abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 november 2010 @ 12:33:51 #76
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88429104
quote:
8s.gif Op zondag 7 november 2010 12:33 schreef BlueMage het volgende:
TS moet dadelijk voor 't kindje van d'r vervelende domme zusje zorgen, dat zit er dik in. :')
Ik vrees het ook voor TS. ;(
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_88429384
quote:
Op zondag 7 november 2010 11:25 schreef Id_do_her het volgende:
Dit lijkt me de eerste stap naar een leven waar je zus zichzelf iedere dag vraagt: "Waarom is het leven zo crappy."
Compleet met shag en trainingspakje ja...
  zondag 7 november 2010 @ 12:44:17 #78
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88429411
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 12:43 schreef Sessy het volgende:

[..]

Compleet met shag en trainingspakje ja...
Dat laat ik in het midden. :P
  Redactie Frontpage zondag 7 november 2010 @ 12:45:31 #79
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_88429445
Zusje mag wel opschieten als ze abortus wil. PVV wil de zwangerschapsduur voor abortus drastisch verkorten
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_88429453
Ze gaat het heel zwaar krijgen. Ook een leuke jongen ontmoeten voor een vaste relatie gaat niet zomaar meer. Het kindje komt altijd op de eerste plaats natuurlijk en het is van een ander. Vergeet het maar dat een man van 35 jaar of jonger iets vasts wilt. Die hebben zoiets van ben nog jong ik kan ook een leuke meid zoeken die nog geen vervelend aanhangsel heeft.
  zondag 7 november 2010 @ 12:47:36 #81
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_88429501
LOL @ "chatten en daten met alleenstaande mama's" ad onder dit topic.
  zondag 7 november 2010 @ 12:52:16 #82
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_88429638
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 04:10 schreef capricia het volgende:
Ik zal de klacht nog even wat specifieker maken:
Ze denkt dat het van een vriend van haar ex is, omdat het AL 4 weken uit was. Maar het kan ook van haar ex zelf zijn.
Dat ziet ze wel aan de kleur van het kindje, zegt ze zelf.

Dus laten we zeggen dat de vent er niet echt toe doet
:{
En mogen ze ook beide bij de zwangerschap aanwezig zijn om het ff af te wachten? Kunnen ze elkaar mooi feliciteren. Soort voice of holland battle zeg maar.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_88429660
haha wat een soap! TS NEUKT ZE ZUSJE!
  zondag 7 november 2010 @ 12:58:59 #84
236046 NotYou
tigerblood
pi_88429842
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 12:45 schreef Noisiv het volgende:
Ze gaat het heel zwaar krijgen. Ook een leuke jongen ontmoeten voor een vaste relatie gaat niet zomaar meer. Het kindje komt altijd op de eerste plaats natuurlijk en het is van een ander. Vergeet het maar dat een man van 35 jaar of jonger iets vasts wilt. Die hebben zoiets van ben nog jong ik kan ook een leuke meid zoeken die nog geen vervelend aanhangsel heeft.
Dat hangt er maar net vanaf in wat voor kringen je verkeert..

vanaf 4.33

quote:
Het is Naldje, hou je moeder thuis want ik bal 'r.
Bitch doe normaal, ik word je kaulo stiefvader.
Fuck je kinderbijslag. Op! Houd het voor mezelf; besteed de helft in de shoppa.
Ik ben een klootzak, ik ben een nietsnut. Ik ben de type die de bel van je fiets plukt.
Noem me dienstmeubilair van de streets, noem me Naldje. De Ciske de rat type. (sic)
*O*
Je suis Charlie Sheen
pi_88429913
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 12:06 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Kan allemaal wel zijn maar als ik 23 was en nog met twee studies bezig zou zijn ging de abortus morgen nog van start. Je zit er gewoon aan vast en zult veel moeten opofferen als je een kind neemt. Het lijkt wel of mensen zich dat niet meer realiseren.
Dat is jouw keuze, maar als je bv toch al wel kinderen wilde, niet zo'n uitgaanstype bent dat je dat heel erg gaat missen en een goed vangnet hebt/alles goed geregeld hebt kan het ook juist heel fijn zijn.
Het is maar net hoe je eigen insteek is hierin, het is niet onmogelijk om het goed op te lossen, je moet alleen echt goed kijken of je ook de wil en mogelijkheid daartoe hebt.
Er veranderd een hoop, of dat als opoffering voelt hangt heel erg van het persoon af.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 7 november 2010 @ 13:07:00 #86
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88430079
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is jouw keuze, maar als je bv toch al wel kinderen wilde, niet zo'n uitgaanstype bent dat je dat heel erg gaat missen en een goed vangnet hebt/alles goed geregeld hebt kan het ook juist heel fijn zijn.
Het is maar net hoe je eigen insteek is hierin, het is niet onmogelijk om het goed op te lossen, je moet alleen echt goed kijken of je ook de wil en mogelijkheid daartoe hebt.
Er veranderd een hoop, of dat als opoffering voelt hangt heel erg van het persoon af.
Dan heb ik het niet over uitgaan want dat doe ik niet vaak, daar gaat het mij niet om. Ik ben eerder voorzichtig dat ik niet de verkeerde beslissingen maak, iets wat ik in mijn verleden wel gedaan heb en er nu van geleerd heb.

Maar ieder persoon moet dat gewoon voor zichzelf uitmaken, ik projecteer enkel mijn mening. :) Onmogelijk is het zeker niet, mensen verwarren 'zwaar' vaak met 'onmogelijk' denk ik, dat wanneer iets te zwaar is ze er niet eens aan beginnen.

Een zorgvuldige planning, zelfopoffering en een ijzeren discipline zullen in dit geval wel echt nodig zijn.

Als ik een kind zou hebben zou ik die laten komen op een moment in mijn leven waarin alles optimaal geregeld is, dus voor het kind ook. Ik wil mijn kind een zorgeloze, voorspoedige jeugd en opgroeicyclus kunnen garanderen zonder ruzies, scheidingen, geld tekort of pappa die er nooit is.
pi_88430139
Tis KLB toch? Wat dacht je ervan haar vd trap te douwen?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  zondag 7 november 2010 @ 13:13:10 #88
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88430259
Wat een treurige reacties hier zeg :')
The truth was in here.
  zondag 7 november 2010 @ 13:14:00 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88430281
quote:
Een zorgvuldige planning, zelfopoffering en een ijzeren discipline zullen in dit geval wel echt nodig zijn.
Dat zijn zaken die essentieel zijn, dat ontkent ook niemand, maar het feit dat die zaken nodig zijn wil niet zeggen dat het dus op voorhand al onmogelijk is.

Een ander dusdanig onder druk zetten dat zij een abortus ondergaat die ze niet wil is echter geen alternatief, duidelijk zijn en aangeven dat de gevolgen van haar keuze toch echt haar verantwoordelijkheid zijn, en de familie dus niet permanent beschikbaar is als achtervang is net zo essentieel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 7 november 2010 @ 13:15:27 #90
236046 NotYou
tigerblood
pi_88430326
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:13 schreef Bastard het volgende:
Wat een treurige reacties hier zeg :')
Jouw reacties in 't andere topic vond ik anders ook vrij sad. :D
Je suis Charlie Sheen
  zondag 7 november 2010 @ 13:16:29 #91
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88430357
quote:
14s.gif Op zondag 7 november 2010 13:15 schreef NotYou het volgende:

[..]

Jouw reacties in 't andere topic vond ik anders ook vrij sad. :D
  zondag 7 november 2010 @ 13:17:05 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88430368
quote:
Als ik een kind zou hebben zou ik die laten komen op een moment in mijn leven waarin alles optimaal geregeld is, dus voor het kind ook. Ik wil mijn kind een zorgeloze, voorspoedige jeugd en opgroeicyclus kunnen garanderen zonder ruzies, scheidingen, geld tekort of pappa die er nooit is.
Hoe lief en naïef, misschien moet je wachten tot je 55 bent... dan heb je alleen wel het nadeel dat de kwaliteit van je zaad wellicht al zo beroerd is dat het wat lastiger wordt een kind te verwekken.

Je kunt altijd alles wel willen uitstellen tot het moment dat de ideale omstandigheden er zijn, maar dat geeft nog geen enkele garantie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88430379
Ja eigen schuld, moet ze maar niet de slet uithangen met haar sexcontacten.
  zondag 7 november 2010 @ 13:18:01 #94
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88430409
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoe lief en naïef, misschien moet je wachten tot je 55 bent... dan heb je alleen wel het nadeel dat de kwaliteit van je zaad wellicht al zo beroerd is dat het wat lastiger wordt een kind te verwekken.

Je kunt altijd alles wel willen uitstellen tot het moment dat de ideale omstandigheden er zijn, maar dat geeft nog geen enkele garantie.
Niet DE ideale omstandigheden maar zo ideaal mogelijk, dat bedoelde ik er meer mee te zeggen. :)
  zondag 7 november 2010 @ 13:19:40 #95
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88430460
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zijn zaken die essentieel zijn, dat ontkent ook niemand, maar het feit dat die zaken nodig zijn wil niet zeggen dat het dus op voorhand al onmogelijk is.

Een ander dusdanig onder druk zetten dat zij een abortus ondergaat die ze niet wil is echter geen alternatief, duidelijk zijn en aangeven dat de gevolgen van haar keuze toch echt haar verantwoordelijkheid zijn, en de familie dus niet permanent beschikbaar is als achtervang is net zo essentieel.
Ik zeg ook helemaal niet dat het onmogelijk is. En ik zou niemand onder druk zetten om een abortus te doen, dat is sick.

Je familie erin meetrekken is ook wel erg slecht, daarom dat je het helemaal zelf zou moeten kunnen doen naar mijn idee.
pi_88430481
quote:
Op zondag 7 november 2010 13:18 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Niet DE ideale omstandigheden maar zo ideaal mogelijk, dat bedoelde ik meer te zeggen. :)
Kan toch ook prima? Wanneer je allebei klaar bent met je studie, een paar jaartjes hebt gewerkt, een woning hebt en een vaste baan hoef je echt geen 55 te zijn. Dan kan je nog gewoon voor je 30e kinderen hebben.
  zondag 7 november 2010 @ 13:21:33 #97
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88430516
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:20 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Kan toch ook prima? Wanneer je allebei klaar bent met je studie, een paar jaartjes hebt gewerkt, een woning hebt en een vaste baan hoef je echt geen 55 te zijn. Dan kan je nog gewoon voor je 30e kinderen hebben.
Ja precies, dat is eigenlijk wat ik voor ogen had. En de dingen die jij noemt vind ik wel een must voor wanneer je een baby de wereld op helpt, en dat kan makkelijk in een paar jaar.
pi_88430599
Inderdaad, daar zat ik ook aan te denken. Enige nadeel is dat ik nu 24 ben en m'n vriendin 18, dus tegen de tijd dat zij klaar is met haar studie en een baan heeft, ben ik toch al weer 32 ofzo :') . Maarja nog steeds niks aan de hand, heb ik gewoon een paar jaar langer om te sparen :P .
  zondag 7 november 2010 @ 13:27:38 #99
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88430686
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:24 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad, daar zat ik ook aan te denken. Enige nadeel is dat ik nu 24 ben en m'n vriendin 18, dus tegen de tijd dat zij klaar is met haar studie en een baan heeft, ben ik toch al weer 32 ofzo :') . Maarja nog steeds niks aan de hand, heb ik gewoon een paar jaar langer om te sparen :P .
Hm ja inderdaad, dat is wel wat minder.. Ik zou die tijd gebruiken om flink veel te sparen voor wanneer het moment wel daar is.

Mijn vriendin is zelfs ouder dan ik maar ik weet niet of het nog wel lang stand houdt. :') :@
  zondag 7 november 2010 @ 13:28:54 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88430723
Gelukkig weet je op je 30ste ook al dat je een perfecte relatie hebt waarin je nooit ruzie maakt...

Om het nog maar niet te hebben over de druk die je op die leeftijd beiden op het werk hebt omdat er carrière gemaakt moet worden; dan blijft er weinig tijd over voor de kinderen als je ook nog eens een leuk huis wilt hebben...

Succes, met de vermeende garantie dat het dan allemaal probleemloos zal gaan ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')