en inmiddels heb ik via pm een reactie hierop gehad van iemand van Helionresearch.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:23 schreef Zana het volgende:
Helion...waren dat niet mensen die bij bare zijn weggegaan een een bestand hadden meegenomen, kan mij herinneren dat ik in het verleden een mailtje hierover kreeg, maar weet het niet meer 100% zeker
Tja, zolang er mensen zijn die het voor dat geld doen...en de bevindingen moeten daarom niet minder waar zijn, je gaat niet opeens iets anders rapporteren, omdat je "weinig" betaald krijgt. Heel vaak krijg je het precieze scenario ook pas te horen, wanneer je de opdracht al hebt aangenomen, dus weet je op voorhand welke winkel, wanneer en waar en wat je zo ongeveer moet doen, maar niet tot in detail hoeveel "werk" het is, waarop je allemaal moet letten, welke gespreken je moet voeren, of je een aankoop moet doen, wat je moet kopen, of je het moet terugbrengen...quote:Op zondag 7 november 2010 08:12 schreef RemcoDelft het volgende:
Als het veel werk is voor weinig geld, hoe kan een bedrijf dan waarde hechten aan de bevindingen?
beoordelingen zijn natuurlijk altijd subjectief en wat voor de ene goede service is, ziet de ander wel heel andersquote:Op zondag 7 november 2010 10:59 schreef delano.888 het volgende:
Wij krijgen regelmatig een mystershopper in onze winkel, het was 3x een vrouw, hadden we ontzettend goed gescoord, kregen we 1x een man, was het een heel slecht cijfer.
Leuk detail: wij zijn zelf alleen maar mannen..
Het probleem was blijkbaar dat geen van ons naar de klant toe liep terwijl we niks te doen hadden.quote:Op zondag 7 november 2010 11:12 schreef Zana het volgende:
[..]
beoordelingen zijn natuurlijk altijd subjectief en wat voor de ene goede service is, ziet de ander wel heel anders
ik heb er niets aan om een winkel of het personeel de grond in te stampen, maar als er echt iets niet in orde is, dan schrijf ik dat ook gewoon op
of of..julie hadden toen je dag niet.quote:Op zondag 7 november 2010 10:59 schreef delano.888 het volgende:
Wij krijgen regelmatig een mystershopper in onze winkel, het was 3x een vrouw, hadden we ontzettend goed gescoord, kregen we 1x een man, was het een heel slecht cijfer.
Leuk detail: wij zijn zelf alleen maar mannen..
Ik heb ook antwoord gekregen per PM, maar dat was het antwoord op iets dat ik niet bedoelde.quote:Ik geloof niet echt in mysteryshoppingbureaus met duizenden shoppers. Maar dit is je kans me ervan te overtuigen dat jullie in staat zijn ze zodanig persoonlijk te begeleiden dat je zeker weet dat je 100% kwaliteit levert aan je klanten!
Shoot
Hij moet er wel erg lang over nadenkenquote:Op zondag 7 november 2010 13:05 schreef ElisaB het volgende:
Dus mijn volgende vraag aan Helion zou zijn: staan die duizenden bij je op de loonlijst? Voeren ze allemaal minimaal elke maand bezoeken voor je uit?
Je zal maar niks beters te doen hebben ....quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:16 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben sinds kort mysteryshopper.
Het lijkt me een leuke manier om iets bij te dragen aan de serviceverlening van een bedrijf. Voor het geld hoef je het niet te doen, en veel van de opdrachten zitten niet in mijn buurt, maar als het in mijn stadje is dan vind ik het wel lollig om een keer met mijn scoreformuliertje op pad te gaan.![]()
Tot dusver heb ik 2 bezoeken afgelegd.
Wat zal jij een druk en interesting leven hebben.quote:
Waar heb jij last vanquote:Op maandag 14 mei 2012 16:57 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Wat zal jij een druk en interesting leven hebben.
Ga jij ook vaak met een vragenlijst de winkels af?
Bij welk bureau is dat? Zo denk ik er ook over namelijk maar ik heb geen zin om mezelf bij meerdere in te schrijvenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:16 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben sinds kort mysteryshopper.
Het lijkt me een leuke manier om iets bij te dragen aan de serviceverlening van een bedrijf. Voor het geld hoef je het niet te doen, en veel van de opdrachten zitten niet in mijn buurt, maar als het in mijn stadje is dan vind ik het wel lollig om een keer met mijn scoreformuliertje op pad te gaan.![]()
Tot dusver heb ik 2 bezoeken afgelegd.
tenzij je in een groter stad woont met vele opdrachten (maar misschien ook meer concurrentie van medemysteryshoppers) kun je juist beter bij meerdere ingeschreven staan vind ik, want zelfs heb je de winkel in de stad, moet je ook nog bij de juiste doelgroep voor het project horen, want ze willen natuurlijk niet allemaal studenten of huisvrouwen bij een autozaak of dure woonwinkel over de vloer, anders moet je soms maanden wachten tot er iets in de buurt is, het is niet zo dat er elke week elk filiaal getest wordt, eerder een keer per jaar of zo en elk bedrijf werkt ook weer samen met een ander mysteryshoppingbureau, dus ben je bij meer ingeschreven maak je ook meer kans een opdracht te krijgenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:10 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Bij welk bureau is dat? Zo denk ik er ook over namelijk maar ik heb geen zin om mezelf bij meerdere in te schrijven
Heb je mijn reactie op Cat's post wel goed begrepen? Het gaat mij niet om het geld en ik hoef niet veel opdrachten, lijkt mij gewoon leuk om een keertje te doen. Ik vind het dus niet nodig om bij meerdere ingeschreven te staan...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:11 schreef Zana het volgende:
[..]
tenzij je in een groter stad woont met vele opdrachten (maar misschien ook meer concurrentie van medemysteryshoppers) kun je juist beter bij meerdere ingeschreven staan vind ik, want zelfs heb je de winkel in de stad, moet je ook nog bij de juiste doelgroep voor het project horen, want ze willen natuurlijk niet allemaal studenten of huisvrouwen bij een autozaak of dure woonwinkel over de vloer, anders moet je soms maanden wachten tot er iets in de buurt is, het is niet zo dat er elke week elk filiaal getest wordt, eerder een keer per jaar of zo en elk bedrijf werkt ook weer samen met een ander mysteryshoppingbureau, dus ben je bij meer ingeschreven maak je ook meer kans een opdracht te krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |