely, so God asked him, "What is wrong with you?" Adam said he didn't have anyone to talk to. God said that He was going to make Adam a companion and that it would be a woman.
He said, "This person will gather food for you, cook for you, and when you discover clothing she'll wash it for you. She will always agree with every decision you make, she will bear your children and never ask you to get up in the middle of the night to take care of them.
She will not nag you and will always be the first to admit she was wrong when you've had a disagreement. She will never have a headache and will freely give you love and passion whenever you need it".
Adam asked God, "What will a woman like this cost?" God replied, "An arm and a leg."
Then Adam asked, "What can I get for a rib?"
The rest is history....
quote:Daar geloof ik sowieso niet in, de vraag is dan ook bedoeld voor degenen die er wèl in geloven.
Op 16 november 2000 15:54 schreef Techno het volgende:
Bewijs eerst maar eens dat die Adam (ja, die van Eva) bestond...
quote:I know. De vraag is dan ook bedoeld voor degenen die er wèl in geloven
Op 16 november 2000 15:58 schreef Arcee het volgende:
Daar geloof ik sowieso niet in, de vraag is dan ook bedoeld voor degenen die er wèl in geloven.
quote:In dat geval is jouw vraag off-topic.
Op 16 november 2000 16:00 schreef Techno het volgende:
I know. De vraag is dan ook bedoeld voor degenen die er wèl in geloven
quote:Nee. Omdat hij simpelweg de enige mens op aarde was.
Op 31 juli 2000 10:36 schreef Arcee het volgende:Met andere woorden: kon Adam zich voortplanten voordat Eva er was?
Wat moest hij dan eigenlijk Rukken
quote:En toen God Eva maakte, gaf-ie Adam toen ook ff snel een paar ballen dan?
Op 16 november 2000 23:13 schreef Guus Muisarm het volgende:
Nee. Omdat hij simpelweg de enige mens op aarde was.Wat moest hij dan eigenlijk
Rukken
quote:At a ancient digging site near Jerusalem recently the missing text from the bible has been found.
Op 08 augustus 2000 17:17 schreef Juan Zueco het volgende:
At a ancient digging site near Jerusalem recently the missing text from Genesis has been found.
It sounded like this:
Adam was walking around the garden of Eden feeling very lonely, so God asked him, "What is wrong with you?" Adam said he didn't have anyone to talk to. God said that He was going to make Adam a companion and that it would be a woman.
He said, "This person will gather food for you, cook for you, and when you discover clothing she'll wash it for you. She will always agree with every decision you make, she will bear your children and never ask you to get up in the middle of the night to take care of them.
She will not nag you and will always be the first to admit she was wrong when you've had a disagreement. She will never have a headache and will freely give you love and passion whenever you need it".Adam asked God, "What will a woman like this cost?" God replied, "An arm and a leg."
Then Adam asked, "What can I get for a rib?"The rest is history....
zo
probleem opgelost
het was gewoon een flutromannetje
[Dit bericht is gewijzigd door paladin op 17-11-2000 01:17]
quote:Dat weet ik niet , maar als je alleen bent kun je je niet voortplanten. Vandaar dat ik dat schreef.
Op 16 november 2000 23:23 schreef Arcee het volgende:En toen God Eva maakte, gaf-ie Adam toen ook ff snel een paar ballen dan?
Wat mij zo verwonderd is dat ze met zijn 2-en zijn op de wereld en elkaar toch nog ontmoeten.
Nog steeds niet eigenlijk. Iemand wel?quote:Op donderdag 16 november 2000 15:36 schreef Arcee het volgende:
* Arcee heeft nog steeds geen goed antwoord op deze intrigerende vraag
Overigens lijkt het me van niet, daar wordt geclaimed dat god de mens heeft geschapen naar zijn even beeld en was het niet zo dat god seksloos was? Wellicht zijn de engelen enkel seksloos, mijn bijbelkennis is wat roestig.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nog steeds niet eigenlijk. Iemand wel?
Dus god heeft ook ballen en een lul,wat zou hij daarmee doen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:32 schreef Kees22 het volgende:
Ach, Adam had ook een blindedarm, dus waarom geen ballen?
Overigens is de mens geschapen naar Gods evenbeeld: man en vrouw schiep Hij hen. (Gen 1:27) Dus Adam zal ballen en Lilith een baarmoeder en eierstokken gehad hebben, lijkt me.
Wat een domme vraag is dat.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:35 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Dus god heeft ook ballen en een lul,wat zou hij daarmee doen?
"adam" is geschapen naar "zijn" evenbeeld toch,dan is het zo dom nog niet.quote:
Het onderwerp gaat over de testikels van Adam, niet over de lul van God!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:35 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Dus god heeft ook ballen en een lul,wat zou hij daarmee doen?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:53 schreef Kees22 het volgende:
Het onderwerp gaat over de testikels van Adam, niet over de lul van God!
Om zo'n uitspraak nou zo letterlijk te nemen, vind ik eigenlijk wel een beetje domquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
"adam" is geschapen naar "zijn" evenbeeld toch,dan is het zo dom nog niet.
"'moet je niet letterlijk nemen boehoequote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:50 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Om zo'n uitspraak nou zo letterlijk te nemen, vind ik eigenlijk wel een beetje dom![]()
Nee, dat weet ik eerlijk gezegd nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:23 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
"'moet je niet letterlijk nemen boehoe"
cut the crap we weten beiden dondersgoed dat god niet bestaat.
check http://youtube.com/watch?v=LzqsvOtp2A4quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:10 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik eerlijk gezegd niet
persoonlijk vind ik Gen. 2:18-23 beter...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:53 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het onderwerp gaat over de testikels van Adam, niet over de lul van God!
Gen 1:27: En God schiep de mens naar zijn beeld; naar Gods beeld schiep Hij hem; man en vrouw schiep Hij hen.
God schiep de mens en daarna de vrouw....quote:18 God, de HEER, dacht: Het is niet goed dat de mens alleen is, ik zal een helper voor hem maken die bij hem past. 19 Toen vormde hij uit aarde alle in het wild levende dieren en alle vogels, en hij bracht die bij de mens om te zien welke namen de mens ze zou geven: zoals hij elk levend wezen zou noemen, zo zou het heten. 20 De mens gaf namen aan al het vee, aan alle vogels en alle wilde dieren, maar hij vond geen helper die bij hem paste. 21 Toen liet God, de HEER, de mens in een diepe slaap vallen, en terwijl de mens sliep nam hij een van zijn ribben weg; hij vulde die plaats weer met vlees. 22 Uit de rib die hij bij de mens had weggenomen, bouwde God, de HEER, een vrouw en hij bracht haar bij de mens. 23 Toen riep de mens uit:
‘Eindelijk een gelijk aan mij,
mijn eigen gebeente,
mijn eigen vlees,
een die zal heten: vrouw,
Wat moest-ie daarmee voordat er een vrouw was? Hij kon zich toch nog niet voortplanten?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:06 schreef teamlead het volgende:
waarom zou Adam geen testikels gehad hebben?
hij koos een bepaalde methode ja... maar vooralsnog is er verder niemand geweest die uit een rib een vrouw kon knutselen. Doet ie niet slechtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
God is almachtig, maar om een vrouw te maken had-ie eerst een rib van Adam nodig. Hmmm...
[..]
Waarom is wel of niet kunnen voortplanten van belang voor het hebben van testikelsquote:Wat moest-ie daarmee voordat er een vrouw was? Hij kon zich toch nog niet voortplanten?
In 1 keer alle sterren maken, maar een rib nodig hebben voor Eva en een beetje modder voor Adam.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:13 schreef teamlead het volgende:
hij koos een bepaalde methode ja... maar vooralsnog is er verder niemand geweest die uit een rib een vrouw kon knutselen. Doet ie niet slecht
Omdat ze die later wel nodig hebben. Bij Adam was er bij zijn schepping nog geen sprake van dat er later ook een vrouw zou komen, dat bedacht God zich later pas ("Het is niet goed dat de mens alleen is, ik zal een helper voor hem maken die bij hem past").quote:Waarom is wel of niet kunnen voortplanten van belang voor het hebben van testikelsAls dat een criterium is, kun je bij alle pasgeboren kinderen de ballen ook wel afhakken...
tsjonge jonge jonge....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Waarom is wel of niet kunnen voortplanten van belang voor het hebben van testikelsAls dat een criterium is, kun je bij alle pasgeboren kinderen de ballen ook wel afhakken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |