Das mooi meegenomenquote:Op maandag 8 november 2010 02:15 schreef Oneself het volgende:
[...]
Ik ben wel blij met de ontdekking dat ik tegen verwachting in nog ingeschreven blijk te staan bij 'n woningzoeksite in A'dam. Al twee en een half jaar. Gheghe.
Ok.quote:Op maandag 8 november 2010 02:17 schreef JH87 het volgende:
Dat heeft helemaal niets met masochisme te maken!
Op de swing of bij jack parrow?quote:Op zondag 7 november 2010 13:36 schreef Mistaken het volgende:
Even lekker geswingt in de vera gisteren.
Tsja. Dat zegt iedereen die op een lagere etage dan de directeur werktquote:Op maandag 8 november 2010 17:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik werk direct onder de directeur.
De adjunct zit wel op dezelfde vloerquote:Op maandag 8 november 2010 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tsja. Dat zegt iedereen die op een lagere etage dan de directeur werkt
herbie wat?quote:Op maandag 8 november 2010 17:22 schreef Luco het volgende:
Gaan er nog mensen van hier naar Herbie Hancock vanavond?
mwah,daarvoor ga ik de kou niet inquote:Op maandag 8 november 2010 17:35 schreef Luco het volgende:
Ik ken z'n muziek verder niet, maar wat ik ken vind ik heerlijk.
Die zit er goed inquote:
Aww inderdaad. Echt bagger. Kusje op.quote:Op maandag 8 november 2010 18:26 schreef Bob. het volgende:
[..]
Gewoon, alles. Soms heb je van die dagen, dan is alles gewoon stóm.
Wel oke. Zometeen nog even leren,quote:
Hm, toch stom 's avonds nog moeten leren! Veel succes.quote:Op maandag 8 november 2010 18:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wel oke. Zometeen nog even leren,. Niet zoveel gelukkig!
Jij zei dit tegen vannacht tegen mij: "Jezus, alsof je meer was dan een afleiding van al het daadwerkelijk goede in het leven."quote:
Haten is verlaten.quote:
Haha. Meesterlijk!quote:Op maandag 8 november 2010 23:01 schreef JH87 het volgende:
[..]
Jij zei dit tegen vannacht tegen mij: "Jezus, alsof je meer was dan een afleiding van al het daadwerkelijk goede in het leven."
Hater.
Nounou, nu moet je jezelf niet teveel superlatieven aanpraten enzo.quote:
Swing! Stond je te draaien?quote:Op maandag 8 november 2010 13:14 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Op de swing of bij jack parrow?
Houdt die geasfalteerde weg daar nou gewoon op?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:45 schreef Slaif het volgende:
Echt he. 1,5 week geleden liep ik nog in mn korte broek te zweten...
[ afbeelding ]
Dat waren nog eens tijden
Neuh.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Houdt die geasfalteerde weg daar nou gewoon op?
Ja de kitsch is toch juist vet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:10 schreef Jesse_ het volgende:
Met zo'n gave touringcar had ik ook wel op de foto gewild
Ik blijf me verbazen over jouw burenquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:57 schreef welkominspace het volgende:
hmmm, m'n moeder meeft m'n gta 4 doodleuk bij de buren gebracht
en die willen het niet teruggeven.
Ik weet nu ff niet meer wat ik moet doen![]()
Stond net weer op het punt hun deur eruit te trappen en het te halen.
maar is dat die 30 euro waard
ik dus ookquote:
je moet niet vergeten dat dit gezeik al jaren duurt.quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
Verfilm deze shit man, ik wacht al jaren op het vervolg van Probleemwijken.
Ging me niet per definitie om de buren of om de duur van dat 'gezeik.'quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef welkominspace het volgende:
[..]
je moet niet vergeten dat dit gezeik al jaren duurt.
Behalve dat zijn die zoons van bovenbuurvrouw ook niet altijd even vriendelijk tegen m'n moeder.
Zoons van in de 20 van 2 bij 2 die een vrouwtje van in de 50 van nog geen 1.60 groot lastig vallen.
Dit was voor mij gewoon de druppel.
als ik zo dat spel niet terug heb hebben ze m'n grens gewoon bereikt.
al 2 jaar mot met die lui,en nooit heb ik er wat aan gedaan.
Het zal nu toch wel tijd worden
En dan zegt men dat internet voor iedereen toegankelijk moet zijn...quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ging me niet per definitie om de buren of om de duur van dat 'gezeik.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |