Ik vrees het ook voor TS.quote:Op zondag 7 november 2010 12:33 schreef BlueMage het volgende:
TS moet dadelijk voor 't kindje van d'r vervelende domme zusje zorgen, dat zit er dik in.
Compleet met shag en trainingspakje ja...quote:Op zondag 7 november 2010 11:25 schreef Id_do_her het volgende:
Dit lijkt me de eerste stap naar een leven waar je zus zichzelf iedere dag vraagt: "Waarom is het leven zo crappy."
Dat laat ik in het midden.quote:Op zondag 7 november 2010 12:43 schreef Sessy het volgende:
[..]
Compleet met shag en trainingspakje ja...
quote:Op zondag 7 november 2010 04:10 schreef capricia het volgende:
Ik zal de klacht nog even wat specifieker maken:
Ze denkt dat het van een vriend van haar ex is, omdat het AL 4 weken uit was. Maar het kan ook van haar ex zelf zijn.
Dat ziet ze wel aan de kleur van het kindje, zegt ze zelf.
Dus laten we zeggen dat de vent er niet echt toe doet
Dat hangt er maar net vanaf in wat voor kringen je verkeert..quote:Op zondag 7 november 2010 12:45 schreef Noisiv het volgende:
Ze gaat het heel zwaar krijgen. Ook een leuke jongen ontmoeten voor een vaste relatie gaat niet zomaar meer. Het kindje komt altijd op de eerste plaats natuurlijk en het is van een ander. Vergeet het maar dat een man van 35 jaar of jonger iets vasts wilt. Die hebben zoiets van ben nog jong ik kan ook een leuke meid zoeken die nog geen vervelend aanhangsel heeft.
quote:Het is Naldje, hou je moeder thuis want ik bal 'r.
Bitch doe normaal, ik word je kaulo stiefvader.
Fuck je kinderbijslag. Op! Houd het voor mezelf; besteed de helft in de shoppa.
Ik ben een klootzak, ik ben een nietsnut. Ik ben de type die de bel van je fiets plukt.
Noem me dienstmeubilair van de streets, noem me Naldje. De Ciske de rat type. (sic)
Dat is jouw keuze, maar als je bv toch al wel kinderen wilde, niet zo'n uitgaanstype bent dat je dat heel erg gaat missen en een goed vangnet hebt/alles goed geregeld hebt kan het ook juist heel fijn zijn.quote:Op zondag 7 november 2010 12:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kan allemaal wel zijn maar als ik 23 was en nog met twee studies bezig zou zijn ging de abortus morgen nog van start. Je zit er gewoon aan vast en zult veel moeten opofferen als je een kind neemt. Het lijkt wel of mensen zich dat niet meer realiseren.
Dan heb ik het niet over uitgaan want dat doe ik niet vaak, daar gaat het mij niet om. Ik ben eerder voorzichtig dat ik niet de verkeerde beslissingen maak, iets wat ik in mijn verleden wel gedaan heb en er nu van geleerd heb.quote:Op zondag 7 november 2010 13:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is jouw keuze, maar als je bv toch al wel kinderen wilde, niet zo'n uitgaanstype bent dat je dat heel erg gaat missen en een goed vangnet hebt/alles goed geregeld hebt kan het ook juist heel fijn zijn.
Het is maar net hoe je eigen insteek is hierin, het is niet onmogelijk om het goed op te lossen, je moet alleen echt goed kijken of je ook de wil en mogelijkheid daartoe hebt.
Er veranderd een hoop, of dat als opoffering voelt hangt heel erg van het persoon af.
Dat zijn zaken die essentieel zijn, dat ontkent ook niemand, maar het feit dat die zaken nodig zijn wil niet zeggen dat het dus op voorhand al onmogelijk is.quote:Een zorgvuldige planning, zelfopoffering en een ijzeren discipline zullen in dit geval wel echt nodig zijn.
quote:Op zondag 7 november 2010 13:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jouw reacties in 't andere topic vond ik anders ook vrij sad.
Hoe lief en naïef, misschien moet je wachten tot je 55 bent... dan heb je alleen wel het nadeel dat de kwaliteit van je zaad wellicht al zo beroerd is dat het wat lastiger wordt een kind te verwekken.quote:Als ik een kind zou hebben zou ik die laten komen op een moment in mijn leven waarin alles optimaal geregeld is, dus voor het kind ook. Ik wil mijn kind een zorgeloze, voorspoedige jeugd en opgroeicyclus kunnen garanderen zonder ruzies, scheidingen, geld tekort of pappa die er nooit is.
Niet DE ideale omstandigheden maar zo ideaal mogelijk, dat bedoelde ik er meer mee te zeggen.quote:Op zondag 7 november 2010 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe lief en naïef, misschien moet je wachten tot je 55 bent... dan heb je alleen wel het nadeel dat de kwaliteit van je zaad wellicht al zo beroerd is dat het wat lastiger wordt een kind te verwekken.
Je kunt altijd alles wel willen uitstellen tot het moment dat de ideale omstandigheden er zijn, maar dat geeft nog geen enkele garantie.
Ik zeg ook helemaal niet dat het onmogelijk is. En ik zou niemand onder druk zetten om een abortus te doen, dat is sick.quote:Op zondag 7 november 2010 13:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zijn zaken die essentieel zijn, dat ontkent ook niemand, maar het feit dat die zaken nodig zijn wil niet zeggen dat het dus op voorhand al onmogelijk is.
Een ander dusdanig onder druk zetten dat zij een abortus ondergaat die ze niet wil is echter geen alternatief, duidelijk zijn en aangeven dat de gevolgen van haar keuze toch echt haar verantwoordelijkheid zijn, en de familie dus niet permanent beschikbaar is als achtervang is net zo essentieel.
Kan toch ook prima? Wanneer je allebei klaar bent met je studie, een paar jaartjes hebt gewerkt, een woning hebt en een vaste baan hoef je echt geen 55 te zijn. Dan kan je nog gewoon voor je 30e kinderen hebben.quote:Op zondag 7 november 2010 13:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet DE ideale omstandigheden maar zo ideaal mogelijk, dat bedoelde ik meer te zeggen.
Ja precies, dat is eigenlijk wat ik voor ogen had. En de dingen die jij noemt vind ik wel een must voor wanneer je een baby de wereld op helpt, en dat kan makkelijk in een paar jaar.quote:Op zondag 7 november 2010 13:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kan toch ook prima? Wanneer je allebei klaar bent met je studie, een paar jaartjes hebt gewerkt, een woning hebt en een vaste baan hoef je echt geen 55 te zijn. Dan kan je nog gewoon voor je 30e kinderen hebben.
Hm ja inderdaad, dat is wel wat minder.. Ik zou die tijd gebruiken om flink veel te sparen voor wanneer het moment wel daar is.quote:Op zondag 7 november 2010 13:24 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad, daar zat ik ook aan te denken. Enige nadeel is dat ik nu 24 ben en m'n vriendin 18, dus tegen de tijd dat zij klaar is met haar studie en een baan heeft, ben ik toch al weer 32 ofzo. Maarja nog steeds niks aan de hand, heb ik gewoon een paar jaar langer om te sparen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |